Auto tests
Citroen
DS4 hečbeks
Ja tu meklē alternatīvu ierindas ģimenes hečbekam, Citroen DS4, iespējams, ir tas, ko tu meklē. Taču tev nāksies sadzīvot ar pacietu gaitu un upurēt praktiskumu un komfortu stila dēļ. …
Stūres pozīcijai ir plašas regulācijas iespējas. Sēdekļi ir pietiekami komfortabli, lai arī daži braucēji varētu vēlēties lielāku sānu atbalstu un plašāku sēdekļa pamatni, tāpēc pirms auto iegādes izmēģiniet, vai varat atrast ērtu sēdpozīciju. Sēdekļa augstuma un jostas vietas regulēšana ietverta jau standarta aprīkojumā.
Dārgākajās Scala versijās analogo instrumentu paneli aizstās digitālais ekrāns, modernā veidā attēlojot svarīgāko braukšanas informāciju.
Attiecībā uz salona ergonomiku, Škoda saglabājusi tradicionālos slēdžus un pogas galvenajām komforta funkcijām, tostarp arī klimata kontrolei. Tas būtiski atvieglo ierīču pārvaldību brauciena laikā, it īpaši laikā, kad liela daļa konkurentu jau pārgājuši uz skārienjūtīgo pogu risinājumu.
Pat augumā raženiem braucējiem nenāksies ar galvu pārbaudīt griestu apšuvumu. Sēdekļus iespējams pabīdīt tālu uz aizmuguri, atvieglojot sēdēšanu pasažieriem ar garām kājām. Svarīgākā atšķirīgā starp Scala un čeha konkurentiem – šeit būs šaurāks, priekšā sēdošajiem atrodoties tuvāk viens otram.
Priekšā atradīsies vieta arī dažādām mantām. Durvju kabatās un cimdu nodalījumā vietas būs pietiekami daudz, tāpat sīklietas varēs novietot nodalījumā zem priekšējiem sēdekļiem un pie ātrumpārslēga.
Apkārtējā pārredzamība ir patiesi pārsteidzoša. Pateicoties šaurajām statnēm, skats uz priekšu un pāri plecam ir plašāks kā Ford Focus, Opel Astra, un Mazda 3. Atskaitot bāzes versiju, pārējās Scala modifikācijas iegūs aizmugures distances sensorus, bet par papildus maksu ekstru sarakstu var papildināt ar priekšējiem sensoriem un atpakaļskata kameru.
Vērtīgs bonuss ir pamatversijā iekļautie LED tuvās gaismas lukturi, kas naktī ceļu izgaismos labāk kā halogēnā optika lētākajās Ford Focus un Kia Ceed versijās. Pilnie LED lukturi ir daļa no papildaprīkojuma.
Plašums aizmugurē sēdošajiem ir viens no būtiskākajiem Scala trumpjiem. Brīvā telpa galvai un kājām šīs klases standartiem ir iespaidīga, pārspējot pat ietilpīgo Ford Focus. Tas vēl nav viss. Arī zem priekšējiem sēdekļiem izveidota telpa pasažieru pēdām, ļaujot relaksēti izbaudīt braucienu.
Lai arī salons ir šaurāks kā dažiem sāncenšiem, neviens no šī segmenta nav tik liels, lai komfortabli sasēdinātu blakus trīs pasažierus. Scala transmisijas tunelis ir augsts, taču visai šaurs, uzlabojot ērtības vidū sēdošajam.
Scala aizmugures sēdekļu atzveltnes nolokāmas proporcijā 60/40. Atšķirībā no Octavia, nolaišanas sviras nav izvietotas bagāžas nodalījumā, tāpēc šim nolūkam nāksies iet līdz aizmugurējām durvīm. Tas nav liels sarežģījums, tomēr Octavia pierāda, ka šo procesu var veikt vienkāršāk.
Atkarībā no komplektācijas, Scala piedāvā arī pasažiera sēdekļa augstuma regulāciju, taču elektriskās kontroles opcijas šim modelim netiek piedāvātas.
Aizmugures sēdekļiem atrodoties savās vietās, Scala bagāžas nodalījums ir lielāks kā Ford Focus un VW Golf, spējot uzņemt līdz pat septiņiem rokas koferiem, kamēr konkurenti var pārvadāt vien piecus. Lielākajai daļai ar to pilnībā pietiks, taču ir vērts zināt, ka Honda Civic un Škoda Octavia piedāvās vēl lielāku ietilpību.
Scala bagāžnieks ir praktiskas formas bez liekiem izliekumiem. Šeit atradīsies arī āķi iepirkumu maisiņiem un par papildus maksu var pasūtīt arī dubulto grīdu, kas atvieglot mantu izņemšanu.
