Testa brauciens

Lexus UX ir pieejams kā elektriskajā, tā hibrīda variantā - bet kurš ir labāks?
To atklāj TV Autoziņu eksprestests. UX300e ar priekšējo piedziņu un 204 ZS faktiski kļuva …
Lexus modeļu eksterjera dizains tradicionāli rod turpinājumu arī interjerā un ES nav izņēmums. Tiem, kas pieraduši pie vācu auto, būs nepieciešams laiks, lai apgūtu, kur kas atrodas, taču ar vienu dienu pie ES stūres jau varētu pietikt. Sēdekļi ir ērti, komfortabli, paneļa centrā esošajam infosistēmas ekrānam (8 vai 12,3 collas atkarībā no aprīkojuma līmeņa) ir labāka izsķirtspēja, jaunas izvēlnes un vēl pāris uzlabojumi, kaut gan līdz BMW iDrive vai Audi MMi vienkāršībai tai vēl ir tālu. Brauciena laikā to ir ļoti grūti kontrolēt, turklāt japāņu autoražotājs pat kā papildaprīkojuma opciju nepiedāvā Apple CarPlay vai Android Auto, kas to daļēji atrisinātu.
Lexus ES ir garāks, platāks, un mazliet zemāks, nekā GS, tāpēc vietas daudzums gan priekšā, gan aizmugurē sēdošajiem šķiet vairāk nekā pietiekams, taču pieejams tikai sedans - universālis nav un nebūs. Tāpēc tiem, kam nepieciešams praktiskums, būtu vērts ņemt vērā faktu, ka aizmugures sēdekļu atzveltnes nolocīt nav iespējams.
Lai vai kuru Lexus ES modifikāciju tu izvēlētos, visām ir konkurētspējīgs aprīkojums, ja ņem vērā cenu. Visdārgākais ES maksā nedaudz virs 62 tūkstošiem eiro, kamēr līdzvērtīgi aprīkots vācu premium zīmola auto maksātu ievērojami dārgāk.
€
Testa brauciens
To atklāj TV Autoziņu eksprestests. UX300e ar priekšējo piedziņu un 204 ZS faktiski kļuva …
Testa brauciens
KAS TAS IR? LBX ir visu laiku mazākais Lexus modelis un tikai otrais aiz supermašīnas LFA, kam …
Testa brauciens
Lexus jaunākais modelis – tikko prezentētais kompaktais krosovers LBX – piedāvā līdzīgu aprīkojuma …
Testa brauciens
Lexus kā premium zīmols ir jaunāks par “vāciešiem”, un, lai gan ir hibrīdu pionieris, pagaidām tikai …
Testa brauciens
KAS TAS IR? Pirmkārt, UX iekļaujas pircējiem tik tīkamajā SUV kategorijā un, otrkārt, to …
Testa brauciens
Kas tas ir? Ņemot vērā, cik daudzi jaunie auto tiek pieteikti kā sportiski vai ar …
Testa brauciens
Daļēji elektrizēti Lexus ir ierasti, jo pie mums gandrīz neviens šīs markas automobilis nepamet autosalonu bez …
Testa brauciens
KAS TAS IR?Lexus RX SUV ir savs stabils …
Testa brauciens
KAS TAS IR? Prezentējot jauno NX paaudzi, ražotājs uzstāj, ka tas pāršķir jaunu …
Audi A5 |
€ 48 661 |
![]() |
||
Audi A3 |
|
![]() |
||
BMW 5. sērija |
€ 50 600 |
![]() |
||
BMW 3. sērija |
€ 38 400 |
![]() |
||
Lexus ES |
€ 45 300 |
![]() |
||
Mercedes-Benz C klase |
|
![]() |
Auto tests
Audi A3 sedans pārsteidz ar savu veiklību līkumos, komfortablu gaitu un apmierinošu degvielas patēriņu. Modernizētā versija var lepoties ar bagātīgu standarta aprīkojumu un izsmalcinātāku, vēl greznāku interjeru. Tomēr, ja …
Auto tests
BMW 5. sērija ir elegants un izsmalcināts auto ar pārsteidzoši zemām lietošanas izmaksām. Tas ir tik labs, ka pat ieguvis What Car? 2017.gada labākā auto titulu. …
Auto tests
Daudzi konkurenti pārspēj C klasi interjera kvalitātes ziņā, taču tai ir arī savas stiprās puses, īpaši C300e plug-in hibrīda versijā. C300e ir liels elektriskais diapazons, padarot to pievilcīgu uzņēmu autoparkiem, un tā …
Auto tests
Ir daudz iemeslu, kuru dēļ Lexus ES ir vērts ieteikt. Galvenokārt tādēļ, ka tas ir komfortabls, ietilpīgs, turklāt ar ļoti labu trokšņu izolāciju. Nākamais punkts ir lietošanas izmaksas – šajā ziņā hibrīddzinējs ir …