Testa brauciens

BYD Seal pirmie iespaidi
KAS TAS IR? Ķīnas autobūves produkcija strauji ienāk Eiropas tirgū, un viens no jaunajiem …
BYD raksturo Sealion 7 kā veiktspējas SUV, un nav šaubu, ka tas ir diezgan ātrs taisnā līnijā. Pat sākumlīmeņa versija ar vienu 313 ZS elektromotoru, kas darbina aizmugurējos riteņus, oficiāli spēj paātrināties no 0-100 km/h cienījamās 6,7 sekundēs.
Dārgākās versijās riteņus darbina vēl viens elektromotors, kas nodrošina četru riteņu piedziņu un kopējo jaudu 530 ZS. No vietas līdz 100 km/h tie spēj paātrināties tikai 4,5 sekundēs - ar to BYD tik ļoti lepojas, ka šis laiks ir uzrakstīts uz automobiļa aizmugures.
Lai gan Sealion 7 nenoliedzami ir ātrs taisnā līnijā, tas ne vienmēr paātrinās tik strauji kā daži konkurenti (piemēram, Ford Capri AWD Extended Range). Tas arī ļoti labprāt ierobežo jaudu, ja pastāv kaut mazākais risks zaudēt saķeri.
Arī līkumainos ceļu posmos tas uzvedas kā visai klasisks SUV. Virsbūves svārstības ir lielākas nekā Kia EV6 vai Tesla Model Y, un stūres mehānisms nav vienmērīgi nosvērts pagriezienos - pat tad, ja izvēlaties sporta režīmu. Īsāk sakot, braukšana ar šo auto ir vairāk ikdienišķa, nevis adrenalīnu raisoša.
Tomēr mēs apgalvotu, ka vairumam elektrisko SUV pircēju svarīgāks ir braukšanas komforts. Un, lai gan Sealion 7 balstiekārta ir laba braukšanai pa pilsētu, pie 100 km/h ātruma tā kļūst nedaudz nesakārtota pat pie nelieliem izciļņiem un nelīdzenumiem.
Pozitīvi ir tas, ka Sealion 7 ir diezgan kluss, braucot šosejai raksturīgā ātrumā, un tikai neliels ceļa vai vēja troksnis traucē salonā sēdošo mieru. Standarta aprīkojumā iekļauti sānu dubultstikli, kas palīdz aizturēt daudz nevēlamo trokšņu.
€
BYD Seal |
€ 46 930 |
![]() |
||
BYD Sealion 7 |
€ 47 810 |
![]() |
||
CUPRA Tavascan |
€ 51 500 |
![]() |
||
CUPRA Born |
€ 39 990 |
![]() |
||
GWM ORA 03 |
€ 26 995 |
![]() |
||
Honda e:Ny1 |
€ 49 430 |
![]() |
||
Hyundai Inster |
€ 25 990 |
![]() |
||
Hyundai Ioniq 5 |
€ 45 990 |
![]() |
||
Lexus UX300e |
|
![]() |
||
Nissan Ariya |
€ 39 591 |
![]() |
||
Škoda Elroq |
€ 34 700 |
![]() |
||
Subaru Solterra |
€ 49 900 |
![]() |
||
Tesla Model S |
€ 65 000 |
![]() |
||
Tesla Model X |
€ 80 000 |
![]() |
||
Volkswagen ID.4 |
€ 38 700 |
![]() |
||
Volkswagen ID.3 |
€ 36 100 |
![]() |
||
Volvo EX90 |
€ 94 836 |
![]() |
||
Volvo EX40 |
€ 52 146 |
![]() |
Auto tests
Volkswagen ID.4 ir pieklājīgs elektromobilis ar praktisku salonu, lielisku drošības novērtējumu un labu sniedzamību (īpaši ar 77 kWh akumulatoru). Tomēr labākie konkurenti ir ātrāki, vēl modernāki interjerā, ar daudz …
Auto tests
BYD Sealion 7 nav tik labi vadāms kā izcilākie savā klasē, taču citādi tas ir pārliecinošs elektriskais SUV. Tam ir pārdomāts un praktisks interjers, klusas braukšanas manieres, konkurētspējīga cena un bagātīgs aprīkojuma …
Auto tests
GWM Ora 03/Funky Cat ieguvis augstu novērtējumu Euro NCAP drošības testos, turklāt tam ir arī pienācīga garantija un ļoti laba cena. Protams, tam netrūkst sāncenšu, kas garantē konkurētspējīgu piedāvājumu, taču Ora 03 …
Auto tests
BYD Seal ir vērts apsvērt, ja ir nepieciešamība iegādāties elektrisku sedanu un nevēlaties Tesla. Tam ir patiesi grezns salons, dāsns aprīkojums un liela sniedzamība ar vienu uzlādi. Tiesa, Model 3 būs lētāka izvēle. …