Ziņas

Škoda Octavia: zīmola visvairāk pārdotais auto vēl labāks

Škoda iepazīstina ar Octavia "facelift"
Vairāk tehnoloģiju un atsvaidzināts dizains
Baltijas pirmizrādi piedzīvos Auto izstādē Ķīpsalā jau aprīļa beigās

Škoda atjaunina savu vispirktāko Octavia un Octavia Combi modeļu versijas. Tas ir vispopulārākais zīmola modelis ar vairāk nekā 7 miljoniem pārdotu auto. Ceturtās paaudzes Octavia izcelsies ar jaunām dizaina iezīmēm, kas ietver sevī pārveidotu radiatora resti un jaunus otrās paaudzes LED Matrix priekšējos lukturus. Klientu ērtībām tiks piedāvāts vēl plašāks standarta aprīkojums, piemēram, 10 collu digitālais displejs un Climatronic divzonu klimata kontroles sistēma. 

Turklāt, uzsākot ceturtās paaudzes Octavia ražošanu, Škoda ir palielinājusi ilgtspējīgu materiālu īpatsvaru automobiļa salona apdarē. Papildu drošības un vadītāja palīgsistēmas uzlabo aktīvo un pasīvo drošību, kas nodrošina plašākas individualizācijas iespējas.

Škoda Auto valdes priekšsēdētājs Klauss Zelmers uzsver: “Mūsu klienti pamatoti sagaida no Octavia ļoti daudz - jaunā, ceturtā modeļa paaudze, paceļ mūsu vispārdotāko modeli nākamajā līmenī. Tādas inovācijas kā jauna informācijas un multimediju izklaides sistēma, jaunas drošības sistēmas, plašāka ilgtspējīgu materiālu izmantošana un veiktspējīgāki priekšējie lukturi padara to vēl ērtāku ikdienas braucējiem. Esmu pārliecināts, ka jaunā Octavia pārsteigs un iepriecinās gan autovadītājus, gan to pasažierus, apliecinot, ka tas ir mūsu populārākais automobilis.”

Škoda Auto valdes loceklis pārdošanas un mārketinga jautājumos Martins Jans norāda: “Octavia ir Škoda zīmola mugurkauls. Pēc četrām modeļa paaudzēm un vairāk nekā 7,15 miljoniem pārdoto eksemplāru, atjauninātā Octavia turpinās šo veiksmes stāstu. Ar modernizētu automašīnas dizainu, jaunām un uzlabotām vadītāja palīgsistēmām, kā arī modernu informācijas un multimediju izklaides sistēmu, tostarp pirmo reizi ar 13 collu centrālo displeju, mūsu vispārdotākā auto jaunā versija saglabās savas pozīcijas kā viens no veiksmīgākajiem modeļiem Eiropā. Esmu pārliecināts, ka modelis arī turpmāk ik dienas pārsteigs autobraucējus ar savu daudzpusību, pievilcīgo dizainu un izcilo cenas un kvalitātes attiecību.”

Jauns impulss zīmola vispieprasītākajam modelim

Modernizētās Octavia ceturtā paaudze ieiet nākamajā ražošanas posmā ar pilnīgi svaigu mērķtiecību. Atjauninātā versija piedāvā jaunu, modernizētu dizainu ar pārveidotu priekšējo un aizmugures buferi un modernizētu Škoda priekšējo resti. Jaunums ir arī otrās paaudzes LED Matrix priekšējie lukturi, pārveidoti LED aizmugures lukturi ar animētiem pagriezienu rādītājiem un vairāki jauni vieglmetāla disku dizaini. Jaunā Octavia piedāvās izvēli starp četriem aprīkojuma līmeņiem – Essence, Selection, Sportline un RS –, kā arī deviņas Design Selection salona apdares versijas.

Papildus jauniem un ilgtspējīgiem materiāliem, kas izmantoti sēdekļu, mērinstrumentu paneļa un durvju paneļu apdarē, atsevišķu modeļa versiju standarta aprīkojumā tagad ir arī 10 collu digitālais displejs. Pazīstamais 10 collu virtuālais mērinstrumentu panelis, kas tika ieviests, uzsākot Octavia ceturtās paaudzes modeļa pārdošanu, joprojām ir pieejams. Pirmo reizi Octavia papildaprīkojumā ir pieejams 13 collu informācijas un izklaides sistēmas displejs.

