Auto tests

Volkswagen
Amarok pikaps
Amarok varbūt nav tas auto, kas spēs atturēt pircējus no apvidus auto iegādes, taču tas noteikti ir spēcīgs konkurents pikapu kategorijā. …
Varētu gaidīt, ka X7 interjers būs tikpat iespaidīgs, kā tā āriene – taču tā gluži nav. BMW X7 nespēj mēroties spēkiem ar jaunākajiem Mercedes modeļiem un to platekrāna infodisplejiem, vai ari tām tehnoloģiskajām pārmērībām, kādas ir Range Rover.
Tomēr, ja X7 pietrūkst šova elementu, tas atspēko tos ar kvalitāti. Luksusa klases līmenis ir teju jebkuram apdarē izmantotajam panelim un šajā ziņā tas vienā setā izpogā salīdzinoši vienkāršo Q7, pat šī Audi modeļa dārgākajās izpildījuma versijās.
Interjera iekārtojuma ziņā X7 priekšējais panelis faktiski ir X5 vai 8. sērijas kopija – par to liecina kaut vai kristāliskais pārnesumslega rokturis, kas atgādina, ka šis ir BMW greznākais SUV. Paneļa centrā ir 12,3 collu ekrāns ar BMW jaunāko iDrive 7,0 infosistēmu. Tā darbojas ļoti ātri – vai nu ar pieskārieniem, vai arī tradicionālo rotējošo slēdzi viduskonsolē. Vai arī – balss komandām, kas tagad darbojas kā iPhone īpašniekiem pazīstamais Siri. Ja ar to ir par maz, eksistē opcija kontrolēt funkcijas ar žestiem, mainot mūzikas skaļumu, raidstacijas, dziesmas, klimata kontroles iestatījumus un vēl šo to. Šāds kontroles opciju izvēles plašums nozīmē, ka visas būtiskākās funkcijas iespējams droši kontrolēt, arī atrodoties kustībā.
Dažas īpatnības – Apple CarPlay varbūt ir standartaprīkojumā, taču to par velti var izmantot tikai gadu, kamēr Android Auto vispār nav pieejams. Savukārt Q7 abi divi ir standartaprīkojumā, bez papildus saistībām. Abonēšanas maksa pēc trīs gadiem iestājas arī BMW “Connected” tiešsaistes servisam, kas izklausās ne pārāk draudzīgi, ņemot vērā X7 cenu. Taču, atgriežoties pie galvenā – BMW infosistēma joprojām ir vislabākā, ko esam redzējuši.
Sēdpozicija ir augsta, elektriski regulējamos sēdekļus ir viegli pielāgot ikviena autovadītaja vajadzībām, papildu opcija ir masāžas funkcija.
Ceļa pārredzamība ir nevainojama, taču šāda izmēra auto vienmēr būs izaicinājums novietot šaurās stāvvietas. Tāpēc laba ziņa ir tā, ka distances sensori un atpakaļskata kamera ir iekļauta standartaprīkojumā. Par papildu samaksu var iegādāties Laserlight priekšējos lukturus, kas ar lāzertehnoloģijām nodrošina neaprakstāmi spilgtu gaismu.
Atšķirībā no Range Rover, ko piedāvā standarta un pagarinātajās versijās, X7 pieejams tikai vienā izmērā. Tomēr, būdams nedaudz lielāks, nekā standarta Range Rover, X7 salons ir ļoti ietilpīgs. Tas ir plats – vadītājam pat varētu šķist, ka viņam ir cits pasta indekss, nekā blakus sēdošajam pasažierim. . Turklāt eksistē arī trešā sēdekļu rinda, kas ir ietverta standartaprīkojumā. Interesanti, ka X7 var iegādāties ar sešām vai septiņām sēdvietām. Sešvietīgajā interpretācijā otrajā sēdekļu rinda ir divi atsevišķi sēdekļi, kā priekšā. Līdzīgu risinājumu piedāvā Range Rover, kur tas ir greznāks, ar sēdvietām, kas atgādina klubkrēslus. Tomēr trešās sēdekļu rindas Range Rover nebūs. Savukārt X7 trešā sēdekļu rinda ir ērtāka un ietilpīgāka, nekā Q7. Un, par papildus samaksu, to var aprīkot ar atsevišķu klimata kontroles opciju.
