Testa brauciens

Honda e: pirmie iespaidi
Honda pirmais 100% elektriskais automobilis ir kā iPhone uz riteņiem. Tas apvieno …
Civic ir diezgan zema sēdpozīcija, taču pārnesumslēgs novietots relatīvi augstu, tāpēc ir ērti sasniedzams. Sēdekļi ir komfortabli, nodrošinot labu sānu atbalstu gan mugurai, gan kājām. Dažiem varētu nepatikt sēdekļa atzveltnes leņķis, jo sniedzoties pēc pārnesumslēga, ķermeņa svars jāpārnes uz priekšu un atpakaļ. Kupejas stilā veidotā auto aizmugure nav tas labākais variants, lai atvieglotu auto manevrēšanu atpakaļgaitā, taču šo problēmu atrisina dārgākajos aprīkojuma līmeņos ietvertā atpakaļskata kamera, kā arī distances sensori, kas nav pieejami tikai bāzes versijas Civic. Informācijas un izklaides sistēma gan nav starp labākajiem paraugiem šajā klasē – lētāko modifikāciju 7,0 collu skārienjutīgajam ekrānam ir diezgan zema izšķirtspēja, funkciju kontroles izvēlnes ir pārāk komplicētas, taču labā ziņa ir tā, ka aprīkojumā pieejams Apple CarPlay un Android Auto savienojums, kas ļauj apiet Honda infosistēmu.
No ārpuses Civic izskatās kompakts, taču priekšā sēdošajiem vietas netrūkst. Pat lielāka auguma braucēji nejutīsies iegrožoti, lai gan jāteic, ka VW Golf vietas virs galvas būs vairāk. Arī aizmugurē var ērti iesēsties divi pieaugušie, taču garākiem pasažieriem griesti patiešām var šķist par zemu. Trijatā sasēsties būs diezgan grūti. Civic 478 litru tilpuma bagāžas nodalījums gan ir lielāks, nekā Volkswagen Golf vai Seat Leon, taču mazāks, nekā Škoda Octavia.
Bāzes versijas S komplektācija ir pārāk skopa, lai to varētu rekomendēt, jo cenas starpība ar labāk aprīkoto Comfort līmeni ir relatīvi neliela. Mēs drīzāk ieteiktu Elegance aprīkojuma līmeni, jo tas ietver ne tikai standarta drošības aprīkojuma sarakstu, bet arī citas ekstras, to vidū priekšējos un aizmugurējos distances sensorus, divu zonu klimata kontroles sistēmu, jau iepriekš pieminēto Apple CarPlay un Android Auto savienojumu, kā arī daudzas citas komforta opcijas, kuru klātbūtni nenāksies nožēlot.
€
Testa brauciens
Honda pirmais 100% elektriskais automobilis ir kā iPhone uz riteņiem. Tas apvieno …
Testa brauciens
Ir pagājuši 23 gadi kopš tirgū parādījās pirmās paaudzes Honda CR-V. Ar savu …
Testa brauciens
Evolūcija vai revolūcija? Kas atteicas uz auto dizainu, par labu nāk gan viens, gan otrs. Bet, ja runa ir par …
Testa brauciens
Honda Civic Tourer ir simpātiskā Civic hečbeka …
Testa brauciens
Honda CR-V ir viens no Baltijas tirgus līderiem krosoveru …
Testa brauciens
Kas tas ir ? Honda CR-V ir viens no Latvijā …
Testa brauciens
Jaunākās paaudzes Honda Civic piesaista uzmanību ar savu vizuālo tēlu, …
Testa brauciens
Lai gan Honda inženieri bija pirmie, kas izgatavoja sērijveida auto ar hibrīddzinēju, turklāt kompānija jau …
Honda Civic |
€ 19 180 |
![]() |
||
Honda Jazz Hybrid |
€ 21 200 |
![]() |
||
Kia Ceed hečbeks |
€ 16 239 |
![]() |
||
Peugeot 208 |
€ 20 500 |
![]() |
||
Renault Megane |
€ 14 670 |
![]() |
||
Toyota Corolla hečbeks |
€ 16 490 |
![]() |
||
Toyota Yaris |
€ 13 900 |
![]() |
||
Volkswagen Golf hečbeks |
€ 16 687 |
![]() |
Auto tests
Renault Megane ir labs komforta un drošības aprīkojums, taču ne braukšanas īpašību, ne praktiskuma ziņā tas neapdraud šīs klases līderus. …
Auto tests
Peugeot 208 ir viens no labākajiem kompaktauto, kas pieejams Latvijā. Tas izceļas ar gaitas komforta īpašībām, salona kvalitāti un klusu gaitu. Tiesa, pie Renault Clio stūres būs nedaudz aizraujošāk. Mēs iesakām izvēlēties …
Auto tests
Ceturtās paaudzes Yaris ieguvis ekonomisku hibrīda sistēmu, kas būs pietiekami dinamiska arī ārpus pilsētas. Salonā izmantoti kvalitatīvi apdares materiāli un kompaktā hečbeka gaita ir līdzvērtīga klases labākajiem …
Auto tests
Jaunākās paaudzes Corolla paaudze sniedz daudz vairāk, kā to jebkad ir spējis Auris. Tas nav perfekts auto, taču demonstrē pārsteidzoši labas gaitas un vadāmības īpašības, kā arī patiešām pieklājīgu interjeru, kurā ir …