Testa brauciens
BYD Seal pirmie iespaidi
KAS TAS IR? Ķīnas autobūves produkcija strauji ienāk Eiropas tirgū, un viens no jaunajiem …
BYD Sealion 7 cena (no 47 810 eiro) ir konkurētspējīga - tā ir zemāka nekā BMW iX1 (55 400 eiro), bet nedaudz lielāka nekā Škoda Enyaq Coupe (45 110 eiro). Konkurējošie Kia EV6 (46 990 eiro) un Hyundai Ioniq 5 (42 990 eiro) ir lētāki, taču visus pārspēj Audi Q6 e-tron.
Ir nedaudz žēl, ka nav iespējams braukt ilgāk: Sealion 7 nav īpaši pārsteidzoša sniedzamība. Bāzes versija pieejama ar 82,5 kWh akumulatoru, nodrošinot līdz 482 km nobraucamo attālumu, bet dārgākajai versijai ir 91,3 kWh baterija, kas nodrošina 502 km sniedzamību. Tas nav slikti, taču Tesla Model Y spēs aizbraukt tālāk.
Sealion 7 maksimālais uzlādes ātrums ir 230 kW. Ideālos apstākļos ar pietiekami ātru lādētāju 10-80% uzlāde var aizņemt tikai 24 minūtes - aptuveni tikpat ilgi, cik jūs gaidītu, kamēr uzlādēsies Model Y.
Iespējams, visiespaidīgākā Sealion 7 īpašība ir tā interjera kvalitāte. Tas ne tikai šķiet stingri samontēts kopā, bet ir arī apdarināts ar augstvērtīgiem materiāliem, jo īpaši klāsta dārgākajā versijā. Daudz interjera apgaismojuma un modernais gaismas raksts uz paneļa priekšējās daļas palīdz Sealion 7 salonā justies īpašāk nekā Kia EV6 vai Tesla Model Y.
Visās versijās ir daudz drošības aprīkojuma, tostarp ceļa zīmju atpazīšanas sistēma, priekšējās un aizmugurējās sadursmes brīdinājuma sistēma, priekšējās un aizmugurējās šķērseniskās satiksmes brīdinājuma sistēma, joslu uzraudzības sistēma un aklās zonas noteikšanas sistēma. Raksta tapšanas brīdī Euro NCAP nebija veikusi Sealion 7 sadursmju testus, tāpēc mums vēl nav pieejams tā drošības novērtējums.
BYD ir viens no vairākiem Ķīnas automobiļu zīmoliem, kas pēdējā laikā ieradies Eiropā, taču dati par uzticamību pašlaik ir ierobežoti. Akumulatoram un elektromotoram ir astoņu gadu garantija.
€
BYD Seal |
€ 46 930 |
|
||
BYD Sealion 7 |
€ 47 810 |
|
||
CUPRA Born |
€ 39 990 |
|
||
CUPRA Tavascan |
€ 51 500 |
|
||
GWM ORA 03 |
€ 26 995 |
|
||
Honda e:Ny1 |
€ 49 430 |
|
||
Hyundai Inster |
€ 25 990 |
|
||
Hyundai Ioniq 5 |
€ 45 990 |
|
||
Lexus UX300e |
€ 61 000 |
|
||
MG S5 |
€ 32 990 |
|
||
Nissan Ariya |
€ 39 591 |
|
||
Škoda Elroq |
€ 34 700 |
|
||
Subaru Solterra |
€ 49 900 |
|
||
Tesla Model S |
€ 65 000 |
|
||
Tesla Model X |
€ 80 000 |
|
||
Volkswagen ID.4 |
€ 38 700 |
|
||
Volkswagen ID.3 |
€ 36 100 |
|
||
Volvo EX40 |
€ 52 146 |
|
||
Volvo EX90 |
€ 94 836 |
|
||
XPeng G6 |
€ 43 500 |
|
Auto tests
Volkswagen ID.3 ir labi vadāms, komfortabls un Pro S versijā pat visai dinamisks, tomēr tas ir diezgan dārgs, tāpēc iesakām apsvērt arī MG4 EV un pat Tesla Model 3. Ja iegādājaties ID.3, iesakām izvēlēties Pro modeli. No …
Auto tests
Volkswagen ID.4 ir pieklājīgs elektromobilis ar praktisku salonu, lielisku drošības novērtējumu un labu sniedzamību (īpaši ar 77 kWh akumulatoru). Tomēr labākie konkurenti ir ātrāki, vēl modernāki interjerā, ar daudz …
Auto tests
MG S5 EV ir nozīmīgs solis uz priekšu salīdzinājumā ar ZS EV. Tam pietrūkst dažu talantu, lai pārspētu Škoda Elroq, bet lētākas versijas izskatās ļoti izdevīgas salīdzinājumā ar mazākiem, līdzīgas cenas elektriskajiem …
Auto tests
Elektriskais Tesla Model X ir vērā ņemama alternatīva tradicionālajiem premium segmenta krosoveriem, taču tas nav lēts un faktiski nav lietojams bezceļa apstākļos. …