Auto tests
Honda
HR-V
…
XC40 priekšējie sēdekļi nav tik iespaidīgi kā lielākos Volvo modeļos (jostasvietas atbalsts ir mazāks), taču tie tik un tā ir starp labākajiem, kādus mums nācies redzēt šīs klases auto. Plašās iespējas tos regulēt atvieglos ideālas sēdpozīcijas atrašanu. Ir vērts atzīmēt, ka pati sēdpozīcija ir augstāka, nekā, piemēram X1 – un sajūta pie XC40 stūres ir kā lielākā auto, nekā tas ir patiesībā. Labās ziņas turpinās ar interjera arhitektūru – digitālie mērinstrumentu paneļi ļāvuši samazināt dažādu pogu un slēdžu skaitu, tāpēc XC40 priekšējais panelis ir tikpat vienkāršs, patīkams un nesamākslots, kā IKEA mēbeles. Dažiem pircējiem gan nebūs viegli samierināties ar faktu, ka arī temperatūras regulēšana salonā notiek tikai ar displeja starpniecību – taču Volvo nav vienīgais ražotājs, kas pamazām pāriet uz šādu sistēmu. Paneļa vidū ir planšetdatora cienīgs, labas izšķirtspējas 9 collu skārienekrāns, ko var kontrolēt kā, piemēram iPad. Mēs gan iesakām visus nepieciešamos iestatījumus veikt pirms brauciena, jo, esot kustībā, tas var novērst uzmanību – jo vajadzīgās izvēlnes ne vienmēr izdodas atrast zibenīgā ātrumā. Ceļa pārredzamība ir laba, bet manevrēšanai atpakaļgaitā lieti noderēs distances sensori un kameras, kas nav dārga, bet vēlama papildaprīkojuma opcija.
Volvo XC40 interjerā ir labi pārdomāts sīklietu nodalījumu izvietojums – ekonomējot telpu, var atrast vietu gan makiem, gan atslēgām, gan laptopam un pāris dzērienu pudelēm. Priekšā sēdošajiem nebūs jāsūdzas par vietas trūkumu, un, lai arī aizmugurē vietas kājām ir mazāk nekā Tiguan vai X1, divi pieaugušie tur varēs pārdzīvot arī tālākus braucienus. Pat trijatā aizmugurē ir iespējams sasēsties, taču vidū sēdošajam varētu traucēt salīdzinoši augstais transmisijas tunelis. Aizmugures sēdekļu atzveltnes iespējams nolocīt elektroniski (papildaprīkojums), taču to sadalījums proporcijā 60/40, nevis 40/20/40 nav tik funkcionāls, kā Tiguan vai X1. Turklāt, atšķirībā no abiem minētajiem konkurentiem, aizmugures sēdekļus nevar pabīdīt uz priekšu vai atpakaļ. Arī bagāžas nodalījuma ietilpība – 460 litri – ir mazāka, taču tā forma ir pietiekoši praktiska, lai ievietotu septiņas ceļasomas – tikpat, cik Tiguan. Būtisks sīkums, ko daudzi autoražotāji nezin kāpēc neievēro – bagāžas āķi. Volvo XC40 tie ir, ļaujot nostiprināt iepirkumu maisiņus tā, lai to saturs pēc asāka pagrieziena neizbirtu pa visu bagāžnieku.
Ne visām XC40 modifikācijām ir identisks bāzes aprīkojums – jaudīgākos motorus Volvo komplektē ar plašāku aprīkojuma sarakstu. Mēs ieteiktu R-Design. Tas nebūs lētākais XC40, taču cenas un vērtības proporcija šķiet optimāla, turklāt šis maģiskais “R-Design” vārds garantē stabilāku tālākpārdošanas vērtību, komplektā ar maksimālo drošības aprīkojumu, pusautonomo vadības sistēmu un metālisku krāsu.
€
Auto tests
…
Auto tests
Mercedes-Benz GLC varbūt nav tik praktisks kā daži konkurenti, taču tik un tā ir vērā ņemams, ja jums ir nepieciešams kompakts premium zīmola SUV – kamēr vien jūs izdarāt pareizo izvēli papildaprīkojuma sarakstā. …
Auto tests
Opel Crossland X ir diezgan ietilpīgs un tam ir plašs pamataprīkojuma klāsts. Tiesa gan lielākā daļa konkurentu piedāvā lielāku braukšanas baudu. …
Auto tests
Kia Sorento ir liels korejiešu krosovers, kura iegādi ir vērts izvērtēt, ja nepieciešams septiņvietīgs auto, bet nepatīk tradicionālie miniveni. Tiesa gan, tas vairs nav tik lēts, kā agrāk. …