Auto tests
Nissan
Navara
Nissan Navara ir komfortabla gaita un pieejams plašs aprīkojums, taču tas nederēs azartiskas braukšanas piekritējiem …
Populārākā Land Cruiser pircēju izvēle vienmēr ir bijis dīzeļdzinējs un kopš iepriekšējā modeļa “feislifta” nekas nav mainīts – jaudas avots ir tas pats 2,8 litru tilpuma motors. Varētu sagaidīt, ka ar šādu tilpumu tas būs diezgan dinamisks, bet tā nav – tam gan ir 177 ZS un 450 Nm griezes moments, taču jāņem vērā, ka Land Cruiser ir diezgan liels un smags auto. Piemēram, Land Rover Discovery Sport ar 180 ZS dīzeļdzinēju spēj kustēties jūtami ātrāk, taču, braucot ar Toyota Land Cruiser, ir nepieciešama pacietība un savlaicīga apdzīšanas manevru plānošana.
Sešpakāpju automātiskajai pārnesumkārbai ir “sport” režīms, taču akseleratora (un balstiekārtas) reakciju jaunākajā modelī var ietekmēt arī ar Eco, Normal, Sport un Sport+ režīmiem, kā Lexus modeļos. Tas gan nepadara Land Cruiser par raķeti – paātrinājums no 0-100 km/h tik un tā ir gandrīz 13 sekundes, taču nelielos uzrāvienos līdz apmēram 70 km/h tas ir kļuvis mazliet atsaucīgāks, ko novērtēs tie, kas bieži pārvietojas pilsētas satiksmē.
Tāpat kā iepriekš, ar pogu “2nd start” automātiskajai transmisijai var pavēlēt sākt darboties no otrā pārnesuma, lai bezceļa apstākļos neiesēstos dubļos vēl dziļāk. Jo tieši bezceļa apstākļiem motora jauda šķiet pilnībā pieņemama. Ja kāds tam nepiekrīt, otra opcija ir 4,0 litru tilpuma benzīna motors, vai arī vēl jaudīgāks benzīna motors, tikai tad tas būs jāpasūta no ASV un to sauks par Lexus GX.
Ir daudzi auto, kas cenšas apvienot bezceļa braukšanas spējas ar labām manierēm uz šosejas. Tomēr lielākā daļa no tiem ir vairāk orientēti braukšanai pa šoseju, nevis bezceļa apstākļiem. Ar Land Cruiser ir otrādi – tas ar šūpošanos un svārstīšanos nevienā brīdī neļauj aizmirst, ka ir īsts apvidus auto, kas kā paklausīgs bulterjers uzticīgi slāj visur, kur vēlas tā saimnieks, pat gludu asfaltu uztverot nevis kā šoseju, bet kā vēl vienu, turklāt - ļoti garlaicīgu šķērsli, kas tam jāpārvar.
Protams, līdzko asfalts beidzas, Land Cruiser atkal atdzīvojas un sajūtas “kā mājās”. Turklāt nelielas bedres un ceļa ielāpi vispār nav jūtami – vismaz mūsu testa auto, kam bija adaptīvā balstiekārta ar pneimopiekari aizmugurē.
Pastāvīgā pilnpiedziņa, diferenciāļu bloķēšana, augstais un zemais pārnesumu režīms, kā arī elektroniski maināms klīrenss ļaus aizbraukt daudz tālāk bezceļos, nekā to spēs lielākā daļa no mūsdienu apvidus auto. Land Cruiser arī spēj vilkt daudz smagākas piekabes.
Četrcilindru dīzeļdzinēji nemēdz būt īpaši klusi un arī Land Cruiser motors tāds nav, tomēr kopumā trokšņu izolācija jaunakās paaudzes modelī šķiet nedaudz labāka. Katrā ziņā riepu troksnis un pretvēja šalkoņa ir tīri labi apslāpēta, ņemot vērā šī auto specifiku.
€
Audi Q7 |
€ 62 500 |
|
||
Bentley Bentayga |
€ 177 265 |
|
||
BMW X7 |
€ 89 900 |
|
||
Ford Ranger |
€ 22 820 |
|
||
Ford Edge |
€ 40 300 |
|
||
Jeep Wrangler |
€ 28 783 |
|
||
Jeep Grand Cherokee |
€ 46 590 |
|
||
Land Rover Range Rover |
€ 98 857 |
|
||
Land Rover Range Rover Sport 4x4 |
€ 64 614 |
|
||
Land Rover Discovery |
€ 53 000 |
|
||
Land Rover Range Rover Velar |
€ 59 900 |
|
||
Mercedes-Benz G-Klase |
€ 90 300 |
|
||
Mercedes-Benz GLS |
€ 63 107 |
|
||
Mercedes-Benz GLE Coupe |
€ 67 500 |
|
||
Mercedes-Benz GLE |
€ 65 870 |
|
||
Mitsubishi Pajero |
€ 46 990 |
|
||
Mitsubishi L200 |
€ 25 990 |
|
||
Nissan Navara |
€ 29 360 |
|
||
Porsche Cayenne |
€ 66 600 |
|
||
Seat Tarraco |
€ 26 590 |
|
||
Subaru Outback |
€ 29 800 |
|
||
Subaru Forester |
€ 24 200 |
|
||
Toyota Hilux pikaps |
€ 29 300 |
|
||
Toyota Land Cruiser |
€ 45 700 |
|
||
Toyota Highlander |
€ 44 900 |
|
||
Volkswagen Amarok pikaps |
€ 27 316 |
|
||
Volkswagen Touareg |
€ 59 059 |
|
Auto tests
Nissan Navara ir komfortabla gaita un pieejams plašs aprīkojums, taču tas nederēs azartiskas braukšanas piekritējiem …
Auto tests
Audi Q7 ir viens no labākajiem lielā izmēra apvidus auto. Braukt ar to ir pārsteidzoši viegli, tas ir komfortabls, praktisks, pieejams ar ļoti plašu aprīkojumu un demonstrē nevainojamu montāžas kvalitāti. Tas ir dārgs, bet ir …
Auto tests
Mercedes-Benz GLS piedāvā lielu salona ietilpību, plašu aprīkojumu un nevainojamu gaitas komfortu, taču tas nav lētākais starp konkurentiem …
Auto tests
Ir vairāki iemesli, kas SEAT Tarraco padara pievilcīgu. Tas ļoti labi uzvedas uz ceļa, tam ir bagātīgs aprīkojums un tas ir viens no drošākajiem auto savā klasē. Tiesa, tas nav tik daudzpusīgs kā lielo SUV segmenta labākie …