Auto tests
Jeep
Grand Cherokee
Jeep fani būs laimīgi, taču, ja pārsvarā jābrauc pa asfaltu, ir pieejamas arī citas alternatīvas ar labākām vadāmības īpāšībām. …
Modifikāciju klāstā ir tikai četras opcijas un tikai viena no tām ir ar dīzeļdzinēju - GLS 350 d 4M ar 258 ZS. Šādā izpildījumā GLS varbūt nav izteikti ātrs, taču par jaudas trūkumu arī īsti nevar sūdzēties. Deviņpakāpju automātiskā pārnesumkārba slēdzas nemanāmi un tā vietā, lai pie katras izdevības slēgtos zemākā pārnesumā, drīzāk izmanto jau esošajā pārnesumā pieejamo motora jaudu. Ja ir nepieciešams lielāks zirgspēku skaits, atliek tikai benzīna motori – GLS 400 4M ar 333 ZS, GLS 500 4M ar 455 ZS, vai arī GLS 63 AMG 4M ar 585 ZS un AMG Speedshift 7G Tronic septiņpakāpju transmisiju. Jāteic, ka pēdējās divas modifikācijas, lai arī nodrošina straujāku paātrinājumu, tomēr ir arī ievērojami dārgākas nekā GLS 350 d vai GLS 400.
Visiem GLS jau pamataprīkojumā ir ietverta pilnpiedziņa un adaptīvā pneimatiskā balstiekārta ar pieciem braukšanas režīmiem, kas pielāgo pārnesumkārbas, akseleratora pedāļa, stūres, pretizslīdes sistēmas un amortizatoru reakciju atbilstoši ceļa apstākļiem. Vadītājs var izvēlēties ‘Comfort’, ‘Slippery’, ‘Sport’ un ‘Off-road’ režīmu, vai arī izveidot pats savus iestatījumus ar ‘Individual’ režīma palīdzību. Mūsuprāt, ikdienas apstākļos, it īpaši uz Latvijas ceļiem vispiemērotākais ir tā dēvētais komforta režīms, kas apvalda GLS virsbūves svārstības un neļauj asfalta negludumiem traucēt mieru salonā. Papildaprīkojumā pieejama arī bezceļu braukšanas pakotne, kas ietver papildus aizsardzību auto apakšai, centrālā diferenciāļa bloķēšanu, pazeminātos pārnesumus un trīs papildu iestatījumus, kas palielina auto klīrensu.
GLS salonā varbūt nav tik liels klusums, kā S-Klases limuzīnā, taču kopumā nav, par ko sūdzēties. Pretvēja šalkoņa praktiski nav dzirdama, arī ceļa trokšņi ir labi apslāpēti.
€
Audi Q7 |
€ 62 500 |
|
||
Bentley Bentayga |
€ 177 265 |
|
||
BMW X7 |
€ 89 900 |
|
||
Ford Ranger |
€ 22 820 |
|
||
Ford Edge |
€ 40 300 |
|
||
Jeep Wrangler |
€ 28 783 |
|
||
Jeep Grand Cherokee |
€ 46 590 |
|
||
Land Rover Range Rover |
€ 98 857 |
|
||
Land Rover Range Rover Sport 4x4 |
€ 64 614 |
|
||
Land Rover Discovery |
€ 53 000 |
|
||
Land Rover Range Rover Velar |
€ 59 900 |
|
||
Mercedes-Benz G-Klase |
€ 90 300 |
|
||
Mercedes-Benz GLS |
€ 63 107 |
|
||
Mercedes-Benz GLE Coupe |
€ 67 500 |
|
||
Mercedes-Benz GLE |
€ 65 870 |
|
||
Mitsubishi Pajero |
€ 46 990 |
|
||
Mitsubishi L200 |
€ 25 990 |
|
||
Nissan Navara |
€ 29 360 |
|
||
Porsche Cayenne |
€ 66 600 |
|
||
Seat Tarraco |
€ 26 590 |
|
||
Subaru Outback |
€ 29 800 |
|
||
Subaru Forester |
€ 24 200 |
|
||
Toyota Hilux pikaps |
€ 29 300 |
|
||
Toyota Land Cruiser |
€ 45 700 |
|
||
Toyota Highlander |
€ 44 900 |
|
||
Volkswagen Amarok pikaps |
€ 27 316 |
|
||
Volkswagen Touareg |
€ 59 059 |
|
Auto tests
Jeep fani būs laimīgi, taču, ja pārsvarā jābrauc pa asfaltu, ir pieejamas arī citas alternatīvas ar labākām vadāmības īpāšībām. …
Auto tests
Ja tev vajadzīgs reāls apvidus auto, tad Toyota Land Cruiser ir vislabākais, ko šobrīd iespējams nopirkt. Jaudīgāks un dārgāks tas nav palicis, bet bez fantastiskajām bezceļa apstākļu pārvarēšanas spējām tas ir ieguvis …
Auto tests
Highlander nebūs slikta izvēle. Ņemot vērā automašīnas izmēru, apvidnieks demonstrē pietiekami labu ekonomiju, bet Toyota zīmols – uzticamību. Tāpat šeit būs septiņas sēdvietas, kaut arī brīvā vieta galvai ir nedaudz …
Auto tests
Cayenne ir auto, ko pērk ar sirdi, nevis prātu. Tas ir pats sportiskākais auto šajā segmentā, taču arī viens no dārgākajiem. …