Bāzes versijā Scala iegūs 16 collu vieglmetāla diskus, ar ādu apšūtu stūri un ātrumpārslēgu, kā arī gaisa kondicionieri. Mēs ieteiktu iegādāties Scala ar priekšējo elkoņbalstu, kruīza kontroli, automātiskajām gaismām un vējstikla slotiņām, kā arī lielāka displeja multimediju sistēmu un aizmugures distances sensoriem.
Tāpat dārgākām versijām būs Škoda izslavētās Simply Clever funkcijas, padarot auto lietošanu vieglāku – stāvvietas pulkstenīša turētājs pie vējstikla, lietussarga nodalījums priekšējās durvīs un ledus skrāpītis aiz benzīnbākas vāciņa.
Mēs jau pieminējām apgrūtinājumus, kas rodas izmantojot skārienjūtīgos ekrānus brauciena laikā. Šī iemesla dēļ mums simpatizē Mazda 3 izmantotais multimediju sistēmas apaļīgais kontrolieris, ko braucot ir vieglāk izmantot kā vairumu skārienekrānu. Lai arī Scala centrālā displeja sānos izvietoti skārienjūtīgie īsceļi, tās tomēr nav fiziskas pogas, tādējādi to lietošana ir mazāk intuitīva. Atskaitot to, Scala izklaides un informācijas sistēma ir viena no labākajām klasē.
Bāzes versijā Scala aprīkots ar 6,5 collu skārienekrānu, bet sākot ar nākamo līmeni var iegūt 8 collu displeju ar SmartLink sistēmu, kas ļauj izmantot viedtālruņu savienojamības priekšrocības, piemēram, Waze un Google Maps aplikāciju attēlošanu uz centrālā ekrāna. Tāpat šeit būs Bluetooth savienojums un divas USB-C ligzdas.
Dārgākajām versijām būs 9,2 collu ekrāns ar iebūvētu navigācijas sistēmu. Displeja stiklotā virsma rada elegantu izskatu un sistēmas izvēlnes ir gan vizuāli pievilcīgas, gan paklausīgi seko visām vadītāja darbībām. Mūzikas sistēma sastāv no astoņiem skaļruņiem, taču nekādas uzlabojuma iespējas šeit nav paredzētas.
€
Alfa Romeo MiTo hečbeks |
€ 16 835 |
|
||
Alfa Romeo Giulietta hečbeks |
€ 18 544 |
|
||
Audi A3 hečbeks |
€ 20 587 |
|
||
Audi A3 Sportback |
€ 21 110 |
|
||
Audi A3 sedans |
€ 22 387 |
|
||
Citroen C4 hečbeks |
€ 13 480 |
|
||
Citroen DS4 hečbeks |
€ 16 300 |
|
||
Ford Focus hečbeks |
€ 15 050 |
|
||
Honda Civic |
€ 19 180 |
|
||
Honda Jazz Hybrid |
€ 21 200 |
|
||
Hyundai i30 hečbeks |
€ 14 400 |
|
||
Kia Ceed hečbeks |
€ 16 239 |
|
||
Mazda 3 |
€ 21 590 |
|
||
Mercedes-Benz A-Klase hečbeks |
€ 24 070 |
|
||
Nissan Pulsar hečbeks |
€ 14 990 |
|
||
Opel Astra hečbeks |
€ 14 626 |
|
||
Opel Corsa |
€ 12 990 |
|
||
Peugeot 308 hečbeks |
€ 14 147 |
|
||
Peugeot 208 |
€ 13 300 |
|
||
Renault Megane |
€ 14 670 |
|
||
Škoda Octavia |
€ 14 606 |
|
||
Škoda Scala |
€ 15 350 |
|
||
Toyota Prius |
€ 28 420 |
|
||
Toyota Corolla hečbeks |
€ 16 490 |
|
||
Toyota Yaris |
€ 13 900 |
|
||
Volkswagen Jetta sedans |
€ 16 451 |
|
||
Volkswagen Golf hečbeks |
€ 16 687 |
|
||
Volvo V40 hečbeks |
€ 24 052 |
|
Auto tests
Ja tu meklē alternatīvu ierindas ģimenes hečbekam, Citroen DS4, iespējams, ir tas, ko tu meklē. Taču tev nāksies sadzīvot ar pacietu gaitu un upurēt praktiskumu un komfortu stila dēļ. …
Auto tests
Peugeot 308 nav slikts auto, taču tas atpaliek no augstajiem standartiem, kādus nosprauduši tādi konkurenti kā VW Golf vai Škoda Octavia. …
Auto tests
Viens no labākajiem mazajiem auto, kas izceļas ar gaitas komfortu, interjera kvalitāti un augstvērtīgu skaņas izolāciju. 1,2 litru 100 ZS dzinējs ir atsaucīgs un nepatērē daudz degvielas. Jāatzīmē, ka tā cena gan nebūs …
Auto tests
…