Testa brauciens

Mazda CX-7 2,2 TD

Whatcar.lv iemēģina Mazda CX-7
2,2 litru dīzeļdzinējs ar 173 ZS
Cena no 29 966 eiro

Atjaunotais Mazda CX-7 krosovers beidzot ir ieguvis to, pēc kā jau sen ilgojās pircēji – dīzeļdzinēju. Par pārmaiņām liecina arī auto izskats - jauna radiatora reste un kvalitatīvāks  interjers.

Turklāt Mazda inženieri ņēmuši vērā līdzšinējos auto žurnālistu un pircēju komentārus, tāpēc uzlabojumus piedzīvojusi arī piekare un stūres sistēma.  

Kopumā jāatzīst, ka atsvaidzināšana nākusi Mazda CX-7 par labu – šķietami novecot sākušais modelis parādījies jaunā ietērpā, kas neapšaubāmi darījis to krietni pievilcīgāku.  

Dīzeļdzinējs

Vienmērīgajam un jaudīgajam 2,2 litru dīzeļa agregātam ir 173 ZS un 400 Nm liels griezes moments. Ar šo jaudu pilnībā pietiek, lai pārvietotu ģimeni no lielpilsētas uz laukiem un atpakaļ, turklāt ar iespaidīgi mazu degvielas patēriņu. Ražotājs norādījis 7,5 litru vidējo patēriņu, kas nešķiet nereāls, ņemot vērā, ka pilsētas režīmā Whatcar.lv testa brauciena laikā vidējais patēriņš bija mazliet zem 10 litriem uz 100 km.

Lai gan sešpakāpju mehāniskajai pārnesumkārbai nav ne vainas, žēl, ka joprojām šim modelim nav pieejama automātiskā pārnesumkārba.  

Piekares uzlabojumi padarījuši Mazda CX-7 gaitu krietni vienmērīgāku, turklāt virsbūves sasvere ir tik labi apvaldīta, ka asākos manevros nav jābaidās par to, ka pasažieriem no šūpošanās varētu palikt slikti ap dūšu, riskējot nodarīt pāri elegantajam ādas salonam.

Vietas salonā pietiek, lai bērni aizmugures sēdeklī varētu ērti izstaipīt kājas, bet laika kavēklim noderēs plašais komforta elementu klāsts. Tiesa gan – tikai gadījumā, ja būsiet izvēlējušies Touring komplektāciju.

Aprīkojums

Bāzes aprīkojumā Elegance nav iekļauta signalizācija, drošības spilvena atslēgšanas iespēja priekšējam pasažierim, tam ir auduma salons un parasta audiosistēma.  Toties bāzes versijas Mazda CX-7 cena ir nedaudz zem 30 tūkstošiem eiro ar visu PVN. 

Klikšķini šeit un salīdzini Mazda CX-7 modifikāciju cenas un aprīkojumu

Ievērojami dāsnāks ir apmēram pusotru tūkstoti eiro dārgākais Elegance Komfort aprīkojuma komplekts, kurā ietilpst arī nokrišņu un parkošanās sensori un 6 CD mainītājs – trūkst vienīgi Bose audiosistēmas ar 9 skaļruņiem un ādas salona apdares.  Tas atrodams Touring aprīkojuma līmenī, kurā papildus ir vēl lielāki vieglmetāla diski un ksenona gaismas. Jāpiemaksā vien par navigācijas iekārtu.

Spriedums

Sen gaidītie uzlabojumi padarījuši Mazda krosoveru vēl interesantāku nekā līdz šim. Tomēr automātiskās pārnesumkārbas trūkums krietni ierobežo potenciālo pircēju loku.

Karstākie piedāvājumi auto tirgū! Nepalaid garām iespēju ietaupīt...

Apskati What Car? sludinājumus šeit!

Saistītie raksti

Auto tests

Mazda 3

What Car? Vērtē Novērtēts ar 4 no 5

Mazda 3 beidzot ir tajā līmenī, kurā to var saukt par cienīgu alternatīvu Ford Focus vai VW Golf. Lieliska vadāmība, nevainojama montāžas kvalitāte un plašs komforta un drošības aprīkojums, kas papildina noslīpēto dizainu – ko vēl vairāk var vēlēties?