Testa brauciens
Peugeot e-5008 Dual Motor pirmie iespaidi Latvijā
KAS TAS IR? Ja Peugeot E-3008 ir franču dizaina manifests, tad E-5008 ir ģimenes vērtību …
1,2 litru vieglā hibrīda dzinējs, kas attīsta 136 zirgspēkus, ir lētākā ieejas biļete uz Peugeot 308 saimi. Tas izmanto hibrīda tehnoloģiju, lai palielinātu veiktspēju un degvielas ekonomiju. Standarta komplektācijā tam ir astoņu pakāpju automātiskā pārnesumkārba, un tas nodrošina pietiekami labu paātrinājumu - 0 līdz 100 km/h tas sasniedz aptuveni 9,3 sekundes. Tas ir nedaudz lēnāk nekā Toyota Corolla 1,8 Hybrid (9,1 sekunde). Lai ietaupītu degvielu, šī tehnoloģija dažkārt ļauj veikt ļoti īsus attālumus, izmantojot tikai elektrisko enerģiju.
Pieejams arī 1,5 litru dīzeļdzinējs, kas attīsta 131 ZS. Tam ir tāda pati automātiskā pārnesumkārba, un tas ir veiktspējīgs jau no zemiem motora apgriezieniem, lai arī būs skaļāks par citām dzinēju alternatīvām.
Visbeidzot, ir arī uzlādējamā hibrīddzinēja (PHEV) versija. Tā apvieno 1,6 litru benzīna dzinēju ar elektromotoru, lai sasniegtu kopējo jaudu 150 ZS - pietiekami, lai padarītu to par ātrāko visā klāstā (100 km/h tas sasniedz 7,6 sekundēs.
PHEV 12,4 kWh akumulators pēc WLTP datiem nodrošina aptuveni 60 km sniedzamību elektriskajā režīmā, lai gan reālajā dzīvē būs grūti nobraukt vairāk nekā 50 km, pirms ieslēdzas benzīna dzinējs.
Jau no pirmajiem metriem ir skaidrs, ka Peugeot ir centies braukšanas komfortu izvirzīt par prioritāti attiecībā pret vadāmību.
Tā balstiekārta ir ievērojami mīkstāka nekā Ford Focus un Seat Leon, taču tas nespēj tik labi kontrolēt virsbūves svārstības kā konkurenti. Lai gan uz gludas šosejas automobilis uzvedas salīdzinoši mierīgi, tiklīdz tiksiet uz nelīdzenāka ceļa posma, būs jūtama šūpošanās un zvalstīšanās.
Braucot pilsētā, esam novērojuši, ka lielākas bedres un savienojuma šuves spēj satricināt balstiekārtu, tāpēc iesakām izvēlēties pēc iespējas mazākus vieglmetāla riteņu diskus, ja komforts ir prioritāte. Klāstā ir pieejami pat 18 collu riteņu diski, taču 16 collu diski, visticamāk, nodrošinās vislabāko amortizāciju. Uzlādējamais hibrīds gaitā būs nedaudz cietāks par saviem analogiem, ko var izskaidrot ar atšķirīgo svaru.
PHEV versija būs harmoniskākā un klusākā. Pat tad, kad akumulators būs iztukšots, benzīna agregāts neradīs pārlieku lielu troksni. Braucot pa šoseju, visās modifikācijās būs dzirdams gan vēja, gan ceļa radītais troksnis, taču 308 nebūs skaļāks par Seat Leon. Tiesa, Toyota Corolla un Volkswagen Golf ļaus baudīt mierīgāku braucienu.
€
Testa brauciens
KAS TAS IR? Ja Peugeot E-3008 ir franču dizaina manifests, tad E-5008 ir ģimenes vērtību …
Testa brauciens
…
Testa brauciens
KAS TAS IR? Jaunais E-3008 piesaka vairākus svarīgus jaunumus, bet var droši teikt, ka …
Testa brauciens
KAS TAS IR? Peugeot e-2008 ir jaunākais modelis Stellantis elektromobiļu saimē, kam tikusi atjauninātā …
Testa brauciens
Pirms četriem gadiem, kad mazās klases krosovers Peugeot 2008 parādījās jaunā, radikāli citā izskatā, mūs …
Testa brauciens
KAS TAS IR? Vakar Peugeot teica, ka tas ir kupejakrosovers, šodien – ka sedans ar …
Testa brauciens
Peugeot 408 pēc kārtas numura atrodas aiz Peugeot 508, taču pēc izmēriem, dizaina un pat prestiža …
Testa brauciens
Kas tas ir? Šorīt Peugeot teica, ka tas ir coupe - krosovers. Citudien viņi saka, ka tas …
Testa brauciens
Kā zināms, franču ražotājs pēdējos gados mūs ir pārsteidzis ar daudz …
Citroen C4 |
|
|
||
Citroen C5 X |
€ 36 990 |
|
||
CUPRA Leon |
€ 32 700 |
|
||
Ford Mondeo hečbeks |
€ 22 100 |
|
||
Honda Civic |
€ 35 290 |
|
||
Kia Stinger |
|
|
||
Mercedes-Benz GLE |
€ 94 306 |
|
||
Peugeot 308 |
€ 28 400 |
|
||
Seat Leon hečbeks |
€ 17 500 |
|
||
Škoda Kamiq |
€ 21 230 |
|
||
Škoda Octavia |
€ 22 640 |
|
||
Volkswagen Golf |
€ 24 400 |
|
||
Volvo XC90 |
€ 74 703 |
|
Auto tests
Kia Stinger ir stilīgs korejiešu autoražotāja modelis ar aizmugures piedziņu, kas vēlas konkurēt ar Audi A5 Sportback un BMW 4. sēriju. Sagaidāms, ka trūkumus interjera apdares kvalitātē un zīmola pievilcībā kompensēs …
Auto tests
Mazo SUV klasē Škoda Kamiq ir kā malks svaiga gaisa. Tas ir lielāks, ar labāk nostrādātu salonu un ērtāks nekā Seat Arona un VW T-Cross, turklāt tam ir atjautīgi risinājumi, kas palīdz mazināt ģimenes ikdienas stresu. …
Auto tests
Honda Civic e:HEV ir ļoti maz trūkumu. Tas lieliski brauc, turklāt ir praktisks un pieejams par saprātīgu cenu. Un, lai gan dažiem konkurentiem ir vairāk vietas aizmugurējos sēdekļos un salonā valda klusums, Civic to kompensē …
Auto tests
Peugeot 308 iemieso vairākas spēcīgas īpašības – tehnoloģijām piesātinātu salonu, bagātīgu standarta aprīkojumu un dažādas dzinēju izvēles. Diemžēl daudzās jomās to pārspēj citi ģimenes automobiļi. Ja vien …