Testa brauciens
Volkswagen Transporter pirmais brauciens
Volkswagen jaunās paaudzes Transporter un Caravelle modeļu saimi mums bija iespēja tuvāk iepazīt, izmēģinot …
Ja vēlaties iegādāties VW ID.4, jums pavērsies plaša modifikāciju izvēle. Saraksts sākas ar 170 ZS Pure versiju, kurai ir vairāk nekā pietiekama dinamika braukšanai pilsētā, bet tai pietrūkst duka, tiklīdz sasniedzat šosejas ātrumu. Tā ir vienīgā versija ar mazāko 52 kWh akumulatoru, kas nozīmē, ka arī oficiālā sniedzamība ir visīsākā (364 km).
Visām pārējām versijām ir 77 vai 79 kWh akumulators, un vidējās specifikācijas Pro versija nodrošina vislabāko veiktspējas un sniedzamības līdzsvaru. Patiesi, ar 0-100 km/h paātrinājumu 6,7 sekundēs un oficiālo 524 km sniedzamību, tas ir labākais no abām pasaulēm. Jūs varat pievienot pilnpiedziņu, taču tā samazina nobraucamo attālumu, bet saīsina arī ieskrējiena ilgumu par 0,1 sekundi.
ID 4 GTX ar lepojas ar lielāko jaudu – 340 ZS. Šeit ir ne tikai 4Motion visu riteņu piedziņa, bet arī divi elektromotori un 79 kWh akumulators. Tas ir pietiekami zibenīgs, taču neceriet, ka jūs tiksiet iespiesti sēdekļa atzveltnē. 100 km/h tas sasniedz 5,4 sekundēs, kas ir aptuveni tāpat kā Ford Mustang Mach-E un lētākām Kia EV6 versijām.
Daži elektriskie apvidus automobiļi demonstrē vienmērīgāku gaitu, tostarp radniecīgais Audi Q4 e-tron, Hyundai Ioniq 5 un EV6, taču ID.4 ir visai komfortabls braucamais.
Jā, jūs nedaudz sajutīsiet dažus ceļa nelīdzenumus, īpaši, ja izvēlaties versiju ar 20 collu vieglmetāla diskiem, taču tas ir daudz saudzīgāks pret lielākām bedrēm nekā Mustang Mach-E un sportiskākais Tesla Model 3.
Jāatzīst, ka ID.4 nav īpaši izklaidējošs automobilis, taču, ņemot vērā klases standartus, to varētu nosaukt par apdomīgu un spējīgu. Tas ir tieši tas, ko mēs sagaidām no liela ģimenes elektriskā SUV. Stūres mehānisma “svars” pieaug pakāpeniski, uzlabojot vadāmību uz šosejas, taču tas nebūt nesagādās jūsu rokām papildu noslodzi daudzstāvu autostāvvietā.
Arī saķere ir pietiekama, un virsbūves svārstības ir labi kontrolētas. Sportiskākajai GTX versijai sporta balstiekārta ir iekļauta standarta aprīkojumā, taču nav iespējams izvairīties no tā, ka ID.4 ir augsts automobilis, kas, strauji paātrinoties, liks atcerēties par tā svaru. Ja vēlaties kaut ko jautrāku un veiklāku, izmēģiniet Model 3 vai VW ID.3.
Pilsētā ID.4 elektromotors gandrīz nerada skaņu. Kad uzņemat lielāku ātrumu, aiz loga dominē vēja un ceļa troksnis. Jāsecina, ka Ioniq 5, EV6 un Model Y ir klusāki, braucot ar lielu ātrumu pa šoseju.
Pateicoties reģeneratīvajai bremzēšanas tehnoloģijai, vienmērīga braukšana un apstāšanās pilsētā nesagādā problēmas. Tomēr atkarībā no izvēlētā reģeneratīvās bremzēšanas režīma var būt sarežģīti noteikt, cik spēcīgi nospiest bremžu pedāli, samazinot ātrumu.
