Testa brauciens

Lexus UX ir pieejams kā elektriskajā, tā hibrīda variantā - bet kurš ir labāks?
To atklāj TV Autoziņu eksprestests. UX300e ar priekšējo piedziņu un 204 ZS faktiski kļuva …
Šis ir auto, ko ieteicams baudīt nesteidzīgi - un viens no iemesliem ir CVT transmisija, kuras ieradumu atgādināt par sevi ikreiz, kad auto strauji paātrinās, Lexus inženieriem nav izdevies izskaust. Pārnesumslēga sviras aiz stūres nespēj jūtami uzlabot situāciju. Otrkārt, teju 9 sekunžu paātrinājums no 0-100 km/h ir labākajā gadījumā raksturojams kā viduvējs.
Fakts, ka priekšpiedziņas Lexus ES ir fokusēts uz komfortu, ir redzams jau pēc pirmajiem nobrauktajiem metriem - gaitas komforta un vadāmības līdzsvars ir Lexus standartiem atbilstošs. Lai arī stūre nav izteikti informatīva, tās smagnējā reakcija un precīzā darbība iedveš patīkamu drošības sajūtu. Brīžos, kad auto priekšgals tomēr sāk zaudēt saķeri, atliek vien atlaist gāzes pedāli un ES savācas vēl pirms elektronikas iejaukšanās. Braukšanas sajūtu ziņā tas pat ir pielīdzināms E-Klases Mercedes-Benz un pilnīgi noteikti ir labāks nekā Volvo S90.
Ja tic Lexus inženieriem, jaunajā ES ir vairāk skaņas izolācijas materiāla nekā jebkurā citā Lexus modelī zīmola vēsturē. Ārējie trokšņi ir ļoti labi apslāpēti, jaunā hibrīdsistēma ir klusa un vienmērīga, izņemot gadījumus, kad nepieciešams straujš paātrinājums.
€
Testa brauciens
To atklāj TV Autoziņu eksprestests. UX300e ar priekšējo piedziņu un 204 ZS faktiski kļuva …
Testa brauciens
KAS TAS IR? LBX ir visu laiku mazākais Lexus modelis un tikai otrais aiz supermašīnas LFA, kam …
Testa brauciens
Lexus jaunākais modelis – tikko prezentētais kompaktais krosovers LBX – piedāvā līdzīgu aprīkojuma …
Testa brauciens
Lexus kā premium zīmols ir jaunāks par “vāciešiem”, un, lai gan ir hibrīdu pionieris, pagaidām tikai …
Testa brauciens
KAS TAS IR? Pirmkārt, UX iekļaujas pircējiem tik tīkamajā SUV kategorijā un, otrkārt, to …
Testa brauciens
Kas tas ir? Ņemot vērā, cik daudzi jaunie auto tiek pieteikti kā sportiski vai ar …
Testa brauciens
Daļēji elektrizēti Lexus ir ierasti, jo pie mums gandrīz neviens šīs markas automobilis nepamet autosalonu bez …
Testa brauciens
KAS TAS IR?Lexus RX SUV ir savs stabils …
Testa brauciens
KAS TAS IR? Prezentējot jauno NX paaudzi, ražotājs uzstāj, ka tas pāršķir jaunu …
Audi A5 |
€ 48 661 |
![]() |
||
Audi A3 |
|
![]() |
||
BMW 5. sērija |
€ 50 600 |
![]() |
||
BMW 3. sērija |
€ 38 400 |
![]() |
||
Lexus ES |
€ 45 300 |
![]() |
||
Mercedes-Benz C klase |
|
![]() |
Auto tests
BMW 5. sērija ir elegants un izsmalcināts auto ar pārsteidzoši zemām lietošanas izmaksām. Tas ir tik labs, ka pat ieguvis What Car? 2017.gada labākā auto titulu. …
Auto tests
Audi A3 sedans pārsteidz ar savu veiklību līkumos, komfortablu gaitu un apmierinošu degvielas patēriņu. Modernizētā versija var lepoties ar bagātīgu standarta aprīkojumu un izsmalcinātāku, vēl greznāku interjeru. Tomēr, ja …
Auto tests
Daudzi konkurenti pārspēj C klasi interjera kvalitātes ziņā, taču tai ir arī savas stiprās puses, īpaši C300e plug-in hibrīda versijā. C300e ir liels elektriskais diapazons, padarot to pievilcīgu uzņēmu autoparkiem, un tā …
Auto tests
BMW 3. sērija joprojām ir premium līmeņa biznesa klases līderis. Tā galvenā pievilcība slēpjas veidā, kā tas brauc. Vadāmības īpašības ar garantiju liks tev pasmaidīt. Tas ir arī ekonomisks (320d modifikācijā) un ar …