Ziņas

Aug Lexus popularitāte Latvijā

Lexus šogad pārdevuši par trešdaļu vairāk auto nekā pērn
Premium segmentā Lexus daļa ir 11%
Teju visi pārdotie Lexus ir ar hibrīddzinējiem

Šī gada pirmajos astoņos mēnešos Lexus automobiļu pārdošanas apjomi Latvijā kopumā auguši par 31%, salīdzinot ar to pašu laika periodu pērn. Tādējādi Lexus zīmola tirgus daļa permium segmentā sasniegusi 11% no kopējā tirgus apjoma. 

Turklāt teju visi no visiem pārdotajiem jaunajiem Lexus automobiļiem ir ar hibrīddzinēju. Kā skaidro Lexus, galvenie faktori hibrīdauto izvēlei ir lietošanas komforts, degvielas ekonomija, kā arī, protams, apziņa, ka tas mazāk piesārņo vidi.

Pircēji kā ieguvumus norāda, ka tas ir kluss, ātrs, ērts un ekonomisks auto ar mazākiem ikmēneša uzturēšanas izdevumiem. Turklāt otrreizējā tirgus cena ir salīdzinoši augstāka kā jebkuram līdzvērtīgas komplektācijas benzīna dzinēja auto.

Šobrīd Lexus piedāvā visplašāko hibrīdauto modeļu klāstu nekā jebkad agrāk.  Populārākie Lexus hibrīdauto Latvijā ir Lexus RX, Lexus NX, kā arī Lexus CT un Lexus IS modeļi.

Lexus modeļu paletē ir arī arī ekskluzīvie Lexus LS un Lexus LC, un nule prezentētais Lexus UX modelis - visi pieejami ar hibrīda piedziņu.

Karstākie piedāvājumi auto tirgū! Nepalaid garām iespēju ietaupīt...

Apskati What Car? sludinājumus šeit!

Saistītie raksti

Auto tests

Lexus LS

What Car? Vērtē Novērtēts ar 4 no 5

Paraugs japāņu interpretācijai par to kādam jābūt luksusa auto, taču sportiskas braukšanas piekritējiem labāk patiks vācu konkurenti