Testa brauciens

Hyundai Inster pirmais brauciens
KAS TAS IR? Jāsāk ar acīm redzamo. Inster – labā nozīmē atgādina reālajā dzīvē …
Mums nav nekādu pretenziju pret Hyundai Inster sēdpozīciju, jo sēdeklis ir ideāli saskaņots ar stūri un pedāļiem. Arī pie stūres ir salīdzinoši viegli iekārtoties, jo visiem Inster ir manuāla sēdekļa regulēšana.
10,25 collu digitālo vadītāja displeju, kas ir pārskatāms un daudz iespaidīgāks nekā Dacia Spring, daļēji var aizklāt stūres rats, ja to novietojat pārāk zemu.
Inster nelielais izmērs un lielie logi nodrošina labu apkārtējo pārredzamību, ko vēl vairāk atvieglo tas, ka salonā atrodamies diezgan augstu.
Vadītājs viegli var redzēt arī visus četrus virsbūves stūrus, tāpēc “noparkošanās” stāvvietā nesagādās problēmas, bet, lai vēl vairāk atvieglotu situāciju, visām versijām ir aizmugurējie distances sensori. Dārgākajai versijai (In) pievienoti arī priekšējie distances sensori un atpakaļskata kamera.
Veco vērtību piekritēji priecāsies, ka šeit pieejami fiziski gaisa kondicioniera vadības elementi uz centrālās konsoles, kas ievērojami atvieglo temperatūras regulāciju braukšanas laikā. Tiesa, arī Citroën ë-C3 un Dacia Spring arī piedāvā fiziskas vadības ierīces.
Viss pārējais Inster tiek kontrolēts, izmantojot 10,25 collu informācijas un izklaides sistēmu skārienekrānu, kas atrodas paneļa augšdaļā. Tas atrodas augstu, tāpēc ir viegli nolasāms, un displeja kvalitāte ir diezgan iespaidīga. Pati programmatūra ir tāda pati kā citos jaunākajos Hyundai automobiļu modeļos, un tā ātri reaģē uz jūsu pieskārieniem.
Ņemot vērā Hyundai Inster izmērus, jūs varētu gaidīt, ka tas nebūs diez ko praktisks. Pārsteidzoši, bet tas tā nav.
Priekšpusē diviem 1,80m auguma cilvēkiem būs pietiekami daudz vietas, nodrošinot plašumu galvai un kājām, lai justos ērti. Turklāt salons ir pietiekami plats, lai nebūtu jāsaskaras ar pleciem. Vieta šeit būs apmēram tikpat daudz, cik Citroën ë-C3, un vairāk nekā Dacia Spring.
Vieta aizmugurē ir diezgan plaša, ar lielu telpu virs braucēju galvām. Sākumlīmeņa versijā nav bīdāmu aizmugurējo sēdekļu, tāpēc kājām būs izteiktāka šaurība.
Neatkarīgi no tā, kuru Inster versiju izvēlaties, jums ir tikai divi aizmugurējie sēdekļi. Šeit būs pietiekami daudz vietas diviem pieaugušajiem, taču, ja bieži brauksiet četru cilvēku sastāvā, apsveriet Citroën ë-C3.
Inster bagāžnieka izmērs ir atkarīgs no izvēlētās versijas. Lētākajā versijā bagāžnieka ietilpība ir 280 litri, kas ir mazāka nekā konkurējošiem mazajiem elektromobiļiem, savukārt In modifikācijā bagāžnieka ietilpība ir no 238 līdz 351 litram atkarībā no tā, cik tālu aizbīdīti aizmugurējie sēdekļi. Tas ir vairāk nekā ë-C3.
Lai iegūtu papildu vietu, visiem Inster ir pieejami aizmugurējie sēdekļi, kas dalāmi 50/50.
Neatkarīgi no izvēlētās versijas Inster ir bagātīgs standarta aprīkojums. Bāzes modelī būs apsildāma stūre, automātiskie vējstikla tīrītāji, sēdekļu apsilde, siltumsūknis, bezatslēgas atslēgšanas un iedarbināšana, kā arī citas ekstras. In versijā to papildina lietus sensors, bezvadu lādētājs, vadītāja sēdekļa roku balsts un citi labumi.