Bagāžas nodalījuma durvis ir dalītas, kā X5. Tas nozīmē, ka apakšējo daļu var izmantot kā atbalstu, iekraujot smagākas somas vai priekšmetus. Pat ja visas trīs sēdekļu rindas tiek izmantotas, vietas bagāžas nodalījumā pietiks pāris lielām ceļasomām. Taču, ja trešā sēdekļu rinda netiek izmantota, X7 kravas nodalījumā, šķiet, varētu ievietot pat dinozauru.
Te izvēle šķiet diezgan vienkārša – ir divas aprīkojuma versijas, taču visiem X7 ir ļoti bagātīgs standartaprīkojuma klāsts, kurā ietilpst četru zonu klimata kontroles sistēma, pneimopiekare, akustiskā sist;ema ar 10 skaļruņiem un daudz kas cits. Protams, kā ikvienam BMW, piedāvājumā ir M Sport versija ar sportiskiem virsbūves apdares elementiem.
€
Audi Q7 |
€ 62 500 |
![]() |
||
Bentley Bentayga |
€ 177 265 |
![]() |
||
BMW X6 |
€ 67 600 |
![]() |
||
BMW X7 |
€ 89 900 |
![]() |
||
BMW X5 |
€ 56 750 |
![]() |
||
Ford Ranger |
€ 22 820 |
![]() |
||
Ford Edge |
€ 40 300 |
![]() |
||
Jeep Wrangler |
€ 28 783 |
![]() |
||
Jeep Grand Cherokee |
€ 46 590 |
![]() |
||
Land Rover Range Rover Sport 4x4 |
€ 64 614 |
![]() |
||
Land Rover Range Rover |
€ 98 857 |
![]() |
||
Land Rover Discovery |
€ 53 000 |
![]() |
||
Land Rover Range Rover Velar |
€ 59 900 |
![]() |
||
Mercedes-Benz GLE |
€ 59 900 |
![]() |
||
Mercedes-Benz GLE Coupe |
€ 67 500 |
![]() |
||
Mercedes-Benz G-Klase |
€ 90 300 |
![]() |
||
Mercedes-Benz GLS |
€ 63 107 |
![]() |
||
Mitsubishi Pajero |
€ 46 990 |
![]() |
||
Mitsubishi L200 |
€ 25 990 |
![]() |
||
Nissan Navara |
€ 29 360 |
![]() |
||
Porsche Cayenne |
€ 66 600 |
![]() |
||
Subaru Forester |
€ 24 200 |
![]() |
||
Subaru Outback |
€ 29 800 |
![]() |
||
Toyota Hilux pikaps |
€ 29 300 |
![]() |
||
Toyota Land Cruiser |
€ 45 700 |
![]() |
||
Volkswagen Touareg |
€ 59 059 |
![]() |
||
Volkswagen Amarok pikaps |
€ 27 316 |
![]() |
Auto tests
Amarok varbūt nav tas auto, kas spēs atturēt pircējus no apvidus auto iegādes, taču tas noteikti ir spēcīgs konkurents pikapu kategorijā. …
Auto tests
Ja tev vajadzīgs reāls apvidus auto, tad Toyota Land Cruiser ir vislabākais, ko šobrīd iespējams nopirkt. Jaudīgāks un dārgāks tas nav palicis, bet bez fantastiskajām bezceļa apstākļu pārvarēšanas spējām tas ir ieguvis …
Auto tests
Hilux ir leģendāra izturība un stabila tālākpārdošanas vērtība. Arī jaunākās paaudzes modelis domāts kā auto nopietnam darbam smagos ceļa apstākļos, taču tas lieti noder arī kā ikdienas transportlīdzeklis aktīva …
Auto tests
Jeep fani būs laimīgi, taču, ja pārsvarā jābrauc pa asfaltu, ir pieejamas arī citas alternatīvas ar labākām vadāmības īpāšībām. …