Motoru klāstā pēc visiem parametriem pievilcīgākais šķiet 148 ZS 2,2 litru dīzeļdzinējs. Tas nodrošina paātrinājumu jau no 1100 apgriezienu sliekšņa līdz pat sarkanajai ierobežotāja līnijai, tāpēc patiesībā vairāk atgādina benzīna turbomotoru, nevis dīzeli. Nedaudz jaudīgākais 175 ZS dīzeļdzinējs nodrošina vēl lielāku dinamisko potenciālu, taču šī modifikācija ir arī dārgāka, tāpēc – ja vien regulāri nav jābrauc ar piekrautu auto, atšķirība nešķitīs būtiska. 165 ZS 2,0 litru tilpuma benzīna motoram (160 ZS modifikācijā ar manuālo transmisiju un priekšpiedziņu) nav turbīnas, tāpēc tas paātrinājumā ir gausāks un vairāk noderēs tiem, kas ikdienu pavada pilsētā, nevis veicot tālākus braucienus. Pieejams arī 194 ZS 2,5 litru tilpuma Skyactiv-G benzīna motors, kas 0-100 km/h paātrinājumu veic par vismaz sekundi ātrāk, taču to mēs neesam izmēģinājuši.