Testa brauciens

Pirmā tikšanās ar Volkswagen Tayron
Paplašinot savu SUV modeļu klāstu, Volkswagen ar jauno Tayron sniedz vēl plašāku telpas un komforta izjūtu …
150 ZS 2,0 litru tilpuma dīzeļdzinējam ir plašs jaudas diapazons, kas sākas jau pie zemiem motora apgriezieniem. Tas ir apbrīnojami elastīgs, tāpēc mēs diez vai izvēlētos vēl jaudīgāku versiju. Protams, 2,0 litru biturbo dīzelis nodrošina straujāku paātrinājumu, kam palīdz arī lieliskā septiņpakāpju automātiskā pārnesumkārba, savukārt pilnpiedziņas modifikāciju ieguvums ir vēl lielāka stabilitāte uz ceļa.
Visām mūsu izmēģinātajām modifikācijām bija papildaprīkojumā pieejamie adaptīvie amortizatori, kas diezgan labi absorbē ceļa negludumus un padara gaitu vienmērīgāku lielākā ātrumā. Stūres reakcija ir informatīva, saķere ar ceļu ir nevainojama, arī virsbūves sasvere praktiski nav jūtama.
Trokšņu izolācija lielākā ātrumā ir viens no Passat plusiem, salons ir gandrīz pilnībā pasargāts no pretvēja, ceļa un motora radītajiem trokšņiem. 2,0 litru biturbo dīzelis gan ir skaļāks, nekā 150 ZS agregāts, turklāt modifikācijās ar 18 vai 19 collu diskiem būs labāk dzirdami ceļa trokšņi.
€
Testa brauciens
Paplašinot savu SUV modeļu klāstu, Volkswagen ar jauno Tayron sniedz vēl plašāku telpas un komforta izjūtu …
Testa brauciens
KAS TAS IR? Tiguan ir Volkswagen svarīgākais modelis. To pārdod vairāk nekā ikonisko Golf, un bijušas …
Testa brauciens
Jaunā Volkswagen Amarok ceļš līdz Latvijai bijis garāks un ilgāks nekā sākumā cerēts. Sen gaidītais pikaps nu ir …
Testa brauciens
Kad Volkswagen pirms 12 gadiem uzsāka patstāvīgu ceļu pikapu segmentā, ne visi ticēja, ka …
Testa brauciens
KAS TAS IR? Ja neskaita elektrisko minivenu ID. Buzz, krosovers-kupeja ID.5 pagaidām ir …
Testa brauciens
Volkswagen ir bijuši daudzi slaveni modeļi, taču rets spēj sacensties popularitātē ar Type 2 – 50. …
Testa brauciens
Krosovera modelim Volkswagen T - Roc 2022. gada augustā apritēs pieci gadi. Tas nozīmē, ka …
Testa brauciens
Nav daudz tādu auto, kam pa spēkam mainīt tirgus tendences, un vēl mazāk ir tādu, kas spēj noteikt …
Testa brauciens
Mazauto ir vienkārši mazi auto, taču tā dēvētie pilsētas auto ir vēl …
Audi A6 Avant |
€ 57 100 |
![]() |
||
Mazda 6 universālis |
€ 21 860 |
![]() |
||
Mercedes-Benz E-klases universālis |
€ 65 461 |
![]() |
||
Opel Astra Sports Tourer |
€ 15 332 |
![]() |
||
Peugeot 408 |
€ 31 900 |
![]() |
||
Škoda Superb Combi |
€ 34 220 |
![]() |
||
Toyota Corolla Touring Sports |
€ 17 590 |
![]() |
||
Volkswagen Passat universālis |
€ 21 214 |
![]() |
||
Volvo V90 |
€ 50 329 |
![]() |
Auto tests
Hibrīdversijā jaunais Toyota Corolla Touring Sports ir unikāls un diezgan intriģējošs piedāvājums universāļu klasē. Tam ir izcili zemas lietošanas izmaksas, noturīga tālākpārdošanas vērtība un plašs standarta …
Auto tests
Audi A6 Avant nevar lepoties ar pašu lielāko bagāžnieku, taču tas joprojām ir ļoti praktisks universālis, kas ir ērts, labi vadāms un bagātīgi aprīkots. Mūsu iecienītākā versija ir 2,0 litru TDI dīzeļdzinējs. …
Auto tests
Volkswagen Passat Variant ir elegants, ietilpīgs ģimenes universālis ar plašām aprīkojuma iespējām. Jaunākās paaudzes modelis ir pietiekami labs, lai mestu izaicinājumu pat biznesa klases konkurentiem. …
Auto tests
Mercedes E klases universālis nav lēts, taču tas ir elegants un ļoti izsmalcināts. Tas ir arī ērts, viegli vadāms, labi aprīkots un pārliecinošs luksusa klases pārstāvis. E 300e plug-in hibrīddzinējs ir patiesi racionāla …