Testa brauciens
Volkswagen Transporter pirmais brauciens
KAS TAS IR? Volkswagen jaunie komerctransporta modeļi Transporter un Caravelle ir pieejami ar dažādiem …
Sāksim ar pozitīvo. VW ID.4 vadītāja sēdeklis ir ērts un muguru atbalstošs, īpaši pagriezienos. Nedaudz žēl, ka šeit nav regulējama jostasvietas balsta, ja vien neizvēlaties GTX versiju, taču neviens no mūsu testētājiem garākos ceļojumos bez tā nepamanīja muguras sāpes.
Stūres rata augstums un sasniedzamība ir pietiekami liela, un digitālais mērinstrumentu ekrāns pārvietojas kopā ar to, lai vienmēr varētu redzēt displeju. Abiem priekšējiem sēdekļiem ir pieejams roku balsts. Tas nav tik ērts kā plašāks centrālais roku balsts, kāds ir Ford Mustang Mach-E, taču arī šis risinājums šķiet pietiekami atbilstošs.
Diemžēl ergonomika ID.4 nav tik laba, jo salonā trūkst fizisku pogu. Tā vietā vairums funkciju tiek vadītas, izmantojot informācijas un izklaides sistēmas skārienjūtīgo ekrānu, un, lai gan temperatūras iestatījumiem ir atsevišķi skārienjūtīgi slīdņi, tos ir grūti izmantot dienas laikā un te ir visai bezjēdzīgi naktī, jo tie nav izgaismoti.
Ir automobiļi, kas piedāvā nedaudz vairāk vietas kājām priekšā un plašāku interjeru nekā VW ID.4, taču šeit vietas netrūkst. Lai gan tas nav lielākais automobilis šajā klasē, tas joprojām ir piemērots, ja jūsu augums ir raženāks par 1.8m.
Ja aizmugures sēdekļos bieži nākas pārvadāt garus pasažierus, ID.4 ir lieliska izvēle. Šeit nav tik daudz vietas kājām kā Hyundai Ioniq 5 vai Kia EV6, taču ir vairāk vietas galvai, turklāt sēdvietas ir ērtākas un vertikālākas.
ID.4 aizmugurējie sēdekļi nav nolaižami nedaudz slīpāk (kā tas ir Ioniq 5, EV6 un Model Y), un tie nav arī pabīdāmi. Visās versijās aizmugurējo sēdekļu atzveltnes ir nolaižamas, dalītot 60/40, kas nav tik universāli kā Model Y 40/20/40 risinājums, taču vidū ir “slēpošanas lūka”, caur kuru var ievietot garākus priekšmetus.
ID.4 ir 543 litru ietilpīgs bagāžnieks, un tā lielais atvērums nozīmē, ka šeit varēs viegli iekraut apjomīgākus priekšmetus. Turklāt mēs varējām iespiest deviņus rokas koferus zem bagāžnieka plaukta - par diviem vairāk nekā Mach-E, Ioniq 5 un EV6.
Zem bagāžnieka grīdas ir neliela uzglabāšanas vieta, kas ir pietiekami liela diviem uzlādes kabeļiem, bet zem motora pārsega nav nevienas glabāšanas vietas, atšķirībā no Ioniq 5 un Modeļa Y.
Izvēlēties ID.4 aprīkojuma versiju ir ļoti vienkārši, jo ir tikai trīs – Pure, Pro un GTX. Bāzes versijā ir iekļauts pietiek plašs standarta aprīkojuma klāsts, tostarp 18 collu vieglmetāla diski, LED priekšējie lukturi, laminēts vējstikls ar siltuma un skaņas izolāciju, bezatslēgas piekļuve un iedarbināšana, atpakaļskata kamera, lietus sensors un citi labumi.
€
Testa brauciens
KAS TAS IR? Volkswagen jaunie komerctransporta modeļi Transporter un Caravelle ir pieejami ar dažādiem …
Testa brauciens
Volkswagen jaunās paaudzes Transporter un Caravelle modeļu saimi mums bija iespēja tuvāk iepazīt, izmēģinot …
Testa brauciens
Volkswagen California ir ceļojumu automašīna uz Multivan bāzes. Inovāciju un …
Testa brauciens
KAS TAS IR? Ja jums ir laba atmiņa un mazliet sekojat Ķīnas autobūves jaunumiem, iespējams, …
Testa brauciens
Paplašinot savu SUV modeļu klāstu, Volkswagen ar jauno Tayron sniedz vēl plašāku telpas un komforta izjūtu …
Testa brauciens
KAS TAS IR? Tiguan ir Volkswagen svarīgākais modelis. To pārdod vairāk nekā ikonisko Golf, un bijušas …
Testa brauciens
Jaunā Volkswagen Amarok ceļš līdz Latvijai bijis garāks un ilgāks nekā sākumā cerēts. Sen gaidītais pikaps nu ir …
Testa brauciens
Kad Volkswagen pirms 12 gadiem uzsāka patstāvīgu ceļu pikapu segmentā, ne visi ticēja, ka …
Testa brauciens
KAS TAS IR? Ja neskaita elektrisko minivenu ID. Buzz, krosovers-kupeja ID.5 pagaidām ir …
BYD Sealion 7 |
€ 47 810 |
|
||
BYD Seal |
€ 46 930 |
|
||
CUPRA Tavascan |
€ 51 500 |
|
||
CUPRA Born |
€ 39 990 |
|
||
GWM ORA 03 |
€ 26 995 |
|
||
Honda e:Ny1 |
€ 49 430 |
|
||
Hyundai Ioniq 5 |
€ 45 990 |
|
||
Hyundai Inster |
€ 25 990 |
|
||
Lexus UX300e |
€ 61 000 |
|
||
MG S5 |
€ 32 990 |
|
||
Nissan Ariya |
€ 39 591 |
|
||
Škoda Elroq |
€ 34 700 |
|
||
Subaru Solterra |
€ 49 900 |
|
||
Tesla Model X |
€ 80 000 |
|
||
Tesla Model S |
€ 65 000 |
|
||
Volkswagen ID.3 |
€ 36 100 |
|
||
Volkswagen ID.4 |
€ 38 700 |
|
||
Volvo EX40 |
€ 52 146 |
|
||
Volvo EX90 |
€ 94 836 |
|
||
XPeng G6 |
€ 43 500 |
|
Auto tests
Elektriskais Tesla Model X ir vērā ņemama alternatīva tradicionālajiem premium segmenta krosoveriem, taču tas nav lēts un faktiski nav lietojams bezceļa apstākļos. …
Auto tests
Volvo EX90 ir ērts, kluss, grezns un praktisks elektriskais SUV ar septiņām sēdvietām standarta aprīkojumā un lielu oficiālo sniedzamību. Tomēr tas ir dārgs, un citi elektriskie septiņvietīgie automobiļi ir daudz …
Auto tests
Volkswagen ID.4 ir pieklājīgs elektromobilis ar praktisku salonu, lielisku drošības novērtējumu un labu sniedzamību (īpaši ar 77 kWh akumulatoru). Tomēr labākie konkurenti ir ātrāki, vēl modernāki interjerā, ar daudz …
Auto tests
Volkswagen ID.3 ir labi vadāms, komfortabls un Pro S versijā pat visai dinamisks, tomēr tas ir diezgan dārgs, tāpēc iesakām apsvērt arī MG4 EV un pat Tesla Model 3. Ja iegādājaties ID.3, iesakām izvēlēties Pro modeli. No …