Testa brauciens
Tesla Model Y pirmais brauciens
KAS TAS IR? Vai mums vajadzētu parunāt par paši zināt, ko? Nē, lai nu paliek. Lai ko jūs domātu par …
Šeit galvenais mīnuss ir fakts, ka Latvijā nav oficiālas Tesla pārstāvniecības – tuvākā vieta, kur to iegādāties, izbaudot cenai atbilstošu pārdošanas servisu, ir Zviedrija, Vācija vai Nīderlande. Tur arī jāveic Tesla apkopes, jo Latvijā autorizēta servisa centra nav. Jebkurā gadījumā, Tesla Model S nebūt nav lēts auto – tā cenas sākas no vismaz 65 000 eiro (jaudīgākā P100D versija maksā teju 130 000 eiro), taču, salīdzinot ar luksusa klases auto dīzeļa un hibrīdmotoru modifikācijām, tā cena izskatās konkurētspējīga. Jāņem vērā arī fakts, ka Tesla nav nepieciešama degvielas uzpilde, tāpēc šie rēķini pilnībā atkrīt. Elektroauto arī bauda dažādas atlaides, ja runa ir par nodokļiem vai stāvēšanas maksu Rīgas centrā, kā arī iespēju izmantot sabiedriskajam transportam paredzētās joslas.
Apdares materiālu kvalitāte kopumā ir laba, kaut gan interjera elegances līmenis vairāk atbilst amerikāņu, nevis Eiropas standartiem. Četru gadu/100 000km garantijas termiņš ir visiem Tesla Model S, bet baterijas garantija ir vēl četri gadi, neatkarīgi no nobraukuma.
Drošības aprīkojumā ietilpst seši drošības spilveni, automātiskā ārkārtas bremzēšana, aklās zonas un joslu maiņas brīdinājuma sistēma. Euro NCAP piešķīris Tesla Model S augstāko, piecu zvaigžņu novērtējumu. Uz šosejas var izbaudīt papildaprīkojumā pieejamo Tesla Autopilot funkciju, kas ne vien notur šo auto drošā attālumā no priekšā braucošajiem transportlīdzekļiem, bet arī pārņem stūrešanas funkciju, noturot automašīnu joslā. Rokas no stūres gan nevajadzētu nolaist, jo Tesla mēdz atgriezt kontroli autovadītājam bez īpaša brīdinājuma, tomēr šī funkcija ļauj komfortablāk pārdzīvot tālākus braucienus.
€
BYD Seal |
€ 46 930 |
|
||
BYD Sealion 7 |
€ 47 810 |
|
||
CUPRA Tavascan |
€ 51 500 |
|
||
CUPRA Born |
€ 39 990 |
|
||
GWM ORA 03 |
€ 26 995 |
|
||
Honda e:Ny1 |
€ 49 430 |
|
||
Hyundai Inster |
€ 25 990 |
|
||
Hyundai Ioniq 5 |
€ 45 990 |
|
||
Lexus UX300e |
€ 61 000 |
|
||
MG S5 |
€ 32 990 |
|
||
Nissan Ariya |
€ 39 591 |
|
||
Škoda Elroq |
€ 34 700 |
|
||
Subaru Solterra |
€ 49 900 |
|
||
Tesla Model S |
€ 65 000 |
|
||
Tesla Model X |
€ 80 000 |
|
||
Volkswagen ID.4 |
€ 38 700 |
|
||
Volkswagen ID.3 |
€ 36 100 |
|
||
Volvo EX90 |
€ 94 836 |
|
||
Volvo EX40 |
€ 52 146 |
|
||
XPeng G6 |
€ 43 500 |
|
Auto tests
CUPRA Tavascan piedāvā bagātīgu aprīkojumu un lielisku drošības līmeni, turklāt tam ir asāka braukšanas maniere nekā radniecīgajam Volkswagen ID.5. Tomēr tam ir nekonsekventa bremžu darbība, savukārt labākie elektriskie …
Auto tests
BYD Seal ir vērts apsvērt, ja ir nepieciešamība iegādāties elektrisku sedanu un nevēlaties Tesla. Tam ir patiesi grezns salons, dāsns aprīkojums un liela sniedzamība ar vienu uzlādi. Tiesa, Model 3 būs lētāka izvēle. …
Auto tests
BYD Sealion 7 nav tik labi vadāms kā izcilākie savā klasē, taču citādi tas ir pārliecinošs elektriskais SUV. Tam ir pārdomāts un praktisks interjers, klusas braukšanas manieres, konkurētspējīga cena un bagātīgs aprīkojuma …
Auto tests
CUPRA Born ir iemiesojis visas labās īpašības no VW ID.3, pievienojot tam nedaudz izsmalcinātāku interjeru un asāku vadāmību. Visizdevīgākā ir sākumlīmeņa 63 kWh versija, un, lai gan tas stipri lētāks par saviem dažiem …