Testa brauciens

Ķīnas auto Latvijā - GWM Ora 03 elektroauto lietotāja pieredze
Ķīnas autoražotāji straujiem soļiem ienākuši ne tikai Rietumeiropā, bet arī Latvijā. Kamēr vieni …
Lai gan GWM Ora 03 oficiālā sniedzamība ir 310 km, mēs to izmēģinājām aukstā ziemas dienā, kad lielākā daļa elektromobiļu neuzrāda tik labus rezultātus – ar vienu uzlādi tas spēja veikt 209 km. Ar to pietika, lai pārspētu Mini Electric, taču tas bija nepietiekami, lai apsteigtu Cupra Born un Renault Megane E-Tech.
Runājot par veiktspēju, kompaktais hečbeks 100 km/h sasniedz 8,3 sekundēs. Tas būs vairāk nekā pietiekami ātrs ikdienas braucienam, taču, ja vēlaties kaut ko dinamiskāku, jums vajadzētu pievērst uzmanību, piemēram, Mini, kas vienlīdzīgos apstākļos būs par sekundi ātrāks.
Būtiskākais, kas kavē Ora 03, ir tas, ka vadītājam jābūt diezgan piesardzīgam ar jaudas padevi. Priekšējie riteņi itin viegli izspolē, pat ja ir ieslēgta vilces kontrole. Elektriskais mazauto gan nedos pārlieku daudz iemeslus, lai jūs vēlētos pārbaudīt tā veiktspējas potenciāla robežas, jo Ora 03 gaitas īpašības nav pārlieku aizraujošas.
Protams, ar to ir viegli braukt pa pilsētu - kā tas ir ar ikvienu elektromobili -, taču, palielinot ātrumu līkumainā ceļā, tas vairāk atgādina augstu elektrisko apvidus auto. Virsbūvei līkumos ir tendence sasvērties, kam seko diezgan asa “atsitiena” reakcija atpakaļ uz centru, kad atkal nonākat uz taisna ceļa posma.
Ora 03 balstiekārta ir visai stingra, taču to nevarētu raksturot kā nekomfortablu. Kādam tā drīzāk varētu šķist nedaudz kaitinoša. Pat uz gluda ceļa varēs sajust, kā ar 18 collu diskiem šķērsojam pat mazākās seguma nepilnības. Lielākā daļa citu elektrisko konkurentu piedāvā nosvērtāku gaitu un mierīgāku vadāmību.
Ora 03 nav tik izsmalcināts kā vairums konkurentu, un, braucot pa šoseju, automašīnas salonā būs nedaudz vairāk dzirdams ceļa radītais troksnis.
€
Testa brauciens
Ķīnas autoražotāji straujiem soļiem ienākuši ne tikai Rietumeiropā, bet arī Latvijā. Kamēr vieni …
Testa brauciens
Kad Latvijas Gada auto konkursam tika pieteikts pirmais Great Wall Motors krosovers Wey 05, gandrīz …
Testa brauciens
Tas ir ķīniešu autoražotāja Great Wall Motors krosovers, acainās Oras lielais brālis, …
Testa brauciens
…
BYD Sealion 7 |
€ 47 810 |
![]() |
||
BYD Seal |
€ 46 930 |
![]() |
||
CUPRA Tavascan |
€ 51 500 |
![]() |
||
CUPRA Born |
€ 39 990 |
![]() |
||
GWM ORA 03 |
€ 26 995 |
![]() |
||
Hyundai Inster |
€ 25 990 |
![]() |
||
Hyundai Ioniq 5 |
€ 45 990 |
![]() |
||
Lexus UX300e |
|
![]() |
||
Nissan Ariya |
€ 39 591 |
![]() |
||
Škoda Elroq |
€ 34 700 |
![]() |
||
Subaru Solterra |
€ 49 900 |
![]() |
||
Tesla Model X |
€ 80 000 |
![]() |
||
Tesla Model S |
€ 65 000 |
![]() |
||
Volvo EX90 |
€ 94 836 |
![]() |
||
Volvo EX40 |
€ 52 146 |
![]() |
Auto tests
Tesla Model S ir izcils elektroauto – iekārojams un dinamisks, paceļot šī segmenta mērauklu pavisam jaunā līmenī. Ja tas iederas tavā dzīvesstilā, tā būs izvēle, ko nevajadzēs nožēlot. …
Auto tests
BYD Seal ir vērts apsvērt, ja ir nepieciešamība iegādāties elektrisku sedanu un nevēlaties Tesla. Tam ir patiesi grezns salons, dāsns aprīkojums un liela sniedzamība ar vienu uzlādi. Tiesa, Model 3 būs lētāka izvēle. …
Auto tests
CUPRA Born ir iemiesojis visas labās īpašības no VW ID.3, pievienojot tam nedaudz izsmalcinātāku interjeru un asāku vadāmību. Visizdevīgākā ir sākumlīmeņa 63 kWh versija, un, lai gan tas stipri lētāks par saviem dažiem …
Auto tests
Volvo EX90 ir ērts, kluss, grezns un praktisks elektriskais SUV ar septiņām sēdvietām standarta aprīkojumā un lielu oficiālo sniedzamību. Tomēr tas ir dārgs, un citi elektriskie septiņvietīgie automobiļi ir daudz …