Ziņas

Jaunais Škoda Superb Combi: vairāk vietas, vairāk komforta, uzlabota efektivitāte un drošība

Vēl ietilpīgāks salons
Jauda līdz 265 ZS
Cena no 33 030 eiro

Škoda flagmaņa modelis pārdzimis jaunā paaudzē – jaunais Superb Combi ir vēl lielāks un piedāvā pārdomāti uzlabotu dizainu un plašu jauno tehnoloģiju klāstu. Jaunais Superb Combi tagad var lepoties ar zemu pretestības koeficientu un sešiem moderniem dzinēju variantiem, ir efektīvāks nekā jebkad agrāk. Jaudas diapazons ir no 110 kW (150 ZS) līdz 195 kW (265 ZS). Spēka pārvadu klāstā ir pie elektrotīkla pieslēdzams hibrīds ar vairāk nekā 100 kilometru elektrisko sniedzamību un 1,5 TSI benzīna dzinējs ar daļēja hibrīda elektroauto sistēmu (mild hybrid), kas Superb modelī ir jaunums.

Škoda Auto valdes priekšsēdētājs Klauss Zelmers saka: “Mūsu klienti ir mūsu prioritāte, un mēs ieklausījāmies viņu vēlmēs, izstrādājot mūsu flagmaņa modeļa nākamo paaudzi. Rezultātā ir radīts produkts ar lielāku vērtību funkciju, lietošanas pieredzes un komforta ziņā. Jaunais Superb Combi ne tikai nodrošina vairāk vietas, bet arī ievieš jaunus elektrificētus spēka pārvadus. Ērtāku vadību nodrošina Škoda Smart Dials spiedpogas un balss vadības sistēma, kas drīz tiks uzlabota vēl vairāk, integrējot ChatGPT mākslīgā intelekta sarunbotu. Šo automobiļa evolūcijas posmu papildina arī plašāka savienojamība un jaunas palīgsistēmas.”

Virsbūves dizains: LED Matrix priekšējie lukturi un Unique Dark Chrome tumša hroma krāsas elementi

Jauno Superb Combi var acumirklī atpazīt pēc izteiksmīgās astoņstūrainās radiatora restes un aso formu LED Matrix priekšējiem lukturiem ar jauno Crystallinium dizaina elementu. Papildaprīkojumā pieejami LED aizmugurējie lukturi ar animētiem pagriezienu rādītājiem un sagaidīšanas/pavadīšanas apgaismojumu (L&K versijas standarta aprīkojumā). Īpašu vizuālo akcentu nodrošina Unique Dark Chrome tumša hroma krāsas elementi, piemēram, jaunais 2D logotips uz dzinēja pārsega un uzraksts uz bagāžas nodalījuma vāka. Pateicoties zemam pretestības koeficientam, jaunais Superb Combi ir visu laiku aerodinamiskākais Škoda universālis. Virsbūves konstrukcijas pielāgošana un daudzi specifiski uzlabojumi ir palīdzējuši par 15 procentiem samazināt tās pretestības koeficientu un uzlabot modeļa izteiksmīgo izskatu.

Jauns salons ar 13 collu displeju, askētisku viduskonsoli un par 30 litriem lielāku bagāžas nodalījuma ietilpību

Superb Combi salonā ir 13 collu informācijas un izklaides sistēmas displejs un pārkārtota viduskonsole, no kuras pārnesumu pārslēga svira pārvietota uz stūres statni. Pirmo reizi papildaprīkojumā ir pieejams paplašinātās realitātes displejs. Škoda Smart Dials spiedpogas un balss asistente Laura, ko drīzumā papildinās ChatGPT, atvieglo daudzu automobiļa un informācijas un izklaides funkciju vadību, nodrošinot informāciju, kas sniedzas ārpus automobiļa ekosistēmas. Starp jaunumiem ir arī tālruņa glabātuve ar induktīvo 15 vatu ātro uzlādi un viedtālruņa ventilāciju, kā arī mugurai draudzīgi Ergo sēdekļi ar desmit pneimatiskiem masāžas spilventiņiem. Superb Combi ir arī jaunā Design Selections salona variantu klāsta struktūra, tematiskas papildaprīkojuma pakotnes un atsevišķas papildaprīkojuma opcijas. Superb ir labi aprīkots gariem ceļojumiem, jo tā bagāžas nodalījuma ietilpība ir 690 litri – par 30 litriem lielāka nekā tā priekšgājējam. Vairāk vietas tagad ir arī virs braucēju galvām.

