Testa brauciens

BYD Seal pirmie iespaidi
KAS TAS IR? Ķīnas autobūves produkcija strauji ienāk Eiropas tirgū, un viens no jaunajiem …
Sēžot BYD Sealion 7 vadītāja sēdeklī, jūs jūtaties augstāk nekā Hyundai Ioniq 5 vai Kia EV6, un braukšanas pozīcija ir dabiskāka nekā Tesla Model Y. Amerikāņu SUV sēdeklis ir šķietami samāksloti augsts, savukārt Sealion 7 viss automobilis ir lielāks un augstāks.
Vadītāja sēdekļa elektriskā regulēšana (ieskaitot jostasvietas balstu) ir visu versiju standarta aprīkojumā, un, lai gan ideālā variantā mēs vēlētos nedaudz lielāku sānu atbalstu, lai sēdeklis noturētu jūs vietā, kad braucot līkumos, citos aspektos tas ir ērts.
Patiesībā vienīgais mazliet dīvainais aspekts attiecībā uz braukšanas pozīciju ir tas, ka stūres rats atrodas diezgan zemu, kas nozīmē, ka tas ir vairāk vērsts uz seju, nevis uz krūtīm. Tas vismaz nodrošina skaidru, netraucētu skatu uz digitālo mērinstrumentu paneli.
BYD Sealion 7 ir liels automobilis - tas ir nedaudz garāks par Audi Q6 e-tron vai Tesla Model Y, tāpēc nav liels pārsteigums, ka salonā ir daudz vietas.
Pat augumā ļoti raženi braucēji priekšējos sēdekļos jutīsies ērti. Sēdekļus iespējams atbīdīt tālu uz aizmuguri, un vietas galvai netrūkst. Sealion 7 salonā ir arī ne mazāk kā 20 sīklietu uzglabāšanas nodalījumi, tostarp dziļš nodalījums zem centrālā roku balsta un liela telpa zem centrālās konsoles.
Tieši aizmugurē sēdošie gūst vislielāko labumu no Sealion 7 garās virsbūves, jo šeit ir ļoti daudz vietas ceļgaliem. Vieta galvai ir mazāk plaša (vainojama kupejas tipa jumta līnija), taču arī garākiem pasažieriem nevajadzēs pieliekties, un aizmugurējie sēdekļi ir daudz ērtāki nekā Tesla Model Y.
Atzveltnes leņķi var regulēt, lai sēdvieta būtu vertikālāka (vai slīpāka), taču sēdekļus nevar pabīdīt uz priekšu un atpakaļ, kā tas iespējams dažos elektriskajos SUV, tostarp Hyundai Ioniq 5.
Sealion 7 ir lielāks bagāžnieks nekā Ioniq 5 vai Kia EV6. Zem bagāžas nodalījuma plaukta ir 520 litru telpa, tostarp milzīga novietne zem bagāžnieka grīdas – noderīgs risinājums, lai no acīm glabātu uzlādes kabeļus. Zem “motora” pārsega arī ir noderīgs 58 litru priekšējais bagāžnieks.
Visām Sealion 7 versijām ir 15,6 collu informācijas un izklaides tehnoloģiju skārienekrāns, kas ir spilgts, ātri reaģē uz pieskārieniem un ar vienu pieskārienu var pagriezties no ainavas uz portretu. Operētājsistēma nav tik lietotājam draudzīga kā Y modelī, taču tā joprojām ir diezgan intuitīva. Standarta aprīkojumā ir Android Auto un Apple CarPlay, kā arī jaudīga Dynaudio skaņas sistēma ar 12 skaļruņiem.
Visi BYD Sealion 7 ir apgādāti ar dāsnu standarta aprīkojumu, tostarp apsildāmiem un ventilējamiem priekšējiem sēdekļiem, apsildāmiem aizmugurējiem sēdekļiem, bezatslēgas piekļuvi, divu zonu klimata kontroli, adaptīvo kruīza kontroli un V2L funkciju, kas ļauj pārvērst Sealion 7 par portatīvo akumulatoru un darbināt no tā visdažādākas ierīces.
€
BYD Sealion 7 |
€ 47 810 |
![]() |
||
BYD Seal |
€ 46 930 |
![]() |
||
CUPRA Tavascan |
€ 51 500 |
![]() |
||
CUPRA Born |
€ 39 990 |
![]() |
||
GWM ORA 03 |
€ 26 995 |
![]() |
||
Honda e:Ny1 |
€ 49 430 |
![]() |
||
Hyundai Inster |
€ 25 990 |
![]() |
||
Hyundai Ioniq 5 |
€ 45 990 |
![]() |
||
Lexus UX300e |
|
![]() |
||
Nissan Ariya |
€ 39 591 |
![]() |
||
Škoda Elroq |
€ 34 700 |
![]() |
||
Subaru Solterra |
€ 49 900 |
![]() |
||
Tesla Model X |
€ 80 000 |
![]() |
||
Tesla Model S |
€ 65 000 |
![]() |
||
Volkswagen ID.3 |
€ 36 100 |
![]() |
||
Volkswagen ID.4 |
€ 38 700 |
![]() |
||
Volvo EX90 |
€ 94 836 |
![]() |
||
Volvo EX40 |
€ 52 146 |
![]() |
Auto tests
Honda e:Ny1 iemieso pievilcīgu īpašību kopumu, apvienojot pienācīgu sniedzamību ar lielisku praktiskumu un labu veiktspēju. Tā ir laba alternatīva Kia Niro EV, lai gan šis konkurents būs nedaudz patīkamāk vadāms un vēl …
Auto tests
CUPRA Born ir iemiesojis visas labās īpašības no VW ID.3, pievienojot tam nedaudz izsmalcinātāku interjeru un asāku vadāmību. Visizdevīgākā ir sākumlīmeņa 63 kWh versija, un, lai gan tas stipri lētāks par saviem dažiem …
Auto tests
Škoda Elroq ir fantastisks ģimenes SUV. Tas brauc precīzāk un dzīvīgāk nekā cenas ziņā līdzīgais Kia EV3 un iznāk mazliet pieejamāks nekā Renault Scenic. Mēs uzskatām, ka izdevīgākais variants ir 85 Edition, jo tas …
Auto tests
Volkswagen ID.3 ir labi vadāms, komfortabls un Pro S versijā pat visai dinamisks, tomēr tas ir diezgan dārgs, tāpēc iesakām apsvērt arī MG4 EV un pat Tesla Model 3. Ja iegādājaties ID.3, iesakām izvēlēties Pro modeli. No …