Ziņas

Škoda beidzot ir īsts Golf konkurents

Škoda Scala konkurēs C segmentā
Ietilpība kā Octavia, vizuali atgādina A3 Sportback
Pārdošanā gada pirmajā pusē

Škoda laidusi klajā vienu no zīmola būtiskākajiem modeļiem – Scala, kas ir čehu zīmola pirmais reālais mēģinājums pieteikt sevi konkurences piesātinātajā C segmentā.

Scala ir gandrīz tikpat liels auto, kā Golf. Lai arī jaunais Škoda modelis ir nedaudz īsāks un šaurāks, tā pamatā ir garāka riteņu bāze un tas ir augstāks. Tādējādi interjera ietilpība ir pielīdzināmas Škoda Octavia, turklāt Scala ir viens no lielākajiem bagāžas nodalījumiem šajā segmentā – 467 litri, bet ar nolaistām sēdekļu atzveltnēm – 1410 litri.

Škoda norāda, ka Scala ir pirmais šī zīmola modelis, kas veidots uz VW grupas MQB A0 platformas un iemieso kompānijas jauno dizaina valodu, kuras priekšvēstnesis bija Vision RS konceptauto, kas tika demonstrēts pērn. Pircējiem sākotnēji tiks piedāvāta izvēle starp pieciem turbomotoriem ar jaudu no 90 līdz 150 ZS. To vidū ir benzīna motori (1,0 TSI un 1,5 TSI), kā arī 1,6 litru tilpuma TDI dīzeļdzinējs. Vēl viens motors - 1,0 G-Tec – domāts tiem, kas kā degvielu plāno izmantot gāzi.

Atkarībā no izvēlētā motora pircējiem būs pieejama piecpakāpju vai sešpakāpju manuālā transmisija vai arī septiņpakāpju divsajūgu automātiskā pārnesumkārba. Pie dīleriem visā Eiropā Scala nonāks jau gada pirmajā pusē.

 

 

Karstākie piedāvājumi auto tirgū! Nepalaid garām iespēju ietaupīt...

Apskati What Car? sludinājumus šeit!

Saistītie raksti

Auto tests

Škoda Scala

What Car? Vērtē Novērtēts ar 5 no 5

Nenovērtējiet Scala par zemu tikai tā cenas dēļ. Vairākās kategorijās tas ir labāks pat par cenas ziņā dārgākiem ģimenes auto – tam ir patīkama gaita, pienācīga vadāmība, moderna multimediju sistēma un iespaidīgs plašums gan aizmugurē sēdošajiem, gan bagāžnieka nodalījumā. Tā vienīgie trūkumi ir dažviet lētā salona apdare un tālākpārdošanas vērtība, kas nav tik augstā kā dažiem konkurentiem.