Testa brauciens

Mazda CX-60 pirmais brauciens
KAS TAS IR? Kuru gan nekaitina neērtības, kad, iekāpjot automašīnā, jāspaida fiziskas pogas un …
Mazda6 2,0 litru benzīna dzinējs pieejams ar 145 vai 165 ZS, abām versijām standarta izpildījumā ir sešpakāpju manuālā transmisija (mazāk jaudīgajai pieejama arī automātiskā). Griezes moments šiem dzinējiem nav liels, tāpēc, lai panāktu kaut cik jūtamu progresu, vajag dūšīgi mīt akseleratora pedāli. Pastāv arī 2,5 litru 192 ZS motors. Krietni labāks variants ir 2,2 litru dīzeļdzinējs, kas pieejams ar 150 vai 175 ZS. Abi varianti ir dinamiski un ekonomiski.
Mazda6 balstiekārta ir orientēta uz precīzu vadāmību, un to var just. Uz ceļa auto turas pārliecinoši, taču ceļa negludumi laiku pa laikam uzsver Mazda6 pacieto gaitu. Elektroniskais stūres pastiprinātājs, šķiet, ir vājākā vieta šajā komplektā - stūres reakcija ir pārāk viegla.
Gan benzīna, gan dīzeļa dzinēji vienmērīgā ātrumā uz šosejas neliek par sevi manīt, un to radīto troksni apslāpē pretvēja šalkoņa gar sānu spoguļiem. Mazda inženieri gan mēģinājuši akcentēt dzinēju skaņu paātrinājumā - mūsuprāt, bez tā varēja iztikt. Ceļa troksnis nav problēma, taču 17 collu diski šajā izpratnē ir labāka izvēle, nekā "deviņpadsmitnieki".
€
Testa brauciens
KAS TAS IR? Kuru gan nekaitina neērtības, kad, iekāpjot automašīnā, jāspaida fiziskas pogas un …
Testa brauciens
Pirmais Mazda elektromobilis sākotnēji pārsteidz ar ačgārnām durvīm …
Testa brauciens
Ja tev īsti negribas sekot masu psihozei un pirkt krosoveru, taču populārākie ģimenes hečbeku klases …
Testa brauciens
Jaunais Mazda CX-5 japāņu autoražotāja modeļu paletē ieņem ļoti būtisku lomu. Vispirms, tas …
Testa brauciens
Tiek uzskatīts, ka pirmās paaudzes Mazda MX-5 bija šī japāņu rodstera labākā interpretācija, …
Testa brauciens
Apritējuši jau vairāk kā 11 gadi kopš klajā nāca pirmās paaudzes Mazda 3, …
Testa brauciens
Jaunākās paaudzes Mazda 2 tirgū ir jau kopš 2008.gada un, ņemot vērā jaunākās dizaina …
Testa brauciens
Tāpat kā lielākā daļa mazo ģimenes auto, arī Mazda 3 visbiežāk asociējas ar hečbeka virsbūvi. …
Testa brauciens
Kas tas ir? Šis ir jau …
Audi A6 Avant |
€ 57 100 |
![]() |
||
Mazda 6 universālis |
€ 21 860 |
![]() |
||
Mercedes-Benz E-klases universālis |
€ 65 461 |
![]() |
||
Opel Astra Sports Tourer |
€ 15 332 |
![]() |
||
Peugeot 408 |
€ 31 900 |
![]() |
||
Škoda Superb Combi |
€ 34 220 |
![]() |
||
Toyota Corolla Touring Sports |
€ 17 590 |
![]() |
||
Volkswagen Passat universālis |
€ 21 214 |
![]() |
||
Volvo V90 |
€ 50 329 |
![]() |
Auto tests
Mercedes E klases universālis nav lēts, taču tas ir elegants un ļoti izsmalcināts. Tas ir arī ērts, viegli vadāms, labi aprīkots un pārliecinošs luksusa klases pārstāvis. E 300e plug-in hibrīddzinējs ir patiesi racionāla …
Auto tests
Peugeot 408 ir patīkams salons un bagātīgs aprīkojums. Citroën C5 X, kas ir radniecīgs ar Peugeot 408, ir komfortablāks, taču 408 ir lētāks, turklāt plug-in hibrīds spēj mērot garāku distanci. 1,2 litru hibrīda versija ar …
Auto tests
Volvo V90 interjers, aprīkojuma klāsts un braukšanas pieredze ir ļoti grezna un eleganta. Uzņēmuma autoparka īpašnieki novērtēs plug-in versijas elektrisku diapazonu un attiecīgi zemos nodokļus. …
Auto tests
Hibrīdversijā jaunais Toyota Corolla Touring Sports ir unikāls un diezgan intriģējošs piedāvājums universāļu klasē. Tam ir izcili zemas lietošanas izmaksas, noturīga tālākpārdošanas vērtība un plašs standarta …