Modifikāciju klāsta virsotnē atrodas divi 3,0 litru tilpuma V6 motori. Ja nepieciešama maksimāla dinamika, tad jāizvēlas benzīna kompresordzinējs – tas pats, kas atrodams zem Jaguar F-Type S motora pārsega. Tam ir 380 ZS un spēja nodrošināt 0-100 km/h paātrinājumu 5,5 sekundēs. Pateicoties pilnpiedziņas sistēmai, tas patiešām strauji uzsāk gaitu, taču, ātrumam pieaugot, paātrinājuma temps vairs nav tik straujš, salīdzinot ar Porsche Macan Turbo. Tomēr tas tik un tā ir iespaidīgs, ņemot vērā Velar svaru. Prātīga izvēle mūsuprāt ir 300 ZS 3,0 V6 dīzeļdzinējs. Šādā komplektācijā Velar varbūt nav tik ātrs, kā ar benzīna kompresordzinēju, taču 6,2 sekunžu sprinta laiks no 0-100 km/h tik un tā ir slavējams, turklāt maksimālā jauda, kā jau dīzelim, pieejama no zemiem dzinēja apgriezieniem. Ikdienas satiksmei tas noteikti ir labāk piemērots. Modifikāciju klāstā ir arī četrcilindru 2,0 litru tilpuma dīzeļdzinēji ar 180 vai 240 ZS. Jaudīgākais no abiem variantiem arī šķiet laba izvēle, ja nekur īpaši nav jāsteidzas un nevienam nekas nav jāpierāda. Pieejami arī 2,0 litru tilpuma benzīna motori ar 250 vai 300 ZS.