Testa brauciens

Volvo jaunais elektriskais modelis ES90 apvieno labāko no trim segmentiem
Marta sākumā Stokholmā notika Volvo jaunākā elektromobiļa ES90 prezentācija. Tas ir …
Volvo V90 vadītāja sēdpozīcija ir perfekta – ērti iekārtoties nebūs problēmu, neatkarīgi no auguma. Volvo sēdekļi ir slaveni ar savu lielisko atbalstu, un V90 nav izņēmums.
Arī stūres novietojumu iespējams pieregulēt atbilstoši individuālajām vajadzībām. Ceļa pārredzamība ir laba, atpakaļskata redzamību nedaudz ierobežo masīvie aizmugurējie jumta balsti, taču jāņem vērā, ka distances sensori aizmugurē ir bāzes aprīkojumā visiem V90.
Sensus infosistēma ir tieši tāda pati, kā XC90 – tas nozīmē, ka priekšējā paneļa centrā ir 9,0 collu planšetdatora cienīgs skārienjutīgs ekrāns, ar kura starpniecību iespējams kontrolēt daudzas auto funkcijas. Tiesa gan, mums labāk patīk iDrive sistēma, kāda ir BMW 5.sērijai, lai gan arī Sensus nav ne vainas.
Volvo V90 ir lieliski piemērots četriem pieaugušajiem. Priekšā sēdošajiem ir plaša telpa, tāpēc būs daudz vietas galvai un kājām, un tas pats attiecas arī uz aizmuguri.
V90 lepojas ar klasē visplašāko vietu ceļgaliem, un, ja esat gara auguma un sēžat aiz kāda, kas priekšējos sēdekļos ir atbīdījies tālu atpakaļ, jums joprojām ir vieta, kur iztaisnot kājas. Vieta galvai ir lieliska, pat ja auto aprīkots ar panorāmas jumtu, un aizmugurējais sēdeklis ir platāks nekā Audi A6 Avant (labi zināt, ja kādreiz aizmugurē būs nepieciešams iesēdināt trīs pieaugušos).
V90 salonā ir daudz mantu glabāšanas vietu, tostarp krūzīšu turētāji, lieli nodalījumi durvīs un liels cimdu nodalījums. Aizmugurē sēdošajiem pasažieriem ir atlokāms roku balsts ar krūzīšu turētājiem.
V90 bagāžnieka tilpums ir 551 litrs. Jāatzīmē, ka Mercedes E klases universālim ir lielāka bagāžnieka ietilpība bez PHEV (615 litru), bet mazāka - ar PHEV (460 litru). E klasei turklāt ir praktiskāki 40/20/40 dalījuma aizmugurējie sēdekļi, salīdzinot ar V90 ar 40/60 dalījuma sēdekļiem.
Bagāžnieks ir līdzvērtīgs A6 Avant piedāvātajai telpai - mums izdevās ietilpināt astoņus rokas koferus zem bagāžas nodalījuma plaukta, kas ir labs rādītājs. V90 zemais ielādes slieksnis padara dzīvi vēl vienkāršāku.
Volvo V90 ir cienījams bāzes aprīkojuma saraksts – pat Momentum līmenī, kas piedāvā labāko cenas un vērtības proporciju, ir ietvertas tādas ekstras kā Nappa ādas apdare, klimata kontrole, LED lukturu optika, distances sensori aizmugurē, automātiski pielokāmi spoguļi un 18 collu diski.
€
Testa brauciens
Marta sākumā Stokholmā notika Volvo jaunākā elektromobiļa ES90 prezentācija. Tas ir …
Testa brauciens
Kas tas ir? Labākais sport - utility jeb SUV tipa automobilis ģimenei piedzīvojis …
Testa brauciens
KAS TAS IR? Volvo EX90 ir …
Testa brauciens
Apsverot jauna Volvo iegādi, visbiežāk izvēle krīt uz SUV un …
Testa brauciens
Šoreiz Autoziņas pirmo reizi iepazīstas ar 100% elektrisko Volvo EX90. Pilnībā elektriskais SUV iznāca 2022. gada …
Testa brauciens
Kā mēs zinām, pirmais pilnībā elektriskais Volvo saucas XC40 Recharge. Bet te rakstīts C40 …
Testa brauciens
Mēs zinām, ka Volvo ir sociāli atbildīgākais autoražotājs pasaulē. Tas paziņojis, ka pavisam …
Testa brauciens
…
Testa brauciens
Šis ir pirmais Volvo solis ceļā uz jauno realitāti autoindustrijā – šogad tirgū nonākušais, …
Audi A6 Avant |
€ 57 100 |
![]() |
||
Mazda 6 universālis |
€ 21 860 |
![]() |
||
Mercedes-Benz E-klases universālis |
€ 65 461 |
![]() |
||
Opel Astra Sports Tourer |
€ 15 332 |
![]() |
||
Peugeot 408 |
€ 31 900 |
![]() |
||
Škoda Superb Combi |
€ 34 220 |
![]() |
||
Toyota Corolla Touring Sports |
€ 17 590 |
![]() |
||
Volkswagen Passat universālis |
€ 21 214 |
![]() |
||
Volvo V90 |
€ 50 329 |
![]() |
Auto tests
Mercedes E klases universālis nav lēts, taču tas ir elegants un ļoti izsmalcināts. Tas ir arī ērts, viegli vadāms, labi aprīkots un pārliecinošs luksusa klases pārstāvis. E 300e plug-in hibrīddzinējs ir patiesi racionāla …
Auto tests
Volkswagen Passat Variant ir elegants, ietilpīgs ģimenes universālis ar plašām aprīkojuma iespējām. Jaunākās paaudzes modelis ir pietiekami labs, lai mestu izaicinājumu pat biznesa klases konkurentiem. …
Auto tests
Škoda Superb Combi ir ērts un izsmalcināts kreiseris ar adaptīvo balstiekārtu, turklāt tas izceļas ar izcilu praktiskumu. Sākuma līmeņa 1,5 TSI l 150 ZS benzīna dzinējs, visticamāk, piedāvās labāko izmaksu, efektivitātes …
Auto tests
Peugeot 408 ir patīkams salons un bagātīgs aprīkojums. Citroën C5 X, kas ir radniecīgs ar Peugeot 408, ir komfortablāks, taču 408 ir lētāks, turklāt plug-in hibrīds spēj mērot garāku distanci. 1,2 litru hibrīda versija ar …