Testa brauciens

Ģimenes auto ar 1 l/100 km patēriņu – Škoda Kodiaq iV plug-in hibrīda lietotāja pieredze
Kā vienā automašīnā apvienot ģimenes vajadzības, aktīvas darba gaitas un zemas ekspluatācijas izmaksas? …
Škoda Elroq ir pieejams trīs versijās – 50, 60 un 85. Tās visas ir ar aizmugurējo riteņu piedziņu un vienu motoru, kas attiecīgi attīsta 170, 204 un 286 ZS jaudu.
Ņemot vērā klasi un tipu, Elroq piedāvā konkurētspējīgu veiktspēju. Līdz šim izmēģinātie 50 un 85 modeļi nodrošina vienmērīgu, progresīvu paātrinājumu, un 85 mūsu privātajā testu trasē 0–100 km/h veica 6,2 sekundēs (oficiālais rādītājs ir 6,6 s). Jā, tas nav tik zibenīgs kā Volvo EX30 Extended Range, tomēr paātrinās straujāk nekā līdzvērtīgs Renault Scenic.
Standarta balstiekārta labi slāpē lielāko daļu impulsu un nodrošina iespaidīgu virsbūves kontroli uz mazajiem ceļiem, kur līkumi mijas ar ne pārāk labas kvalitātes asfaltu. Ja galvenā prioritāte ir komforts, mēs ieteiktu izvairīties no lielajiem 21 collas diskiem.
Elroq ir laba ģimenes SUV vadāmība, liela saķeres rezerve un mazs pagrieziena rādiuss – strauji mainot virzienu, tas ir veiklāks nekā EV3 vai Scenic. Stūrē ir jūtama optimāla pretestība, kas pieaug, palielinoties braukšanas ātrumam.
Diemžēl Elroq bremžu pedālis ir švammīgs un veic lielu gājienu, līdz bremzes aktivizējas. Šī liga piemīt arī citiem VW grupas elektromobiļiem un galvenokārt ir saistīta ar rekuperatīvo bremžu sistēmu.
Negatīvo efektu var mazinēt, izvēloties intensīvāku rekuperāciju. Kia EV3 un Tesla Model Y ir progresīvāks bremžu pedālis, un tos var vadīt t.s. viena pedāļa režīmā, kāda Elroq nav.
Toties Elroq izceļas ar iespaidīgu izsmalcinātību. Mūsu privātajā trasē, braucot ar ātrumu 110 km/h, tas izrādījās nedaudz klusāks nekā EV3 un Scenic, un salonā bija dzirdams minimāls ceļa troksnis. Vienīgais traucēklis bija viegla vēja šņākoņa ap durvju spoguļiem.
Tādējādi lieliem, ilgiem braucieni vajadzētu noritēt mierīgi un bez stresa, un tas ir no svara, ja ņem vērā Elroq tālo distanču spējas.
Elroq 50 ir aprīkots ar 52 kWh (izmantojamā ietilpība) akumulatoru, un oficiālā sniedzamība ir 373 km. 60 modelim ir lielāks 59 kWh akumulators, kas palielina nobraukumu līdz 418 km, savukārt Elroq 85 77 kWh akumulators nodrošina 578 km oficiālo nobraukumu.
Tas ir lielāks nekā Volvo EX30 Extended Range (476 km), bet ne tik liels kā Kia EV3 Long Range (līdz 605 km) vai Renault Scenic Long Range (līdz 625 km).
€
Testa brauciens
Kā vienā automašīnā apvienot ģimenes vajadzības, aktīvas darba gaitas un zemas ekspluatācijas izmaksas? …
Testa brauciens
Kas tas ir? Jaunākais papildinājums Škoda elektromobiļu …
Testa brauciens
Škoda markas automobiļiem ir veiksmīgākā cenas un snieguma attiecība visā Volkswagen …
Testa brauciens
Teju katrs jaunais Škoda modelis jau no pirmās dienas pretendē uz savas klases dižpārdokļa statusu, …
Testa brauciens
KAS TAS IR? Volkswagen grupai ieviešot otrās paaudzes uzlādējamā hibrīda tehniku, …
Testa brauciens
KAS TAS IR? Jaunais Škoda Superb seko pārbaudītai formulai, ko ļoti veiksmīgi sastādījuši un …
Testa brauciens
KAS TAS IR? Škoda Kamiq ir mazākais un finansiāli pieejamākais čehu autoražotāja krosovers. …
Testa brauciens
Kā zināt, ka pa priekšu brauc jaunākā modeļu gada Škoda Karoq? Protams, pēc uzraksta uz …
Testa brauciens
Kas tas ir? Kopš Škoda vēsturiskās debijas lielo SUV klasē pagājuši gandrīz pieci gadi, …
BYD Seal |
€ 46 930 |
![]() |
||
BYD Sealion 7 |
€ 47 810 |
![]() |
||
CUPRA Born |
€ 39 990 |
![]() |
||
CUPRA Tavascan |
€ 51 500 |
![]() |
||
GWM ORA 03 |
€ 26 995 |
![]() |
||
Hyundai Ioniq 5 |
€ 45 990 |
![]() |
||
Hyundai Inster |
€ 25 990 |
![]() |
||
Lexus UX300e |
|
![]() |
||
Nissan Ariya |
€ 39 591 |
![]() |
||
Škoda Elroq |
€ 34 700 |
![]() |
||
Subaru Solterra |
€ 49 900 |
![]() |
||
Tesla Model S |
€ 65 000 |
![]() |
||
Tesla Model X |
€ 80 000 |
![]() |
||
Volvo EX40 |
€ 52 146 |
![]() |
||
Volvo EX90 |
€ 94 836 |
![]() |
Auto tests
Tesla Model S ir izcils elektroauto – iekārojams un dinamisks, paceļot šī segmenta mērauklu pavisam jaunā līmenī. Ja tas iederas tavā dzīvesstilā, tā būs izvēle, ko nevajadzēs nožēlot. …
Auto tests
Hyundai Ioniq 5 apvieno izteiksmīgu izskatu ar labu sniedzamību, mierīgu braukšanas manieri un plašu salonu. Mūsuprāt, visracionālākā versija ir aizmugures riteņu piedziņas modelis Premium komplektācijā. …
Auto tests
Volvo EX90 ir ērts, kluss, grezns un praktisks elektriskais SUV ar septiņām sēdvietām standarta aprīkojumā un lielu oficiālo sniedzamību. Tomēr tas ir dārgs, un citi elektriskie septiņvietīgie automobiļi ir daudz …
Auto tests
Škoda Elroq ir fantastisks ģimenes SUV. Tas brauc precīzāk un dzīvīgāk nekā cenas ziņā līdzīgais Kia EV3 un iznāk mazliet pieejamāks nekā Renault Scenic. Mēs uzskatām, ka izdevīgākais variants ir 85 Edition, jo tas …