Auto tests

Lexus
CT 200h hečbeks
Nav gluži tas, uz ko bijām cerējuši. Degvielas patēriņš ir minimāls, bet braukšanas bauda nav tā labākā. Tomēr tas ir "premium" kvalitātes auto ar minimālām lietošanas izmaksām. …
Civic ir diezgan zema sēdpozīcija, taču pārnesumslēgs novietots relatīvi augstu, tāpēc ir ērti sasniedzams. Sēdekļi ir komfortabli, nodrošinot labu sānu atbalstu gan mugurai, gan kājām. Dažiem varētu nepatikt sēdekļa atzveltnes leņķis, jo sniedzoties pēc pārnesumslēga, ķermeņa svars jāpārnes uz priekšu un atpakaļ. Kupejas stilā veidotā auto aizmugure nav tas labākais variants, lai atvieglotu auto manevrēšanu atpakaļgaitā, taču šo problēmu atrisina dārgākajos aprīkojuma līmeņos ietvertā atpakaļskata kamera, kā arī distances sensori, kas nav pieejami tikai bāzes versijas Civic. Informācijas un izklaides sistēma gan nav starp labākajiem paraugiem šajā klasē – lētāko modifikāciju 7,0 collu skārienjutīgajam ekrānam ir diezgan zema izšķirtspēja, funkciju kontroles izvēlnes ir pārāk komplicētas, taču labā ziņa ir tā, ka aprīkojumā pieejams Apple CarPlay un Android Auto savienojums, kas ļauj apiet Honda infosistēmu.
No ārpuses Civic izskatās kompakts, taču priekšā sēdošajiem vietas netrūkst. Pat lielāka auguma braucēji nejutīsies iegrožoti, lai gan jāteic, ka VW Golf vietas virs galvas būs vairāk. Arī aizmugurē var ērti iesēsties divi pieaugušie, taču garākiem pasažieriem griesti patiešām var šķist par zemu. Trijatā sasēsties būs diezgan grūti. Civic 478 litru tilpuma bagāžas nodalījums gan ir lielāks, nekā Volkswagen Golf vai Seat Leon, taču mazāks, nekā Škoda Octavia.
Bāzes versijas S komplektācija ir pārāk skopa, lai to varētu rekomendēt, jo cenas starpība ar labāk aprīkoto Comfort līmeni ir relatīvi neliela. Mēs drīzāk ieteiktu Elegance aprīkojuma līmeni, jo tas ietver ne tikai standarta drošības aprīkojuma sarakstu, bet arī citas ekstras, to vidū priekšējos un aizmugurējos distances sensorus, divu zonu klimata kontroles sistēmu, jau iepriekš pieminēto Apple CarPlay un Android Auto savienojumu, kā arī daudzas citas komforta opcijas, kuru klātbūtni nenāksies nožēlot.
€
Alfa Romeo MiTo hečbeks |
€ 16 835 |
![]() |
||
Alfa Romeo Giulietta hečbeks |
€ 18 544 |
![]() |
||
Audi A3 hečbeks |
€ 20 587 |
![]() |
||
Audi A3 Sportback |
€ 21 110 |
![]() |
||
Audi A3 sedans |
€ 22 387 |
![]() |
||
BMW 1.sērija hečbeks |
€ 23 950 |
![]() |
||
Citroen C4 hečbeks |
€ 13 480 |
![]() |
||
Citroen DS4 hečbeks |
€ 16 300 |
![]() |
||
Ford Focus hečbeks |
€ 15 050 |
![]() |
||
Honda Civic |
€ 19 180 |
![]() |
||
Honda Jazz Hybrid |
€ 21 200 |
![]() |
||
Hyundai i30 hečbeks |
€ 14 400 |
![]() |
||
Kia Ceed hečbeks |
€ 16 239 |
![]() |
||
Lexus CT 200h hečbeks |
€ 27 390 |
![]() |
||
Mazda 3 |
€ 21 590 |
![]() |
||
Mercedes-Benz A-Klase hečbeks |
€ 24 070 |
![]() |
||
Nissan Pulsar hečbeks |
€ 14 990 |
![]() |
||
Opel Astra hečbeks |
€ 14 626 |
![]() |
||
Opel Corsa |
€ 12 990 |
![]() |
||
Peugeot 308 hečbeks |
€ 14 147 |
![]() |
||
Peugeot 208 |
€ 13 300 |
![]() |
||
Renault Megane |
€ 14 670 |
![]() |
||
Škoda Octavia |
€ 14 606 |
![]() |
||
Škoda Scala |
€ 15 350 |
![]() |
||
Toyota Prius |
€ 28 420 |
![]() |
||
Toyota Corolla hečbeks |
€ 16 490 |
![]() |
||
Toyota Yaris |
€ 13 900 |
![]() |
||
Volkswagen Jetta sedans |
€ 16 451 |
![]() |
||
Volkswagen Golf hečbeks |
€ 16 687 |
![]() |
||
Volvo V40 hečbeks |
€ 24 052 |
![]() |
Auto tests
Nav gluži tas, uz ko bijām cerējuši. Degvielas patēriņš ir minimāls, bet braukšanas bauda nav tā labākā. Tomēr tas ir "premium" kvalitātes auto ar minimālām lietošanas izmaksām. …
Auto tests
Audi A3 garantē braukšanas baudu un komfortu salonā. Viens no labākajiem auto šajā klasē. …
Auto tests
Honda Civic sniedz patīkamas braukšanas sajūtas, tam ir ietilpīgs bagāžas nodalījums un plašs drošības pamataprīkojums. Žēl, bet infosistēma joprojām ir tikpat sarežģīta, kā iepriekšējā modelī. …
Auto tests
Peugeot 308 nav slikts auto, taču tas atpaliek no augstajiem standartiem, kādus nosprauduši tādi konkurenti kā VW Golf vai Škoda Octavia. …