Lai arī kompaktiem krosoveriem nav obligāti jāizceļas ar elpu aizraujošu vadāmību, jaunais Sportage šajā ziņā cenšas nepievilt – tas varbūt nav tik precīzs kā hečbeks, taču ir stabilāks nekā Nissan Qashqai. Tomēr cena par salīdzinoši labo vadāmību ir mazliet pacietā gaita. Tā nav tik cieta kā Honda HR-V, taču nav arī tik komfortabla kā jau minētajam Qashqai. To gan vairāk jutīs tie, kas izvēlēsies kādu no dārgākajiem aprīkojuma līmeņiem, kur Sportage jau standartā aprīkots ar lielāka izmēra riteņu diskiem. Katrā ziņā šis nav būtisks mīnuss, tomēr potenciālajiem pircējiem iesakām testa brauciena laikā pievērst tam uzmanību. Tāpat kā iepriekš, jaunais Sportage tiek piedāvāts ne vien ar priekšpiedziņu, bet arī pilnpiedziņu, klīrenss ir 17,2 cm, kas ļauj šo auto izmantot arī vieglos bezceļa apstākļos.