Auto tests
Peugeot
3008
Otrās paaudzes Peugeot 3008 no MPV ir pārvērsts par SUV, kļūstot vizuāli pievilcīgāks un iekārojamāks, nekā priekštecis. Būdams stilīgs un praktisks tas ir viens no labākajiem pirkumiem šajā klasē. …
Vadītāja sēdeklis ir komfortabls turklāt ar labu sānu atbalstu. Ērti iekārtoties nebūs grūti, tiesa gan lētākajā Sorento izpildījumā nav pieejama sēdekļa muguras izliekuma regulēšanas opcija. Slēdžu izvietojums priekšējā panelī ir intuitīvs, arī gaisa kondicionēšanas pogas ir ērti lietojamas, atrodoties kustībā. Sēdpozīcija ir augsta, līdz ar to arī ceļa pārredzamība ir laba visos virzienos, pateicoties lielajiem sānu un aizmugures logiem, kā arī ne pārāk masīvajiem jumta balstiem. Ņemot vērā auto izmērus, manevrēšanu atpakaļgaitā tomēr vairāk atvieglos distances sensori un atpakaļskata kamera. Lētākajā izpildījuma versijā TX Comfort Pack ir 7 collu navigācijas un infosistēmas ekrāns, bet dārgākajā TX – 8 collu monitors.
No šāda izmēra krosovera varētu prasīt plašu salonu un Kia Sorento šajā jomā nepieviļ. Diviem priekšā sēdošajiem vietas netrūkst, turklāt visapkārt ir parocīgi sīklietu nodalījumi – lielas durvju “kabatas”, kaste zem centrālā elkoņu balsta un novietne makam un viedtālrunim priekšējā paneļa apakšdaļā. Arī aizmugurējā sēdvietu daļa ir gandrīz tikpat ērta, kā priekšējā. Otrajā sēdvietu rindā būs ērti diviem, bet arī trīs pasažieri tur var sasēsties bez īpašām problēmām. Divās aizmugures papildvietās Sorento septiņvietīgajās versijās ērtāk būs bērniem, bet īsākos braucienos tās var izmantot arī vidēja izmēra pieaugušie – vietas tur ir vairāk, nekā Škoda Kodiaq vai Land Rover Discovery Sport, taču mazāk, nekā septiņvietīgos MPV, piemēram – Ford Galaxy. Bagāžas nodalījuma ietilpība ar nolocītām aizmugures papildvietām ir iespaidīgi 605 litri. Pat, ja tiek izmantotas visas septiņas sēdvietas, bagāžas nodalījumā var ievietot divas nelielas ceļasomas.
Lai arī tradicionāli bāzes versiju aprīkojums mēdz būt relatīvi skops, Sorento ir izņēmums. LED optika, ksenona priekšējie lukturi, 18 collu diski, apsildāmi priekšējie un aizmugures sēdekļi, divzonu automātiskā klimata kontrole un salona ādas apdare, kā arī daudzas citas vēlamas ekstras ir TX Comfort Pack aprīkojumā. Dārgākā versija TX piedāvā vēl plašāku aprīkojumu, taču – tā tiešām ir padārga.
€
Auto tests
Otrās paaudzes Peugeot 3008 no MPV ir pārvērsts par SUV, kļūstot vizuāli pievilcīgāks un iekārojamāks, nekā priekštecis. Būdams stilīgs un praktisks tas ir viens no labākajiem pirkumiem šajā klasē. …
Auto tests
Audi Q2 ir iekārojams krosovers ar premium līmeņa cienīgu interjeru un labām braukšanas īpašībām, taču lielākā daļa līdzīga izmēra krosoveru - ar ne tik prestižu zīmolu - ir lētāki. …
Auto tests
Hyundai Tucson ir laba vērtības un cenas proporcija, pievilcīgs vizuālais izskats un plaša labu motoru izvēle, taču gaitas un vadāmības īpašību ziņā tas atpaliek no dažiem konkurentiem. …
Auto tests
RAV4 lielākie plusi ir plašs aprīkojums un prognozes, ka tas būs ļoti uzticams (kā teju ikviens auto ar Toyota logo). Tas varbūt izskatās dārgāks nekā daži konkurenti, bet ilgtermiņā šī investētā nauda atmaksāsies uz …