Testa brauciens
Modernizētā Volvo XC90 pirmais brauciens
KAS TAS IR? Vēl nesen “Zero 2030” tipa stratēģijas ietvaros lielam iekšdedzes krosoveram vairs …
Abas Volvo V90 dzinējus versijas apvieno 2,0 litru četrcilindru benzīna dzinēju ar elektromotoriem. Abos variantos dzinējs darbina priekšējos riteņus, bet motors piedzen aizmugurējos riteņus, tādējādi jūs iegūstat četru riteņu piedziņu.
PHEV konfigurācija T6 Plus nodrošina kopējo iespaidīgu kopējo jaudu, tāpēc šis kuģis l’diz 100 km/h paātrinās vien 5,5 sekundes. Abas BMW 5. sērijas Touring 530e un Mercedes E-Class Estate E300e ir lēnākas, un oficiālie laiki ir attiecīgi 6,4 un 6,5 sekundes. Līdzīgs stāsts ir ar jaudīgo T8 Ultra. Tā 4,8 sekunžu spurts līdz 100 km/h ir patiesi iespaidīgs
V90 ir liels un smags auto, tāpēc tā astoņu pakāpju automātiskā ātrumkārba brīžiem nedaudz minstinās.. Ja vēlaties patiešām elpu aizraujošu paātrinājumu, bet neesat gatavs atteikties no PHEV, tad BMW M5 Touring un Mercedes AMG E53 Hybrid Estat būs pievilcīgākas izvēles. Protams, par attiecīgu samaksu.
Biznesa klases automašīnās gaitas komfortam ir būtiska nozīme un šajā ziņā Volvo V90 neliek vilties.
Mēs neesam izmēģinājuši V90 ar standarta balstiekārtu, taču papildaprīkojumā pieejamā aizmugures pneimatiskā balstiekārta nodrošina kopumā patīkamu gaitu, vienīgi pilsētā tā kļūst nemierīgāka, salīdzinot ar, piemēram, BMW 5.sēriju. R-Design versijām ir nedaudz atšķirīgāki balstiekārtas iestatījumi, kas padara gaitu cietāku, tāpēc mēs rekomendējam izvēlēties pneimopiekari, kas nodrošinās labāku gaitas komfortu.
Vadāmības ziņā Volvo V90 drīzāk atgādina letarģisku Audi A6, nevis precīzo BMW 5.sēriju – stūres reakcija nav pietiekami informatīva un virziena maiņas neizdodas tik asas, kā ar iepriekšminēto vācu sedanu.
Volvo V90 ir ļoti kluss auto – motora troksnis parādās vien virs 4000 apgriezienu sliekšņa.
Tiesa gan, kamēr dīzeļdzinējs ir auksts, tas atgādina par sevi ar šī degvielas tipa motoriem raksturīgo skaņu. Pretvēja šalkoņa praktiski nav manāma, pat uz šosejas, arī ceļa trokšņi ir labi apslāpēti. Tas gan ir atkarīgs arī no ceļa seguma un riteņu disku izmēra.
€
Testa brauciens
KAS TAS IR? Vēl nesen “Zero 2030” tipa stratēģijas ietvaros lielam iekšdedzes krosoveram vairs …
Testa brauciens
Marta sākumā Stokholmā notika Volvo jaunākā elektromobiļa ES90 prezentācija. Tas ir …
Testa brauciens
Kas tas ir? Labākais sport - utility jeb SUV tipa automobilis ģimenei piedzīvojis …
Testa brauciens
KAS TAS IR? Volvo EX90 ir …
Testa brauciens
Apsverot jauna Volvo iegādi, visbiežāk izvēle krīt uz SUV un …
Testa brauciens
Šoreiz Autoziņas pirmo reizi iepazīstas ar 100% elektrisko Volvo EX90. Pilnībā elektriskais SUV iznāca 2022. gada …
Testa brauciens
Kā mēs zinām, pirmais pilnībā elektriskais Volvo saucas XC40 Recharge. Bet te rakstīts C40 …
Testa brauciens
Mēs zinām, ka Volvo ir sociāli atbildīgākais autoražotājs pasaulē. Tas paziņojis, ka pavisam …
Testa brauciens
…
Audi A6 Avant |
€ 57 100 |
|
||
Mazda 6 universālis |
€ 21 860 |
|
||
Mercedes-Benz E-klases universālis |
€ 65 461 |
|
||
Peugeot 408 |
€ 31 900 |
|
||
Škoda Superb Combi |
€ 34 220 |
|
||
Toyota Corolla Touring Sports |
€ 17 590 |
|
||
Volkswagen Passat |
€ 31 800 |
|
||
Volvo V90 |
€ 50 329 |
|
Auto tests
Hibrīdversijā jaunais Toyota Corolla Touring Sports ir unikāls un diezgan intriģējošs piedāvājums universāļu klasē. Tam ir izcili zemas lietošanas izmaksas, noturīga tālākpārdošanas vērtība un plašs standarta …
Auto tests
Mazda6 ir ekonomisks, ietilpīgs ģimenes universālis, kas konkurē ar Ford Mondeo …
Auto tests
Devītās paaudzes modelis ir līdz šim labākais VW Passat, kāds jebkad radīts. Tas ir ērts, izsmalcināts un ļoti praktisks universālis ar patīkamu interjeru, turklāt tas var kalpot kā racionāla izvēle uzņēmumu autoparkam. …
Auto tests
Peugeot 408 ir patīkams salons un bagātīgs aprīkojums. Citroën C5 X, kas ir radniecīgs ar Peugeot 408, ir komfortablāks, taču 408 ir lētāks, turklāt plug-in hibrīds spēj mērot garāku distanci. 1,2 litru hibrīda versija ar …