Testa brauciens

Ķīnas auto Latvijā - GWM Ora 03 elektroauto lietotāja pieredze
Ķīnas autoražotāji straujiem soļiem ienākuši ne tikai Rietumeiropā, bet arī Latvijā. Kamēr vieni …
Lai gan GWM Ora 03 oficiālā sniedzamība ir 310 km, mēs to izmēģinājām aukstā ziemas dienā, kad lielākā daļa elektromobiļu neuzrāda tik labus rezultātus – ar vienu uzlādi tas spēja veikt 209 km. Ar to pietika, lai pārspētu Mini Electric, taču tas bija nepietiekami, lai apsteigtu Cupra Born un Renault Megane E-Tech.
Runājot par veiktspēju, kompaktais hečbeks 100 km/h sasniedz 8,3 sekundēs. Tas būs vairāk nekā pietiekami ātrs ikdienas braucienam, taču, ja vēlaties kaut ko dinamiskāku, jums vajadzētu pievērst uzmanību, piemēram, Mini, kas vienlīdzīgos apstākļos būs par sekundi ātrāks.
Būtiskākais, kas kavē Ora 03, ir tas, ka vadītājam jābūt diezgan piesardzīgam ar jaudas padevi. Priekšējie riteņi itin viegli izspolē, pat ja ir ieslēgta vilces kontrole. Elektriskais mazauto gan nedos pārlieku daudz iemeslus, lai jūs vēlētos pārbaudīt tā veiktspējas potenciāla robežas, jo Ora 03 gaitas īpašības nav pārlieku aizraujošas.
Protams, ar to ir viegli braukt pa pilsētu - kā tas ir ar ikvienu elektromobili -, taču, palielinot ātrumu līkumainā ceļā, tas vairāk atgādina augstu elektrisko apvidus auto. Virsbūvei līkumos ir tendence sasvērties, kam seko diezgan asa “atsitiena” reakcija atpakaļ uz centru, kad atkal nonākat uz taisna ceļa posma.
Ora 03 balstiekārta ir visai stingra, taču to nevarētu raksturot kā nekomfortablu. Kādam tā drīzāk varētu šķist nedaudz kaitinoša. Pat uz gluda ceļa varēs sajust, kā ar 18 collu diskiem šķērsojam pat mazākās seguma nepilnības. Lielākā daļa citu elektrisko konkurentu piedāvā nosvērtāku gaitu un mierīgāku vadāmību.
Ora 03 nav tik izsmalcināts kā vairums konkurentu, un, braucot pa šoseju, automašīnas salonā būs nedaudz vairāk dzirdams ceļa radītais troksnis.
€
Testa brauciens
Ķīnas autoražotāji straujiem soļiem ienākuši ne tikai Rietumeiropā, bet arī Latvijā. Kamēr vieni …
Testa brauciens
Kad Latvijas Gada auto konkursam tika pieteikts pirmais Great Wall Motors krosovers Wey 05, gandrīz …
Testa brauciens
Tas ir ķīniešu autoražotāja Great Wall Motors krosovers, acainās Oras lielais brālis, …
Testa brauciens
…
BYD Sealion 7 |
€ 47 810 |
![]() |
||
BYD Seal |
€ 46 930 |
![]() |
||
CUPRA Born |
€ 39 990 |
![]() |
||
CUPRA Tavascan |
€ 51 500 |
![]() |
||
GWM ORA 03 |
€ 26 995 |
![]() |
||
Honda e:Ny1 |
€ 49 430 |
![]() |
||
Hyundai Ioniq 5 |
€ 45 990 |
![]() |
||
Hyundai Inster |
€ 25 990 |
![]() |
||
Lexus UX300e |
|
![]() |
||
Nissan Ariya |
€ 39 591 |
![]() |
||
Škoda Elroq |
€ 34 700 |
![]() |
||
Subaru Solterra |
€ 49 900 |
![]() |
||
Tesla Model X |
€ 80 000 |
![]() |
||
Tesla Model S |
€ 65 000 |
![]() |
||
Volkswagen ID.3 |
€ 36 100 |
![]() |
||
Volkswagen ID.4 |
€ 38 700 |
![]() |
||
Volvo EX40 |
€ 52 146 |
![]() |
||
Volvo EX90 |
€ 94 836 |
![]() |
Auto tests
Ja meklējat elektrisku SUV, kas spēj pārvarēt bezceļus, Solterra vajadzētu jūsu saraksta pirmajā vietā, taču daudzi konkurenti būs lētāki un ar vienu uzlādi varēs aizbraukt tālāk. Tā pievilcību ierobežo lētāka …
Auto tests
Honda e:Ny1 iemieso pievilcīgu īpašību kopumu, apvienojot pienācīgu sniedzamību ar lielisku praktiskumu un labu veiktspēju. Tā ir laba alternatīva Kia Niro EV, lai gan šis konkurents būs nedaudz patīkamāk vadāms un vēl …
Auto tests
Tesla Model S ir izcils elektroauto – iekārojams un dinamisks, paceļot šī segmenta mērauklu pavisam jaunā līmenī. Ja tas iederas tavā dzīvesstilā, tā būs izvēle, ko nevajadzēs nožēlot. …
Auto tests
Volkswagen ID.4 ir pieklājīgs elektromobilis ar praktisku salonu, lielisku drošības novērtējumu un labu sniedzamību (īpaši ar 77 kWh akumulatoru). Tomēr labākie konkurenti ir ātrāki, vēl modernāki interjerā, ar daudz …