Testa brauciens

Honda e: pirmie iespaidi
Honda pirmais 100% elektriskais automobilis ir kā iPhone uz riteņiem. Tas apvieno …
Neatkarīgi no tā, kuru versiju izvēlaties, Honda e:Ny1 ir aprīkots ar 204 ZS jaudīgu elektromotoru, kas darbina priekšējos riteņus. Ikdienai tas ir pietiekams zirgspēku daudzums, un, kad straujāk spiežat labo kāju, e:Ny1 no 0 līdz 100 km/h paātrināsies oficiāli noteiktajās 7,7 sekundēs. Tas ir līdzvērtīgi Kia EV3 Standard Range (7,5 sekundes) demonstrētajam sniegumam.
Interesanti, ka e:Ny1 no starta būs ievērojami lēnāks nekā konkurenti, jo tas saprātīgi sadala jaudu, līdz tiek sasniegti aptuveni 10 km/h. Honda apgalvo, ka tas palīdz pasargāt pasažierus no tā sauktās “jūras slimības”. Dažus tas varētu paglābt no nelabas dūšas, taču ir žēl, ka nav iespējams izjust tūlītēju paātrinājumu, kādu sagaidāt no elektromobiļa.
Par laimi, tiklīdz jūs sākat kustību, tas uzreiz kļūst veiklāks, tāpēc sasniegt, piemēram, 70 km/h ātruma robežu ir ļoti viegli - tas attiecas gan uz normālo, gan sporta režīmu.
Ja vēlaties maksimālu sniedzamību, tad nāksies izmantot Eco režīmu. Oficiālā e:Ny1 sniedzamība ir līdz 412 km, taču, testējot to mūsu privātajā testu trasē Eco režīmā, mēs secinājām, ka reālajā dzīvē jūs drīzāk varēsiet nobraukt aptuveni 300 km.
Pirms dažiem gadiem šāda sniedzamība ar vienu uzlādi būtu bijusi pilnīgi pieņemama, taču šodien tas vairs nešķiet iespaidīgi, salīdzinot ar Kia EV3 Standard Range uzrādītajiem 434 km. Turklāt e:Ny1 nav iespējams iegādāties ar lielāku akumulatoru, atšķirībā no EV3, kura Long Range diapazons ir līdz pat 600 km.
Līdzīgi kā Honda pirmajam elektromobilim - daudz mazākajam Honda e - e:Ny1 ir stingra balstiekārta, un tāpēc braukšana nebūs tik komfortabla kā ievērojami mīkstākā EV3. Un, lai gan ātrumā gaita nostabilizējas, ceļa nelīdzenumi tāpat būs jūtami caur stūri vai sēdekli.
Pozitīvi vērtējams tas, ka stingrā balstiekārta nodrošina elektriskajiem SUV standartiem pārsteidzošu virsbūves kontroli, nodrošinot to, virsbūvi teju ne brīdi nesašūpojas. Žēl tikai, ka, lai gan stūres iekārta ir pietiekami stingra, tā šķiet nedaudz mākslīga.
Ja vēlaties elektrisku SUV, kas uz mazākas nozīmes ceļiem ir saistošāks, ir vērts pievērst uzmanību Alfa Romeo Junior Veloce.
e:Ny1, protams, nav radīts kā sporta automobilis. Kamēr mierīgā tempā braucat pa ceļu, tas ir diezgan relaksējošs krosovers, kas salonā sēdošos ļoti labi pasargā no vēja, radot tikai nelielu ceļa troksni. Kad uzsāksiet straujāk paātrināties, būs dzirdama motora dūkoņa, taču tā nekad nekļūst tik liela, lai būtu uzmācīga.
€
Testa brauciens
Honda pirmais 100% elektriskais automobilis ir kā iPhone uz riteņiem. Tas apvieno …
Testa brauciens
Ir pagājuši 23 gadi kopš tirgū parādījās pirmās paaudzes Honda CR-V. Ar savu …
Testa brauciens
Evolūcija vai revolūcija? Kas atteicas uz auto dizainu, par labu nāk gan viens, gan otrs. Bet, ja runa ir par …
Testa brauciens
Honda Civic Tourer ir simpātiskā Civic hečbeka …
Testa brauciens
Honda CR-V ir viens no Baltijas tirgus līderiem krosoveru …
Testa brauciens
Kas tas ir ? Honda CR-V ir viens no Latvijā …
Testa brauciens
Jaunākās paaudzes Honda Civic piesaista uzmanību ar savu vizuālo tēlu, …
Testa brauciens
Lai gan Honda inženieri bija pirmie, kas izgatavoja sērijveida auto ar hibrīddzinēju, turklāt kompānija jau …
BYD Seal |
€ 46 930 |
![]() |
||
BYD Sealion 7 |
€ 47 810 |
![]() |
||
CUPRA Born |
€ 39 990 |
![]() |
||
CUPRA Tavascan |
€ 51 500 |
![]() |
||
GWM ORA 03 |
€ 26 995 |
![]() |
||
Honda e:Ny1 |
€ 49 430 |
![]() |
||
Hyundai Inster |
€ 25 990 |
![]() |
||
Hyundai Ioniq 5 |
€ 45 990 |
![]() |
||
Lexus UX300e |
|
![]() |
||
Nissan Ariya |
€ 39 591 |
![]() |
||
Škoda Elroq |
€ 34 700 |
![]() |
||
Subaru Solterra |
€ 49 900 |
![]() |
||
Tesla Model S |
€ 65 000 |
![]() |
||
Tesla Model X |
€ 80 000 |
![]() |
||
Volkswagen ID.4 |
€ 38 700 |
![]() |
||
Volkswagen ID.3 |
€ 36 100 |
![]() |
||
Volvo EX90 |
€ 94 836 |
![]() |
||
Volvo EX40 |
€ 52 146 |
![]() |
Auto tests
Nissan Ariya ir labi aprīkots un praktisks elektriskais SUV, kas pieejams ar divu kapacitāšu akumulatoriem. Jāatzīst, ka daudzi konkurenti ir labāk vadāmi un spēj ātrāk tikt uzlādēti. Sākuma līmeņa 63 kWh Engage šķiet …
Auto tests
Volkswagen ID.4 ir pieklājīgs elektromobilis ar praktisku salonu, lielisku drošības novērtējumu un labu sniedzamību (īpaši ar 77 kWh akumulatoru). Tomēr labākie konkurenti ir ātrāki, vēl modernāki interjerā, ar daudz …
Auto tests
Hyundai Inster ir lielisks kompaktais elektromobilis, kas nodrošina ērtu braukšanu, konkurētspējīgu cenu un garāku akumulatora darbības diapazonu nekā konkurenti. Mēs uzskatām, ka tā ir lieliska izvēle pircējiem, kas meklē …
Auto tests
BYD Sealion 7 nav tik labi vadāms kā izcilākie savā klasē, taču citādi tas ir pārliecinošs elektriskais SUV. Tam ir pārdomāts un praktisks interjers, klusas braukšanas manieres, konkurētspējīga cena un bagātīgs aprīkojuma …