Testa brauciens

CUPRA Formentor pirmais testa brauciens
KAS TAS IR? Vai gan kāds vairs atceras, ka CUPRA radās kā SEAT apakšzīmols, toties visi pazīst …
CUPRA Tavascan pieejams divās versijās: ar 286 ZS, vienu elektromotoru un aizmugures riteņu piedziņu, kā arī ar 340 ZS, diviem elektromotoriem un pilnpiedziņu.
Neatkarīgi no tā, ko izvēlaties, elektroauto būs apgādāts ar 77 kWh (izmantojamā ietilpība) akumulatoru, bet Tavascan sniedzamība ar vienu uzlādi ir atkarīga no elektromotoru skaita. Mūsu testā, kas tika veikts aukstajos ziemas mēnešos, vieglākā aizmugures piedziņas versija spēja veikt 434 km.
Tajā pašā dienā līdzvērtīgam Ford Capri (ar tādu pašu akumulatoru un motoru) veicās labāk, sasniedzot 471 km, bet Kia EV6 nobrauca 437 km. Citiem vārdiem sakot, Tavascan sniedzamība ir konkurētspējīga, bet ne izcila. Paredzams, ka jaudīgākā AWD versija spēs nobraukt nedaudz mazāk.
Abas Tavascan versijas būs pietiekami ņipras. Jaudīgākajai pilnpiedziņas versijai oficiāli nepieciešamas 5,5 sekundes, lai sasniegtu 100 km/h kas ir “karstā hečbeka” cienīgs paātrinājums, taču abas versijas piedāvā tādu reakciju un jaudas padevi, kādu mēs sagaidām no moderniem elektromobiļiem.
Tavascan VZ Plus komplektācijā ir adaptīvā balstiekārtas sistēma Dynamic Chassis Control (DCC), kas ļauj regulēt balstiekārtas cietību, lai tā labāk atbilstu attiecīgajam ceļa segumam. Nelīdzenumi to pārlieku nesatricina, taču diemžēl neviens no iestatījumiem nenodrošina īpaši mīkstu gaitu. Ja tā ir jūsu prioritāte, izmēģiniet Renault Scenic un Škoda Enyaq Coupé.
Vai Tavascan to kompensē ar sportisku braukšanu? Lielākoties virsbūve iztiek bez svārstībām (īpaši ar DCC, aktivizējot stingrākos balstiekārtas iestatījumus), un stūres iekārta ir patīkami tieša. Pamainot braukšanas režīmus, var regulēt stūres svaru - Comfort režīmā stūre ir ļoti viegla, kas atvieglo dzīvi pilsētā, bet, izvēloties Performance vai CUPRA režīmu, stūres rats iegūst pārliecinošu stingrību, kas būs labs bonuss uz šosejas.
Vienīgais, kas ir pretrunā ar Tavascan vadāmību, ir automašīnas svars. Spāņu elektroauto sver gandrīz 2,3 tonnas, ko nevar pilnībā noslēpt, kad iebraucat asākā līkumā. EV6 būs līdzsvarotāks, savukārt labākie iekšdedzes ģimenes SUV, tostarp CUPRA Formentor, ir veiklāki.
Tāpat kā lielākā daļa elektromobiļu, arī Tavascan izmanto gan parastās bremzes, gan reģeneratīvo bremzēšanu, kas daļu patērētās enerģijas nodod atpakaļ akumulatoram. Tiesa, bremžu pedāļa reakcija ir nekonsekventa – tā ir mīksta un nav tūlītēja, tāpēc dažkārt automašīna apstājas naskāk, nekā esat paredzējis, bet citkārt jums pēdējā brīdī būs spēcīgāk jānospiež bremžu pedālis.
Trokšņu līmenis salonā ir zems. Lai gan vēja un ceļa radītais troksnis ir nedaudz lielāks nekā Capri vai EV6, tas neradīs nekādas problēmas. Galvenais blakustrokšņu cēlonis ir balstiekārtas darbība uz nelīdzena ceļa seguma.
€
Testa brauciens
KAS TAS IR? Vai gan kāds vairs atceras, ka CUPRA radās kā SEAT apakšzīmols, toties visi pazīst …
Testa brauciens
…
Testa brauciens
Cupra Terramar ir jaunākais un varbūt svarīgākais zīmola modelis, jo …
Testa brauciens
Savulaik no izteikti autoentuziastu zīmola šodien spāņu Cupra ir kļuvis par …
Testa brauciens
Kas tas ir? Neatkarību iemantojušais …
Testa brauciens
Cupra Formentor ir gana dedzīgs auto....kā būtu ar 400 ZS? Šoreiz TV Autoziņas notestēja …
Testa brauciens
Cupra ir spāņu Volkswagena Seat sporta modeļu divīzija, kas nu jau vairākus gadus ir atsevišķs zīmols. …
Testa brauciens
Trīssimt zirgspēku, unikāla virsbūve, tāds pats salons un viss pārējais. Tāds ir jaunais Cupra Formentor. …
Testa brauciens
Cupra agrāk bija visjaudīgākie Seat, bet kopš 2018. gada tas ir atsevišķs zīmols. …
BYD Sealion 7 |
€ 47 810 |
![]() |
||
BYD Seal |
€ 46 930 |
![]() |
||
CUPRA Born |
€ 39 990 |
![]() |
||
CUPRA Tavascan |
€ 51 500 |
![]() |
||
GWM ORA 03 |
€ 26 995 |
![]() |
||
Honda e:Ny1 |
€ 49 430 |
![]() |
||
Hyundai Ioniq 5 |
€ 45 990 |
![]() |
||
Hyundai Inster |
€ 25 990 |
![]() |
||
Lexus UX300e |
|
![]() |
||
Nissan Ariya |
€ 39 591 |
![]() |
||
Škoda Elroq |
€ 34 700 |
![]() |
||
Subaru Solterra |
€ 49 900 |
![]() |
||
Tesla Model X |
€ 80 000 |
![]() |
||
Tesla Model S |
€ 65 000 |
![]() |
||
Volvo EX40 |
€ 52 146 |
![]() |
||
Volvo EX90 |
€ 94 836 |
![]() |
Auto tests
Hyundai Ioniq 5 apvieno izteiksmīgu izskatu ar labu sniedzamību, mierīgu braukšanas manieri un plašu salonu. Mūsuprāt, visracionālākā versija ir aizmugures riteņu piedziņas modelis Premium komplektācijā. …
Auto tests
Volvo EX90 ir ērts, kluss, grezns un praktisks elektriskais SUV ar septiņām sēdvietām standarta aprīkojumā un lielu oficiālo sniedzamību. Tomēr tas ir dārgs, un citi elektriskie septiņvietīgie automobiļi ir daudz …
Auto tests
BYD Seal ir vērts apsvērt, ja ir nepieciešamība iegādāties elektrisku sedanu un nevēlaties Tesla. Tam ir patiesi grezns salons, dāsns aprīkojums un liela sniedzamība ar vienu uzlādi. Tiesa, Model 3 būs lētāka izvēle. …
Auto tests
CUPRA Born ir iemiesojis visas labās īpašības no VW ID.3, pievienojot tam nedaudz izsmalcinātāku interjeru un asāku vadāmību. Visizdevīgākā ir sākumlīmeņa 63 kWh versija, un, lai gan tas stipri lētāks par saviem dažiem …