€
Testa brauciens
KAS TAS IR? Jāsāk ar acīm redzamo. Inster – labā nozīmē atgādina reālajā dzīvē …
Testa brauciens
KAS TAS IR? Lai pieblīvētajā SUV tirgū ienāktu ar …
Testa brauciens
Jaunā Hyundai Kona pieejama kā 100% elektromobilis vai benzīna hibrīds. Jaunā Hyundai Kona praktiskajam …
Testa brauciens
KAS TAS IR? Kad pirmoreiz ieraugāt jauno Hyundai Ioniq 6 ar tā izstieptajām, izliektajām līnijām un …
Testa brauciens
Futūristiskas gaismas, ultramoderna platforma un ambiciozs salons izvirza Ioniq 5 bezizmešu šova priekšplānā. Vai …
Testa brauciens
Jaunā Tucson tehnika arī kļuvusi gudrāka un kā …
Testa brauciens
Ceturtās paaudzes Hyundai Tucson atkal ir nedaudz lielāks par iepriekšējo, taču pastiprinātu uzmanību …
Testa brauciens
Ne tik sen atpakaļ teksts „sportisks ģimenes krosovers” dažiem varētu izraisīt smīnu, taču tagad teju …
Testa brauciens
Kā jau liecina šī modeļa nosaukums, tas nav ne hečbeks, ne universālis. Tas ir fāstbeks, jeb kaut kas pa vidu …
BYD Sealion 7 |
€ 47 810 |
![]() |
||
BYD Seal |
€ 46 930 |
![]() |
||
CUPRA Born |
€ 39 990 |
![]() |
||
CUPRA Tavascan |
€ 51 500 |
![]() |
||
GWM ORA 03 |
€ 26 995 |
![]() |
||
Honda e:Ny1 |
€ 49 430 |
![]() |
||
Hyundai Ioniq 5 |
€ 45 990 |
![]() |
||
Hyundai Inster |
€ 25 990 |
![]() |
||
Lexus UX300e |
|
![]() |
||
Nissan Ariya |
€ 39 591 |
![]() |
||
Škoda Elroq |
€ 34 700 |
![]() |
||
Subaru Solterra |
€ 49 900 |
![]() |
||
Tesla Model X |
€ 80 000 |
![]() |
||
Tesla Model S |
€ 65 000 |
![]() |
||
Volkswagen ID.3 |
€ 36 100 |
![]() |
||
Volkswagen ID.4 |
€ 38 700 |
![]() |
||
Volvo EX40 |
€ 52 146 |
![]() |
||
Volvo EX90 |
€ 94 836 |
![]() |
Auto tests
CUPRA Tavascan piedāvā bagātīgu aprīkojumu un lielisku drošības līmeni, turklāt tam ir asāka braukšanas maniere nekā radniecīgajam Volkswagen ID.5. Tomēr tam ir nekonsekventa bremžu darbība, savukārt labākie elektriskie …
Auto tests
Volvo EX40 - tāpat kā identiskais XC40 Recharge, ko tas aizstāj - ir praktisks, izsmalcināts iekšpusē un ar konkurētspējīgu sniedzamību starp uzlādes reizēm. Tiesa, Twin Motor versija ir dārga, tāpēc vienmotora versija ar …
Auto tests
Honda e:Ny1 iemieso pievilcīgu īpašību kopumu, apvienojot pienācīgu sniedzamību ar lielisku praktiskumu un labu veiktspēju. Tā ir laba alternatīva Kia Niro EV, lai gan šis konkurents būs nedaudz patīkamāk vadāms un vēl …
Auto tests
Volvo EX90 ir ērts, kluss, grezns un praktisks elektriskais SUV ar septiņām sēdvietām standarta aprīkojumā un lielu oficiālo sniedzamību. Tomēr tas ir dārgs, un citi elektriskie septiņvietīgie automobiļi ir daudz …