Jau kopš 2003.
gada Volkswagen Touareg ir bijis modelis, ko parasti izvēlas, ja grib SUV, bet negrib neko pārāk uzkrītošu – kā, piemēram, BMW X5 vai Range Rover. Jo tas taču ir Volkswagen, tātad - „tautas vāģis”. Taču ar šo, jaunākās paaudzes Touareg tā vairs nav.
Praktiskais, ne tik dārgais un visādā ziņā līdz šim pilnībā pieņemamais transportlīdzeklis ir paslēpies aiz iespaidīga izmēra hromētas radiatora restes un veidots uz tās pašas platformas, ko izmanto tādi statusa simboli kā Audi Q7, Porsche Cayenne, Bentley Bentayga un pat Lamborghini Urus.
No vienas puses tā ir laba ziņa – jo visi minētie, Volkswagen koncerna paspārnē tapušie modeļi ir patiešām labi auto. Turklāt tas ļāvis padarīt jauno Touareg lielāku, vieglāku un piedāvāt tādu aprīkojumu, kāds līdz šim tam nebija pieejams.
Un, lai arī minētie radinieki ir pieejami ar jaudīgākiem motoriem, arī Touareg pircējiem nebūs pamats sūdzēties – ir gan V6 benzīna, gan dīzeļa motori, gan V8 dīzeļmotors un būs pieejams arī hibrīddzinējs. Tātad Volvo XC90 variants (tikai četrcilindru motori) jaunajam Touareg nedraud.
Taču – vai ir vērts pirkt Touareg, vai kādu citu no daudzajiem piedāvājumiem šajā segmentā? Lasi vairāk šajā testā.
Lapa 1 no 4