Auto tests

Tesla
Model S
Tesla Model S ir izcils elektroauto – iekārojams un dinamisks, paceļot šī segmenta mērauklu pavisam jaunā līmenī. Ja tas iederas tavā dzīvesstilā, tā būs izvēle, ko nevajadzēs nožēlot. …
BYD raksturo Sealion 7 kā veiktspējas SUV, un nav šaubu, ka tas ir diezgan ātrs taisnā līnijā. Pat sākumlīmeņa versija ar vienu 313 ZS elektromotoru, kas darbina aizmugurējos riteņus, oficiāli spēj paātrināties no 0-100 km/h cienījamās 6,7 sekundēs.
Dārgākās versijās riteņus darbina vēl viens elektromotors, kas nodrošina četru riteņu piedziņu un kopējo jaudu 530 ZS. No vietas līdz 100 km/h tie spēj paātrināties tikai 4,5 sekundēs - ar to BYD tik ļoti lepojas, ka šis laiks ir uzrakstīts uz automobiļa aizmugures.
Lai gan Sealion 7 nenoliedzami ir ātrs taisnā līnijā, tas ne vienmēr paātrinās tik strauji kā daži konkurenti (piemēram, Ford Capri AWD Extended Range). Tas arī ļoti labprāt ierobežo jaudu, ja pastāv kaut mazākais risks zaudēt saķeri.
Arī līkumainos ceļu posmos tas uzvedas kā visai klasisks SUV. Virsbūves svārstības ir lielākas nekā Kia EV6 vai Tesla Model Y, un stūres mehānisms nav vienmērīgi nosvērts pagriezienos - pat tad, ja izvēlaties sporta režīmu. Īsāk sakot, braukšana ar šo auto ir vairāk ikdienišķa, nevis adrenalīnu raisoša.
Tomēr mēs apgalvotu, ka vairumam elektrisko SUV pircēju svarīgāks ir braukšanas komforts. Un, lai gan Sealion 7 balstiekārta ir laba braukšanai pa pilsētu, pie 100 km/h ātruma tā kļūst nedaudz nesakārtota pat pie nelieliem izciļņiem un nelīdzenumiem.
Pozitīvi ir tas, ka Sealion 7 ir diezgan kluss, braucot šosejai raksturīgā ātrumā, un tikai neliels ceļa vai vēja troksnis traucē salonā sēdošo mieru. Standarta aprīkojumā iekļauti sānu dubultstikli, kas palīdz aizturēt daudz nevēlamo trokšņu.
€
BYD Sealion 7 |
€ 47 810 |
![]() |
||
BYD Seal |
€ 46 930 |
![]() |
||
CUPRA Born |
€ 39 990 |
![]() |
||
CUPRA Tavascan |
€ 51 500 |
![]() |
||
GWM ORA 03 |
€ 26 995 |
![]() |
||
Honda e:Ny1 |
€ 49 430 |
![]() |
||
Hyundai Ioniq 5 |
€ 45 990 |
![]() |
||
Hyundai Inster |
€ 25 990 |
![]() |
||
Lexus UX300e |
|
![]() |
||
Nissan Ariya |
€ 39 591 |
![]() |
||
Škoda Elroq |
€ 34 700 |
![]() |
||
Subaru Solterra |
€ 49 900 |
![]() |
||
Tesla Model X |
€ 80 000 |
![]() |
||
Tesla Model S |
€ 65 000 |
![]() |
||
Volkswagen ID.3 |
€ 36 100 |
![]() |
||
Volkswagen ID.4 |
€ 38 700 |
![]() |
||
Volvo EX40 |
€ 52 146 |
![]() |
||
Volvo EX90 |
€ 94 836 |
![]() |
Auto tests
Tesla Model S ir izcils elektroauto – iekārojams un dinamisks, paceļot šī segmenta mērauklu pavisam jaunā līmenī. Ja tas iederas tavā dzīvesstilā, tā būs izvēle, ko nevajadzēs nožēlot. …
Auto tests
Honda e:Ny1 iemieso pievilcīgu īpašību kopumu, apvienojot pienācīgu sniedzamību ar lielisku praktiskumu un labu veiktspēju. Tā ir laba alternatīva Kia Niro EV, lai gan šis konkurents būs nedaudz patīkamāk vadāms un vēl …
Auto tests
Ja meklējat elektrisku SUV, kas spēj pārvarēt bezceļus, Solterra vajadzētu jūsu saraksta pirmajā vietā, taču daudzi konkurenti būs lētāki un ar vienu uzlādi varēs aizbraukt tālāk. Tā pievilcību ierobežo lētāka …
Auto tests
Volkswagen ID.3 ir labi vadāms, komfortabls un Pro S versijā pat visai dinamisks, tomēr tas ir diezgan dārgs, tāpēc iesakām apsvērt arī MG4 EV un pat Tesla Model 3. Ja iegādājaties ID.3, iesakām izvēlēties Pro modeli. No …