Auto tests
Subaru
XV
Subaru XV ir savi plusi, tas ir lieliski piemērots Latvijas lauku ceļiem, taču jāņem vērā, ka tas nav lielāks, kā Impreza hečbeks. Dārgāko XV modifikāciju cenas tuvojas Outback un Forester līmenim. …
Lielākā daļa pircēju izvēlēsies 150 ZS 2,0 litru dīzeļdzinēju, kas ir pietiekami jaudīgs, lai iekļautos šosejas satiksmē un pārvietotu septiņus cilvēkus bez īpašas aizķeršanās. Motoru klāstā ir tā paša tilpuma dīzeļdzinēja 190 ZS modifikācija, kas pielīdzināma ekvivalentam Kia Sorento, taču maksā dārgāk. Varētu šķist, ka bāzes versijas 125 ZS 1,4 litru benzīna turbomotors ir par švaku šādam auto, taču tā nebūt nav, ja vien negaida strauju paātrinājumu. Tas vairāk piemērots tiem, kas bieži nebrauc tālas distances, vai arī regulāri nepārvadā septiņus cilvēkus. Pretējā gadījumā 150 ZS 1,4 TSI ir labāka izvēle ar pieņemamu degvielas patēriņa un dinamikas līdzsvaru. Jaudīgākais benzīna motors ir 2,0 TSI.
Kodiaq standarta balstiekārtai nav ne vainas – tā nodrošina pārsvarā komfortablu gaitu un pieņemamu vadāmību. Papildaprīkojumā ir pieejama adaptīvā balstiekārta (DCC, jeb Dynamic Chassis Control), kas ļauj izvēlēties gaitas komfortu atbilstoši braukšanas stilam. Ja izvēlas Comfort pozīciju, Kodiaq labi tiek galā ar ceļa negludumiem, it īpaši – lielākā ātrumā. Normal vai Sport režīmi padara gaitu cietāku un brīžiem – diezgan nekomfortablu, it īpaši ar 19 collu diskiem, kas ietverti dārgākajos aprīkojuma līmeņos. Saķere ar ceļu ir laba, un salīdzinot ar, piemēram Kia Sorento vai Nissan X-Trail, vadāmība ir labāka. Vienīgā problēma ir stūres reakcija – Comfort un Normal režīmos tā šķiet par vieglu, tāpēc uz šosejas būs vēlēšanās izvēlēties Sport režīmu.
150 ZS 2,0 litru dīzeļdzinēja troksnis ir diezgan labi apslāpēts, salīdzinot ar tāda paša tilpuma motoriem Kia Sorento vai Nissan X-Trail. 190 ZS 2,0 litru dīzeļdzinējs vienmērīgā ātrumā ir klusāks, taču paātrinājumā liek par sevi manīt ātrāk nekā mazāk jaudīgais dzinējs. Arī 1,4 un 2,0 litru TSI motori ir vienmērīgi un klusi, kamēr vien atrodas savā komforta zonā. Ceļa trokšņi ir labi apslāpēti, vienīgi gar Kodiaq sānu spoguļiem ir manāma pretvēja šalkoņa.
€
Auto tests
Subaru XV ir savi plusi, tas ir lieliski piemērots Latvijas lauku ceļiem, taču jāņem vērā, ka tas nav lielāks, kā Impreza hečbeks. Dārgāko XV modifikāciju cenas tuvojas Outback un Forester līmenim. …
Auto tests
BMW X2 ir viens no pievilcīgākajiem kompaktajiem krosoveriem premium segmentā – tam ir elegants interjers, laba vadāmība, taču diemžēl – arī pacieta gaita un ierobežots praktiskums, salīdzinot ar dažiem citiem konkurentiem. …
Auto tests
Sportage ir laba vērtības un cenas proporcija, ietilpīgs interjers, taču braukšanas baudas ziņā šis krosovers atpaliek no dažiem konkurentiem, arī 1,7 litru tilpuma motors nav no klusākajiem. …
Auto tests
Volvo V90 Crosss Country ir praktisks universālis, kas paaugstinātas bezceļu pārvarēšanas spējas apvieno ar labām braukšanas manierēm uz šosejas. …