BMW gatavojas nākotnei, kurā dominēs autopiloti un elektroauto, taču tas netraucē bavāriešu autoražotājam nostiprināt savas pozīcijas teritorijā, kuru tas pārzina vislabāk – luksusa auto tirgū.
BMW X7 tam ir spilgts pierādījums – tas ir luksusa apvidnieks, kas vienkārši izstaro komfortu, iekārojamību un prestižu. Tas ir lielākais “ikss”, kas jebkad uzbūvēts, izmēros pārsniedzot X5 un X6, savukārt septītnieks tā nosaukumā nepārprotami liek vilkt paralēles ar “semaru”, jeb 7. sērijas BMW luksusa sedanu.
Bāzēts uz tās pašas arhitektūras, kas ir 5. sērijas, 7. sērijas, X3 un X5 pamatā, katrs X7 ir ar pilnpiedziņu un astoņpakāpju automātisko pārnesumkārbu. Motoru klāstā kaut ko savu atradīs gan degvielas ekonomijas, gan jaudas tīkotāji.
Savukārt dizains… radiatora reste vien ir lielākā, kāda jebkad ir rotājusi BMW markas automašīnu un pilnīgi noteikti dominēs tā autovadītāja atpakaļskata spogulī, kas trāpīsies X7 ceļā.
Tomēr X7 ir arī vērā ņemami konkurenti – Range Rover, Mercedes-Benz GLS un faktiski arī Audi Q7, kas arī ir liels, grezns, ja nepieciešams, bet ievērojami lētāks. Kā X7 ierindojas starp šiem auto? Lasi vairāk šajā testā.
Lapa 1 no 4