Testa brauciens
BYD Seal pirmie iespaidi
KAS TAS IR? Ķīnas autobūves produkcija strauji ienāk Eiropas tirgū, un viens no jaunajiem …
BYD Seal pasaulē tiek piedāvāts divās modifikācijās: versija ar vienu elektromotoru un aizmugurējo riteņu piedziņu, kā arī modelis ar diviem elektromotoriem un četru riteņu piedziņu. Latvijā šobrīd pieejama ir tikai pilnpiedziņas versija.
Četru riteņu piedziņas versija ar vienu 82,5 kWh akumulatora uzlādi spēj veikt vairāk nekā 500 km, savukārt 100 km/h tas spēj sasniegt ātrāk nekā vairums Tesla Model 3 - oficiālais laiks ir 3,8 sekundes. Rezultātā, kad nospiežat kāju, tas uzreiz un enerģiski startē, iespiežot jūs dziļāk sēdeklī. Daudziem gan pilnīgā pietiks ar aizmugures piedziņas versiju, kas 100 km/h sasniedz 6,1 sekundē. Tas joprojām ir veiktspējīgs rādītājs, kas padara apdzīšanu itin vieglu.
Tas ir aprīkots ar daļēji adaptīviem amortizatoriem, lai novērstu satricinājumus no ceļa nelīdzenumiem un saglabātu pietiekami daudz virsbūves kontroles uz viļņaina seguma.
Vienīgais trūkums ir tāds, ka uz bedrīšu lāpītiem posmiem elektroauto vairāk “staigās” nekā Model 3 un Volkswagen ID.7, taču jūs joprojām jutīsieties ērtāk nekā Hyundai Ioniq 6 vai Polestar 2.
Runājot par vadāmību, virsbūves svārstības tiek sekmīgi ierobežotas, un pilnpiedziņas versija ir aprīkota pat ar griezes momenta vektorēšanas sistēmu, kas palīdz uzlabot saķeri. Taču, līdzīgi kā Model 3, arī Seal jūs īpaši neiesaista braukšanas procesā. Ja vēlaties elektrisko sedanu, kas patiešām ir kā radīts braukšanas priekam, jums jāmeklē daudz dārgākie Audi E-Tron GT vai Porsche Taycan.
Seal galvenā problēma ir stūres iekārta, kas ir diezgan nejūtīga un lēna ap viduspunktu, pirms pēkšņi liek automašīnas priekšgalam mesties līkumos - vismaz tad, kad esat ieslēdzis komforta režīmu.
Mēs iesakām iestatīt stūres sistēmu Sport režīmā, jo tas nodrošina lielāku reakcijas konsekvenci (ja ne lielāku atgriezenisko saiti).
Uz raupja seguma salonā būs dzirdami skaļāki ceļa trokšņi Model 3 vai ID.7, taču braucēji būs labi izolēti no vēja trokšņa, ko palīdz novērst standarta aprīkojumā esošie priekšējie logi ar dubulto stiklojumu.
€
BYD Seal |
€ 46 930 |
|
||
BYD Sealion 7 |
€ 47 810 |
|
||
CUPRA Tavascan |
€ 51 500 |
|
||
CUPRA Born |
€ 39 990 |
|
||
GWM ORA 03 |
€ 26 995 |
|
||
Honda e:Ny1 |
€ 49 430 |
|
||
Hyundai Inster |
€ 25 990 |
|
||
Hyundai Ioniq 5 |
€ 45 990 |
|
||
Lexus UX300e |
€ 61 000 |
|
||
MG S5 |
€ 32 990 |
|
||
Nissan Ariya |
€ 39 591 |
|
||
Škoda Elroq |
€ 34 700 |
|
||
Subaru Solterra |
€ 49 900 |
|
||
Tesla Model S |
€ 65 000 |
|
||
Tesla Model X |
€ 80 000 |
|
||
Volkswagen ID.4 |
€ 38 700 |
|
||
Volkswagen ID.3 |
€ 36 100 |
|
||
Volvo EX90 |
€ 94 836 |
|
||
Volvo EX40 |
€ 52 146 |
|
||
XPeng G6 |
€ 43 500 |
|
Auto tests
CUPRA Tavascan piedāvā bagātīgu aprīkojumu un lielisku drošības līmeni, turklāt tam ir asāka braukšanas maniere nekā radniecīgajam Volkswagen ID.5. Tomēr tam ir nekonsekventa bremžu darbība, savukārt labākie elektriskie …
Auto tests
Volvo EX90 ir ērts, kluss, grezns un praktisks elektriskais SUV ar septiņām sēdvietām standarta aprīkojumā un lielu oficiālo sniedzamību. Tomēr tas ir dārgs, un citi elektriskie septiņvietīgie automobiļi ir daudz …
Auto tests
Škoda Elroq ir fantastisks ģimenes SUV. Tas brauc precīzāk un dzīvīgāk nekā cenas ziņā līdzīgais Kia EV3 un iznāk mazliet pieejamāks nekā Renault Scenic. Mēs uzskatām, ka izdevīgākais variants ir 85 Edition, jo tas …
Auto tests
No veiktspējas un uzlādes ātruma līdz bagātīgam standarta aprīkojumam, XPeng G6 demonstrē iespaidīgu sniegumu. Turklāt tā interjers ir elegants un praktisks. Braukšanas komforts un vadāmības īpašības dažos konkurentos gan …