Testa brauciens
Tesla Model Y pirmais brauciens
KAS TAS IR? Vai mums vajadzētu parunāt par paši zināt, ko? Nē, lai nu paliek. Lai ko jūs domātu par …
Tesla Model S priekšējā panelī praktiski nav nekādu slēdžu vai pogu. Tā vietā ir masīvs 17 collu izmēra skārienjutīgs ekrāns ar tiešsaistes infosistēmu. Ekrāna izmērs ļauj ērti orientēties auto kontroles funkcijās, turklāt tam ir ļoti laba izšķirtspēja. Galvenās kontroles funkcijas vienmēr ir ekrāna augšpusē, bet jumta lūkas, durvju aizslēgšanas, un citas mazāk nepieciešamas ikonas ir izvēlnē ekrāna lejasdaļā. Atrast ērtu sēdpozīciju nebūs grūti, kaut gan dažiem pircējiem varētu rasties vēlme pēc lielāka sānu atbalsta sēdekļiem, ņemot vērā auto dinamikas potenciālu.
Pieciem pieaugušajiem vietas pietiks, turklāt grīda ir līdzena, tātad vidējam pasažierim aizmugures sēdeklī nevajadzētu būt sūdzībām par to, kur likt kājas. Tesla Model S pat ir pieejams ar divām, uz aizmuguri vērstām papildvietām bagāžas nodalījumā, taču pieaugušajiem tās būs grūti izmantot. Bagāžas nodalījuma vāks atveras kā hečbekā, ļaujot tajā ērtāk ievietot lielāka izmēra priekšmetus, nekā to varētu izdarīt automašīnā ar sedana virsbūvi. Sīklietām paredzēts nodalījums zem centrālā elkoņbalsta, taču ir diezgan dīvaini, ka durvīs kabatu nav, tāpēc dzērienu pudeles un tamlīdzīgi priekšmeti jānovieto cimdu nodalījumā.
Standarta aprīkojums ir diezgan plašs un ietver elektriski regulējamus sēdekļus, divzonu klimata kontroli, sintētiskās ādas apdari, atpakaļskata kameru un interneta savienojumu, ļaujot piekļūt Google Maps un interneta radio. Pārējo modifikāciju aprīkojuma specifikācijas jāprecizē pie tuvākā Tesla oficiālā pārstāvja - un Latvija pagaidām vēl nav Tesla kartē, lai arī šeit ir uzņēmīgi ļaudis, kas palīdzēs jums to iegādāties.
€
BYD Seal |
€ 46 930 |
|
||
BYD Sealion 7 |
€ 47 810 |
|
||
CUPRA Born |
€ 39 990 |
|
||
CUPRA Tavascan |
€ 51 500 |
|
||
GWM ORA 03 |
€ 26 995 |
|
||
Honda e:Ny1 |
€ 49 430 |
|
||
Hyundai Inster |
€ 25 990 |
|
||
Hyundai Ioniq 5 |
€ 45 990 |
|
||
Lexus UX300e |
€ 61 000 |
|
||
MG S5 |
€ 32 990 |
|
||
Nissan Ariya |
€ 39 591 |
|
||
Škoda Elroq |
€ 34 700 |
|
||
Subaru Solterra |
€ 49 900 |
|
||
Tesla Model S |
€ 65 000 |
|
||
Tesla Model X |
€ 80 000 |
|
||
Volkswagen ID.4 |
€ 38 700 |
|
||
Volkswagen ID.3 |
€ 36 100 |
|
||
Volvo EX40 |
€ 52 146 |
|
||
Volvo EX90 |
€ 94 836 |
|
||
XPeng G6 |
€ 43 500 |
|
Auto tests
Volkswagen ID.3 ir labi vadāms, komfortabls un Pro S versijā pat visai dinamisks, tomēr tas ir diezgan dārgs, tāpēc iesakām apsvērt arī MG4 EV un pat Tesla Model 3. Ja iegādājaties ID.3, iesakām izvēlēties Pro modeli. No …
Auto tests
No veiktspējas un uzlādes ātruma līdz bagātīgam standarta aprīkojumam, XPeng G6 demonstrē iespaidīgu sniegumu. Turklāt tā interjers ir elegants un praktisks. Braukšanas komforts un vadāmības īpašības dažos konkurentos gan …
Auto tests
Honda e:Ny1 iemieso pievilcīgu īpašību kopumu, apvienojot pienācīgu sniedzamību ar lielisku praktiskumu un labu veiktspēju. Tā ir laba alternatīva Kia Niro EV, lai gan šis konkurents būs nedaudz patīkamāk vadāms un vēl …
Auto tests
Volvo EX40 - tāpat kā identiskais XC40 Recharge, ko tas aizstāj - ir praktisks, izsmalcināts iekšpusē un ar konkurētspējīgu sniedzamību starp uzlādes reizēm. Tiesa, Twin Motor versija ir dārga, tāpēc vienmotora versija ar …