Uz mākslīgo intelektu balstītais tērzēšanas robots ChatGPT tiks integrēts Laura balss asistentā kā standarta aprīkojums. ChatGPT integrācija balss asistentā Laura ievieš dažādas jaunas iespējas, kas ir daudz plašākas par līdz šim pieejamajām balss komandām. Jaunajā Octavia debitē arī inteliģentā parkošanās palīgsistēma un attālinātā parkošanās palīgsistēma. Dzinēju klāstā ir divi 1,5 TSI benzīna dzinēji, kas pēc izvēles pieejami ar daļēja hibrīda elektrosistēmu, divi 2,0 TSI benzīna dzinēji ar palielinātu jaudu un divi dīzeļdzinēji. Jaudas diapazons ir no 85 kW (116 ZS) līdz 195 kW (265 ZS).

Turklāt, Škoda ir vēl vairāk paplašinājusi savu vispārējo drošības funkciju klāstu: jaunā uzmanības un noguruma pakāpes kontroles sistēma tagad izmanto dažādus datus un parametrus, lai izvērtētu vadītāja uzvedību. Jaunā Octavia ir aprīkota ar līdz pat 10 drošības spilveniem.

Škoda vispārdotākais modelis un tā veiksmes stāsts

Mūsdienu Škoda Octavia ir Čehijas autoražotāja galvenais un klientu iecienītākais modelis kopš tā ražošanas uzsākšanas pirms 27 gadiem – 1996. gadā. Modeļa četras modernās paaudzes līdz šim ir piesaistījušas vairāk nekā septiņus miljonus klientu vairāk nekā 60 tirgos ar savu ietilpību, modernajām tehnoloģijām, izcilu drošības līmeni un teicamu cenas un vērtības attiecību. 

Arī starptautiskie plašsaziņas līdzekļi augstu novērtē Octavia. Piemēram, modeļa ceturtā paaudze 2021. gadā kļuva par Eiropas Gada auto finālisti un tajā pašā gadā tika atzīta par Šveices Gada auto. Arī vietējie auto žurnālisti un eksperti Škoda Octavia atzina par Latvijas Gada Auto 2021.

Škoda Octavia Latvijā

Octavia Latvijā ir iecienīta ļoti plašā klientu lokā. Tā ir kā universālais auto, kas der gan privātpersonai un viņa ikdienas vajadzībām, gan arī uzņēmumiem, kam svarīgs kvalitātes un cenas līdzsvars. Vēl pie svarīgām iezīmēm no klientu puses vienmēr dzirdam pieminam ietilpību un praktiskumu, ko Škoda ir definējusi kā vienu no savām pamatvērtībām. 

Octavia visās paaudzēs ir bijusi ļoti populāra un pieprasīta, un pagājušajā gadā katrs trešais jaunais Škoda automobilis bija tieši Octavia, kas apliecina šī modeļa augsto pieprasījumu un lojalitāti Latvijas klientu vidū. Par modernizēto Octavia jau šobrīd ir liela interese, jo pēdējos gados šī modeļa pieejamība globāli bija ierobežota. Jaunā Octavia savu Baltijas pirmizrādi piedzīvos šī gada Auto 2024 izstādē Ķīpsalā, kur Škoda stendā būs redzami arī citi Škoda šī gada jaunumi.

Karstākie piedāvājumi auto tirgū! Nepalaid garām iespēju ietaupīt...

Apskati What Car? sludinājumus šeit!

Saistītie raksti

Auto tests

Škoda Scala

What Car? Vērtē Novērtēts ar 5 no 5

Nenovērtējiet Scala par zemu tikai tā cenas dēļ. Vairākās kategorijās tas ir labāks pat par cenas ziņā dārgākiem ģimenes auto – tam ir patīkama gaita, pienācīga vadāmība, moderna multimediju sistēma un iespaidīgs plašums gan aizmugurē sēdošajiem, gan bagāžnieka nodalījumā. Tā vienīgie trūkumi ir dažviet lētā salona apdare un tālākpārdošanas vērtība, kas nav tik augstā kā dažiem konkurentiem.