Ziņas

Škoda Kodiaq RS būs jaudīgākais dīzeļdzinējs čehu zīmola vēsturē

Škoda Kodiaq RS gatavojas debijai Parīzes autoizstādē
Visu riteņu piedziņa un jaudīgākais dīzeļdzinējs ŠKODA vēsturē
Sekojot pirmo RS modeļu pēdās no 1974. gada

Jaunais Škoda Kodiaq RS ir gatavs savai pasaules pirmizrādei 2018. gada Parīzes auto izstādē oktobrī. Čehu zīmols laidis klajā pirmos divus oficiālos attēlus, piedāvājot iepazīties ar jauno RS logo, kas rotās visus turpmākos ražotāja sportiskos modeļus. Kodiaq RS debiju iezīmēs vēl viens jaunums -  tā 239 ZS dzinējs ir jaudīgākais sērijveida dīzeļdzinējs ŠKODA vēsturē.

RS iniciāļi apzīmē sportiskākos sērijveida modeļus kopš 2000. gada, taču Kodiaq ir pirmais krosovers, kas pievienojas šim elitārajam klubam. Čehu auto ražotājs tādējādi turpina zīmola nu jau 117 gadus seno autosporta un rallija vēsturi, ienesot to jaunā automašīnu segmentā, atzīmējot šo notikumu ar jaunu, modernu RS logo ar sarkanām detaļām.

Sekojot pirmo RS modeļu pēdās no 1974. gada

RS iniciāļi nozīmē “rallija sports” (Rally Sport), kas pirmo reizi tika izmantots 1974. gadā uz diviem Škoda rallija prototipiem, 180 RS un 200 RS. 1975. gadā šie  prototipi pārtapa par modeli 130 RS; 1977. gadā sporta kupeja, pazīstama arī kā “Austrumu Porsche” ieguva divas uzvaras savā klasē leģendārajā Monte Karlo rallijā un uzvarēja arī Akropoles rallijā. 2000. gadā Škoda laida klajā savu pirmo RS sērijveida modeli Octavia RS.

Visu riteņu piedziņa un jaudīgākais dīzeļdzinējs ŠKODA vēsturē

Četru cilindru TDI dzinējs, kas atrodams Kodiaq RS, attīsta 176 kW (239 ZS) jaudu no 2.0 litru darba tilpuma, pateicoties divām turbīnām, un nodrošina 500 Nm maksimālo griezes momentu. Tas padara šo dzinēju par jaudīgāko sērijveida dīzeļdzinēju Mlada Boleslavas zīmola pastāvēšanas – vairāk nekā 120 gadu ilgajā vēsturē.

Karstākie piedāvājumi auto tirgū! Nepalaid garām iespēju ietaupīt...

Apskati What Car? sludinājumus šeit!

Saistītie raksti

Auto tests

Škoda Scala

What Car? Vērtē Novērtēts ar 5 no 5

Nenovērtējiet Scala par zemu tikai tā cenas dēļ. Vairākās kategorijās tas ir labāks pat par cenas ziņā dārgākiem ģimenes auto – tam ir patīkama gaita, pienācīga vadāmība, moderna multimediju sistēma un iespaidīgs plašums gan aizmugurē sēdošajiem, gan bagāžnieka nodalījumā. Tā vienīgie trūkumi ir dažviet lētā salona apdare un tālākpārdošanas vērtība, kas nav tik augstā kā dažiem konkurentiem.