Ziņas

Misters nosvērtība. Jaunā Škoda Kodiaq pirmizrāde Berlīnē

Otrās paaudzes Škoda Kodiaq
Ģimenes SUV ieguvis plug-in hibrīdu
Sadarbībā ar Auto Ziņas

Aļaskas lāča kodiaka vārdā nosauktais Škodas krosovers ir īstens veiksmes stāsts. Kopš 2016. gada vairāk nekā 60 pasaules valstīs mājvietu atraduši vismaz 840 000 kodiaku. Modelis saņēmis ap 40 dažādas starptautiskas godalgu. Kopš iznākšanas tas vienu reizi modificēts, bet nu pienācis laiks pilnīgi jaunam Kodiaq. 

Otrās paaudzes Škoda SUV modeļa vispasaules pirmizrāde notika Berlīnē, kur Autoziņām izdevās uz mirkli aprunāties ar Škoda Auto galveno dizaineri Oliveru Stefani. Lai ko mēs gaidījām, redzētais pārspēja cerības. Jaunais Kodiaq ir 6 centimetrus garāks par iepriekšējo, taču skaidrs, ka izmērs šoreiz nav galvenais. Kopā ar paplašināto Sportline bamperi Kodiaq nudien izskatās iespaidīgi. 

Olivera Stefani komanda aizvākusi liekās detaļas, un taisnie sāni ar vienu vienīgu tornado līniju zem logiem padara Kodiaq stāju pat nedaudz dižciltīgu. Pirmais Kodiaq bija ārkārtīgi veiksmīgs, tāpēc izgatavot tikpat labu arī nākamo nemaz nebija tik vienkārši. Ko mainīt un ko atstāt? Daudzus interesēja kā Škoda savienos arvien pieaugošo digitalizāciju ar jauno Volkswagen grupas arhitektūru un lietotāju praktiskajām interesēm. Un te nu tas ir. 13 collu ekrāns vidū, pārnesumu kārbas slēdzis zem stūres un eleganta klimata sistēmas vadības ar ļoti augstvērtīgiem kloķīšiem. 

Ne mazāk svarīga tēma par dizainu ir tehnika. Tur otrās paaudzes Kodiaq izvairās no straujām pārmaiņām. Pieejams gan benzīns, gan dīzelis. Jaunais lādējamais hibrīds konstruēts uz 1,5 TSI dzinēja bāzes. Sistēmas baterija ir ietilpīgāka, tāpēc arī sniedzamība - tālāka. Ierindā paliks arī ierastie 1,5 un 2 litru turbodzinēji, tagad bez izņēmuma ar DSG kārbu. Jaudīgākajiem agregātiem pilnpiedziņa būs obligāta.

Karstākie piedāvājumi auto tirgū! Nepalaid garām iespēju ietaupīt...

Saistītie raksti

Auto tests

Škoda Superb Combi

What Car? Vērtē Novērtēts ar 4 no 5

Škoda Superb Combi ir ērts un izsmalcināts kreiseris ar adaptīvo balstiekārtu, turklāt tas izceļas ar izcilu praktiskumu. Sākuma līmeņa 1,5 TSI l 150 ZS benzīna dzinējs, visticamāk, piedāvās labāko izmaksu, efektivitātes un veiktspējas kombināciju - ja vien jūs nemeklējat uzņēmuma automašīnu, jo tādā gadījumā PHEV būs izdevīgāks nodokļu ziņā. No visām apdares versijām mēs izvēlētos Selection.

What Car? TOP100

Lasi arī What Car? žurnālus