Nepieredzēti plašs dzinēju klāsts, vēl labāka aerodinamika

Starp sešiem moderniem, efektīviem spēka pārvadiem ir arī jauns pie elektrotīkla pieslēdzams hibrīds, kas pieejams Superb Combi iV versijā. 1,5 TSI dzinējs apvienojumā ar elektromotoru nodrošina 150 kW (204 ZS) sistēmas jaudu un tagad piedāvā vairāk nekā 100 kilometru elektrisko sniedzamību WLTP ciklā. Turklāt 1,5 TSI ir pieejams arī ar daļēja hibrīda elektroauto sistēmu – pirmo reizi Superb modelī. Piedāvājumā ir arī divi citi benzīna dzinēji, kā arī divi dīzeļdzinēji. To attiecīgajiem jaudīgākajiem variantiem (195 kW / 265 ZS un 142 kW / 193 ZS) standarta aprīkojumā ir visu riteņu piedziņa. Jaunā dinamiskā šasijas kontrole (DCC Plus) apvieno komfortu un braukšanas dinamiku, savukārt otrās paaudzes LED Matrix priekšējie lukturi nodrošina vēl labāku ceļa izgaismojumu. Abas minētās papildfunckijas Superb modelī ir pieejamas pirmo reizi.

Jaunais Superb Combi ir gatavs turpināt veiksmes stāstu

Jaunais Superb Combi, ko ražo Volkswagen Group rūpnīcā Slovākijas galvaspilsētā Bratislavā, ir gatavs turpināt savu priekšgājēju panākumus. Škoda pirmo Combi piedāvāja 2009. gadā kā daļu no otrās modernās Superb paaudzes. Modeļa trešajā modernajā paaudzē šis virsbūves variants kļuva ļoti populārs – 2016. gada Combi veidoja aptuveni 54 % no kopumā saražotajiem aptuveni 860 000 automobiļiem. Vācijā, kas ir lielākais Škoda tirgus pasaulē, vairāk nekā 90 % no visiem Superb automobiļiem, ko piegādāja klientiem, bija tieši Combi modeļi. Arī Superb Combi ir izpelnījies savu daļu no daudzajiem starptautiskajiem apbalvojumiem, ko ieguvusi šī modeļu sērija.

Jaunais Škoda Superb Latvijā

Jaunākais Superb modelis Latvijā ieradīsies aprīļa sākumā, kad to varēs apskatīt un izmēģināt pie Škoda dīleriem. Auto būs apskatāms arī Aprīļa beigās notiekošajā auto izstādē Ķīpsalā. Jaunais Superb jau pieejams pasūtījumiem sākot no 33 030 EUR un no 34 220 Superb Combi versija ar 1,5 TSI benzīna dzinēju un 7-pakāpju automātisko DSG ātrumkārbu. Līdz šim Superb Latvijā ir novērtēts uzņēmumu un arī privātpersonu vidū un tas sastāda 9% no kopējām Škoda jauno auto reģistrācijām gadā.

Karstākie piedāvājumi auto tirgū! Nepalaid garām iespēju ietaupīt...

Apskati What Car? sludinājumus šeit!

Saistītie raksti

Auto tests

Škoda Scala

What Car? Vērtē Novērtēts ar 5 no 5

Nenovērtējiet Scala par zemu tikai tā cenas dēļ. Vairākās kategorijās tas ir labāks pat par cenas ziņā dārgākiem ģimenes auto – tam ir patīkama gaita, pienācīga vadāmība, moderna multimediju sistēma un iespaidīgs plašums gan aizmugurē sēdošajiem, gan bagāžnieka nodalījumā. Tā vienīgie trūkumi ir dažviet lētā salona apdare un tālākpārdošanas vērtība, kas nav tik augstā kā dažiem konkurentiem.