Testa brauciens

Pirmā tikšanās ar Volkswagen Tayron
Paplašinot savu SUV modeļu klāstu, Volkswagen ar jauno Tayron sniedz vēl plašāku telpas un komforta izjūtu …
Pārredzamība ir lieliska, arī ideālu sēdpozīciju atrast nebūs grūti, pateicoties plašam stūres un sēdekļa regulēšanas diapazonam. Jau bāzes versijā Trendline ir komfortabls vadītāja sēdeklis, taču dārgākajos aprīkojuma līmeņos pieejams ļoti komfortabls sēdeklis ar vēl plašākām individuālajām pielāgošanas iespējām. Skārienjutīgā infosistēmas ekrāna kontrole ir ļoti vienkārša, ko gan nevarētu teikt par daudzajām podziņām uz stūres.
Šis ir ļoti praktisks universālis. Bagāžas nodalījums ir lielāks, nekā praktiski visiem konkurentiem, arī aizmugures sēdekļa atzveltņu nolocīšana ir vienkārša un ērta. Passat universālī pietiks vietas pieciem braucējiem, taču bērni aizmugures sēdeklī pa vidu jutīsies ērtāk nekā pieaugušie, kuriem masīvais transmisijas tunelis ierobežos vietu kājām.
Pieejami trīs aprīkojuma līmeņi - Trendline, Comfortline un Highline. Jau bāzes versijas aprīkojums ir diezgan plašs, taču mēs iesakām Comfortline, kas atskiras ar vēl plašāku aprīkojumu un elegantāku dekoratīvo noformējumu. Highline ietverta ādas un alkantaras salona apdare, kā arī paši komfortablākie sēdekļi un daudzas citas ekstras.
€
Testa brauciens
Paplašinot savu SUV modeļu klāstu, Volkswagen ar jauno Tayron sniedz vēl plašāku telpas un komforta izjūtu …
Testa brauciens
KAS TAS IR? Tiguan ir Volkswagen svarīgākais modelis. To pārdod vairāk nekā ikonisko Golf, un bijušas …
Testa brauciens
Jaunā Volkswagen Amarok ceļš līdz Latvijai bijis garāks un ilgāks nekā sākumā cerēts. Sen gaidītais pikaps nu ir …
Testa brauciens
Kad Volkswagen pirms 12 gadiem uzsāka patstāvīgu ceļu pikapu segmentā, ne visi ticēja, ka …
Testa brauciens
KAS TAS IR? Ja neskaita elektrisko minivenu ID. Buzz, krosovers-kupeja ID.5 pagaidām ir …
Testa brauciens
Volkswagen ir bijuši daudzi slaveni modeļi, taču rets spēj sacensties popularitātē ar Type 2 – 50. …
Testa brauciens
Krosovera modelim Volkswagen T - Roc 2022. gada augustā apritēs pieci gadi. Tas nozīmē, ka …
Testa brauciens
Nav daudz tādu auto, kam pa spēkam mainīt tirgus tendences, un vēl mazāk ir tādu, kas spēj noteikt …
Testa brauciens
Mazauto ir vienkārši mazi auto, taču tā dēvētie pilsētas auto ir vēl …
Audi A6 Avant |
€ 57 100 |
![]() |
||
Mazda 6 universālis |
€ 21 860 |
![]() |
||
Mercedes-Benz E-klases universālis |
€ 65 461 |
![]() |
||
Opel Astra Sports Tourer |
€ 15 332 |
![]() |
||
Peugeot 408 |
€ 31 900 |
![]() |
||
Škoda Superb Combi |
€ 34 220 |
![]() |
||
Toyota Corolla Touring Sports |
€ 17 590 |
![]() |
||
Volkswagen Passat universālis |
€ 21 214 |
![]() |
||
Volvo V90 |
€ 50 329 |
![]() |
Auto tests
Mercedes E klases universālis nav lēts, taču tas ir elegants un ļoti izsmalcināts. Tas ir arī ērts, viegli vadāms, labi aprīkots un pārliecinošs luksusa klases pārstāvis. E 300e plug-in hibrīddzinējs ir patiesi racionāla …
Auto tests
Mazda6 ir ekonomisks, ietilpīgs ģimenes universālis, kas konkurē ar Ford Mondeo …
Auto tests
Audi A6 Avant nevar lepoties ar pašu lielāko bagāžnieku, taču tas joprojām ir ļoti praktisks universālis, kas ir ērts, labi vadāms un bagātīgi aprīkots. Mūsu iecienītākā versija ir 2,0 litru TDI dīzeļdzinējs. …
Auto tests
Škoda Superb Combi ir ērts un izsmalcināts kreiseris ar adaptīvo balstiekārtu, turklāt tas izceļas ar izcilu praktiskumu. Sākuma līmeņa 1,5 TSI l 150 ZS benzīna dzinējs, visticamāk, piedāvās labāko izmaksu, efektivitātes …