€
Testa brauciens
Volkswagen jaunās paaudzes Transporter un Caravelle modeļu saimi mums bija iespēja tuvāk iepazīt, izmēģinot …
Testa brauciens
Volkswagen California ir ceļojumu automašīna uz Multivan bāzes. Inovāciju un …
Testa brauciens
KAS TAS IR? Ja jums ir laba atmiņa un mazliet sekojat Ķīnas autobūves jaunumiem, iespējams, …
Testa brauciens
Paplašinot savu SUV modeļu klāstu, Volkswagen ar jauno Tayron sniedz vēl plašāku telpas un komforta izjūtu …
Testa brauciens
KAS TAS IR? Tiguan ir Volkswagen svarīgākais modelis. To pārdod vairāk nekā ikonisko Golf, un bijušas …
Testa brauciens
Jaunā Volkswagen Amarok ceļš līdz Latvijai bijis garāks un ilgāks nekā sākumā cerēts. Sen gaidītais pikaps nu ir …
Testa brauciens
Kad Volkswagen pirms 12 gadiem uzsāka patstāvīgu ceļu pikapu segmentā, ne visi ticēja, ka …
Testa brauciens
KAS TAS IR? Ja neskaita elektrisko minivenu ID. Buzz, krosovers-kupeja ID.5 pagaidām ir …
Testa brauciens
Volkswagen ir bijuši daudzi slaveni modeļi, taču rets spēj sacensties popularitātē ar Type 2 – 50. …
BYD Sealion 7 |
€ 47 810 |
|
||
BYD Seal |
€ 46 930 |
|
||
CUPRA Born |
€ 39 990 |
|
||
CUPRA Tavascan |
€ 51 500 |
|
||
GWM ORA 03 |
€ 26 995 |
|
||
Honda e:Ny1 |
€ 49 430 |
|
||
Hyundai Ioniq 5 |
€ 45 990 |
|
||
Hyundai Inster |
€ 25 990 |
|
||
Lexus UX300e |
€ 61 000 |
|
||
MG S5 |
€ 32 990 |
|
||
Nissan Ariya |
€ 39 591 |
|
||
Škoda Elroq |
€ 34 700 |
|
||
Subaru Solterra |
€ 49 900 |
|
||
Tesla Model X |
€ 80 000 |
|
||
Tesla Model S |
€ 65 000 |
|
||
Volkswagen ID.3 |
€ 36 100 |
|
||
Volkswagen ID.4 |
€ 38 700 |
|
||
Volvo EX40 |
€ 52 146 |
|
||
Volvo EX90 |
€ 94 836 |
|
||
XPeng G6 |
€ 43 500 |
|
Auto tests
Tesla Model S ir izcils elektroauto – iekārojams un dinamisks, paceļot šī segmenta mērauklu pavisam jaunā līmenī. Ja tas iederas tavā dzīvesstilā, tā būs izvēle, ko nevajadzēs nožēlot. …
Auto tests
CUPRA Born ir iemiesojis visas labās īpašības no VW ID.3, pievienojot tam nedaudz izsmalcinātāku interjeru un asāku vadāmību. Visizdevīgākā ir sākumlīmeņa 63 kWh versija, un, lai gan tas stipri lētāks par saviem dažiem …
Auto tests
Volvo EX90 ir ērts, kluss, grezns un praktisks elektriskais SUV ar septiņām sēdvietām standarta aprīkojumā un lielu oficiālo sniedzamību. Tomēr tas ir dārgs, un citi elektriskie septiņvietīgie automobiļi ir daudz …
Auto tests
BYD Sealion 7 nav tik labi vadāms kā izcilākie savā klasē, taču citādi tas ir pārliecinošs elektriskais SUV. Tam ir pārdomāts un praktisks interjers, klusas braukšanas manieres, konkurētspējīga cena un bagātīgs aprīkojuma …