Testa brauciens

Volkswagen Tayron pirmais brauciens
KAS TAS IR? Ja jums ir laba atmiņa un mazliet sekojat Ķīnas autobūves jaunumiem, iespējams, …
150 ZS 2,0 litru tilpuma dīzeļdzinējam ir plašs jaudas diapazons, kas sākas jau pie zemiem motora apgriezieniem. Tas ir apbrīnojami elastīgs, tāpēc mēs diez vai izvēlētos vēl jaudīgāku versiju. Protams, 2,0 litru biturbo dīzelis nodrošina straujāku paātrinājumu, kam palīdz arī lieliskā septiņpakāpju automātiskā pārnesumkārba, savukārt pilnpiedziņas modifikāciju ieguvums ir vēl lielāka stabilitāte uz ceļa.
Visām mūsu izmēģinātajām modifikācijām bija papildaprīkojumā pieejamie adaptīvie amortizatori, kas diezgan labi absorbē ceļa negludumus un padara gaitu vienmērīgāku lielākā ātrumā. Stūres reakcija ir informatīva, saķere ar ceļu ir nevainojama, arī virsbūves sasvere praktiski nav jūtama.
Trokšņu izolācija lielākā ātrumā ir viens no Passat plusiem, salons ir gandrīz pilnībā pasargāts no pretvēja, ceļa un motora radītajiem trokšņiem. 2,0 litru biturbo dīzelis gan ir skaļāks, nekā 150 ZS agregāts, turklāt modifikācijās ar 18 vai 19 collu diskiem būs labāk dzirdami ceļa trokšņi.
€
Testa brauciens
KAS TAS IR? Ja jums ir laba atmiņa un mazliet sekojat Ķīnas autobūves jaunumiem, iespējams, …
Testa brauciens
Paplašinot savu SUV modeļu klāstu, Volkswagen ar jauno Tayron sniedz vēl plašāku telpas un komforta izjūtu …
Testa brauciens
KAS TAS IR? Tiguan ir Volkswagen svarīgākais modelis. To pārdod vairāk nekā ikonisko Golf, un bijušas …
Testa brauciens
Jaunā Volkswagen Amarok ceļš līdz Latvijai bijis garāks un ilgāks nekā sākumā cerēts. Sen gaidītais pikaps nu ir …
Testa brauciens
Kad Volkswagen pirms 12 gadiem uzsāka patstāvīgu ceļu pikapu segmentā, ne visi ticēja, ka …
Testa brauciens
KAS TAS IR? Ja neskaita elektrisko minivenu ID. Buzz, krosovers-kupeja ID.5 pagaidām ir …
Testa brauciens
Volkswagen ir bijuši daudzi slaveni modeļi, taču rets spēj sacensties popularitātē ar Type 2 – 50. …
Testa brauciens
Krosovera modelim Volkswagen T - Roc 2022. gada augustā apritēs pieci gadi. Tas nozīmē, ka …
Testa brauciens
Nav daudz tādu auto, kam pa spēkam mainīt tirgus tendences, un vēl mazāk ir tādu, kas spēj noteikt …
Audi A6 Avant |
€ 57 100 |
![]() |
||
Mazda 6 universālis |
€ 21 860 |
![]() |
||
Mercedes-Benz E-klases universālis |
€ 65 461 |
![]() |
||
Peugeot 408 |
€ 31 900 |
![]() |
||
Škoda Superb Combi |
€ 34 220 |
![]() |
||
Toyota Corolla Touring Sports |
€ 17 590 |
![]() |
||
Volkswagen Passat universālis |
€ 21 214 |
![]() |
||
Volvo V90 |
€ 50 329 |
![]() |
Auto tests
Mazda6 ir ekonomisks, ietilpīgs ģimenes universālis, kas konkurē ar Ford Mondeo …
Auto tests
Volvo V90 interjers, aprīkojuma klāsts un braukšanas pieredze ir ļoti grezna un eleganta. Uzņēmuma autoparka īpašnieki novērtēs plug-in versijas elektrisku diapazonu un attiecīgi zemos nodokļus. …
Auto tests
Mercedes E klases universālis nav lēts, taču tas ir elegants un ļoti izsmalcināts. Tas ir arī ērts, viegli vadāms, labi aprīkots un pārliecinošs luksusa klases pārstāvis. E 300e plug-in hibrīddzinējs ir patiesi racionāla …
Auto tests
Peugeot 408 ir patīkams salons un bagātīgs aprīkojums. Citroën C5 X, kas ir radniecīgs ar Peugeot 408, ir komfortablāks, taču 408 ir lētāks, turklāt plug-in hibrīds spēj mērot garāku distanci. 1,2 litru hibrīda versija ar …