Testa brauciens
Laukums bez robežām - GWM WEY 03 lietotāja pieredze
Pieredzējušais basketbola treneris Ainārs Čukste radis, ka notikumus laukumā nosaka stratēģija, …
GWM Ora 03 vadītāja sēdpozīcija ir ērta, pateicoties plašam sēdekļa un stūres regulēšanas diapazonam, turklāt sēdekļa pozīcija ir labāk saskaņota ar pedāļiem un stūri nekā dažos konkurentos, kur viss ir novirzīts pa kreisi.
Apkārtējā pārskatāmība ir laba, un redzamību krustojums neietekmēs arī priekšējie statņi. To pašu var teikt par skatu pāri plecam, bet ne pa aizmugurējo logu, kas ir diezgan mazs. Tomēr, pateicoties standarta aprīkojumā iekļautajiem aizmugurējiem distances sensoriem un 360 grādu kamerai, “parkošanās” nebūs problēma.
Katrs Ora 03 ir aprīkots ar 10,3 collu digitālo vadītāja displeju. Tam ir samērā asa grafika, taču daži uz ekrāna esošie teksti un skaitļi ir pārāk mazi un grūti salasāmi. Dažiem autovadītājiem, atkarībā no sēdekļa un stūres novietojuma, stūres rata augšdaļa var aizsegt daļu no mērinstrumentu paneļa.
Mērinstrumentu displejs ir savienots ar 10,3 collu skārienekrāna informācijas un izklaides sistēmu, kas atrodas paneļa centrālajā daļā, kas sirgst ar līdzīgām nepilnībām kā vadītāja ekrāns. Turklāt funkciju izkārtojums ir visai nepārdomāts, un ekrāna reakcija uz pieskārieniem ir nekonsekventa.
Darbības, kas būtu vienkāršas, izmantojot pogas, piemēram, temperatūras regulēšanai, ir jāveic, izmantojot ekrānu, kas ir sarežģītāk. Uz stūres rata un centrālās konsoles ir dažas pogas, kā arī balss komandu sistēma, taču to joprojām nav viegli izmantot braukšanas laikā.
Augumā raženam autovadītājam un priekšējam pasažierim nebūs problēmu ar brīvo vietu, jo GWM Ora 03 nodrošina pietiekami lielu plašumu galvai un kājām. To pašu var attiecināt arī uz vietu braucēju pleciem, tāpēc jums nenāksies regulāri rīvēties pret blakussēdētāju. Vēl labāk ir tas, ka salonā ir izvietoti dažādi noderīgi sīklietu nodalījumi un krūzīšu turētāji, turpretim durvju kabatas ir mazas.
Aizmugurē vieta pasažieru kājām ir diezgan iespaidīga, un šeit itin viegli varēs iesēsties tie, kuriem augums pārsniedz 1,80m robežu. Arī vieta galvai ir diezgan laba, taču slīpā jumta līnija samazina telpu virs galvas balstiem, tāpēc garie pasažieri ērtāk jutīsies Cupra Born.
Lai gan aizmugurējie sēdekļi kopumā sniedz pieklājīgu ietilpību mazo elektromobiļu standartiem, Ora 03 bagāžnieks ir maziņš - tā ietilpība ir tikai 228 litri, turklāt šeit pieejams priekšējais bagāžnieks, kas to kompensētu. Kad mēs to izmēģinājām, bagāžniekā vietas pietika tikai četriem rokas čemodāniem. Tas ir par diviem vairāk nekā pilnībā elektriskajam Fiat 500, bet par trim mazāk nekā Renault Megane E-Tech, kas spēja uzņemt pat septiņus mazos koferus.
Augstais ielādes slieksnis apgrūtina smagu priekšmetu iekraušanu un izkraušanu, turklāt pieejamo telpas platumu samazina arī riteņu arkas. Lai iegūtu vairāk vietas, aizmugurējo sēdekļu atzveltnes var nolaist slīpi 60/40 dalījumā, taču, tā kā šeit nav regulējamas bagāžnieka grīdas, neizdosies iegūt līdzenu segumu.
Katrā Ora 03 ir iebūvēta satelītnavigācijas sistēma, DAB radio un Bluetooth. Tāpat būs arī adaptīvā kruīza kontrole, apsildāma stūre, apsildāmi priekšējie sēdekļi, audiosistēma ar 6 skaļruņiem, bezatslēgas iedarbināšanas funkcija, bezvadu viedtālruņa lādētājs un citas funkcijas.
€
Testa brauciens
Pieredzējušais basketbola treneris Ainārs Čukste radis, ka notikumus laukumā nosaka stratēģija, …
Testa brauciens
KAS TAS IR? GWM Ora 03 jeb vienkārši Ora ir mazās klases elektromobilis no ķīniešu autoražotāja …
Testa brauciens
Ķīnas autoražotāji straujiem soļiem ienākuši ne tikai Rietumeiropā, bet arī Latvijā. Kamēr vieni …
Testa brauciens
Kad Latvijas Gada auto konkursam tika pieteikts pirmais Great Wall Motors krosovers Wey 05, gandrīz …
Testa brauciens
Tas ir ķīniešu autoražotāja Great Wall Motors krosovers, acainās Oras lielais brālis, …
Testa brauciens
…
BYD Sealion 7 |
€ 47 810 |
|
||
BYD Seal |
€ 46 930 |
|
||
CUPRA Tavascan |
€ 51 500 |
|
||
CUPRA Born |
€ 39 990 |
|
||
GWM ORA 03 |
€ 26 995 |
|
||
Honda e:Ny1 |
€ 49 430 |
|
||
Hyundai Ioniq 5 |
€ 45 990 |
|
||
Hyundai Inster |
€ 25 990 |
|
||
Lexus UX300e |
€ 61 000 |
|
||
MG S5 |
€ 32 990 |
|
||
Nissan Ariya |
€ 39 591 |
|
||
Škoda Elroq |
€ 34 700 |
|
||
Subaru Solterra |
€ 49 900 |
|
||
Tesla Model X |
€ 80 000 |
|
||
Tesla Model S |
€ 65 000 |
|
||
Volkswagen ID.3 |
€ 36 100 |
|
||
Volkswagen ID.4 |
€ 38 700 |
|
||
Volvo EX40 |
€ 52 146 |
|
||
Volvo EX90 |
€ 94 836 |
|
||
XPeng G6 |
€ 43 500 |
|
Auto tests
Hyundai Ioniq 5 apvieno izteiksmīgu izskatu ar labu sniedzamību, mierīgu braukšanas manieri un plašu salonu. Mūsuprāt, visracionālākā versija ir aizmugures riteņu piedziņas modelis Premium komplektācijā. …
Auto tests
CUPRA Tavascan piedāvā bagātīgu aprīkojumu un lielisku drošības līmeni, turklāt tam ir asāka braukšanas maniere nekā radniecīgajam Volkswagen ID.5. Tomēr tam ir nekonsekventa bremžu darbība, savukārt labākie elektriskie …
Auto tests
CUPRA Born ir iemiesojis visas labās īpašības no VW ID.3, pievienojot tam nedaudz izsmalcinātāku interjeru un asāku vadāmību. Visizdevīgākā ir sākumlīmeņa 63 kWh versija, un, lai gan tas stipri lētāks par saviem dažiem …
Auto tests
Volkswagen ID.4 ir pieklājīgs elektromobilis ar praktisku salonu, lielisku drošības novērtējumu un labu sniedzamību (īpaši ar 77 kWh akumulatoru). Tomēr labākie konkurenti ir ātrāki, vēl modernāki interjerā, ar daudz …