Testa brauciens

Peugeot 2008: pirmie iespaidi

Jaunais Peugeot 2008
Pirmie iespaidi par franču krosoveru
Pieejama arī elektriskā versija

Ar ko jums asociējas skaitlis 2008? Varbūt ar Baraka Obamas ievēlēšanu vai Pekinas olimpiskajām spēlēm? Visticamāk, ar finanšu krīzes sākumu. Un tikai pavisam nedaudzi teiks, ka ar Peugeot 2008 – galvenokārt tāpēc, ka objektīvi un subjektīvi tas konkurentu vidū īpaši neizcēlās, turklāt patiesībā iznāca 2013. gadā.

Kopš tā laika Peugeot gan mums ir servējis lielisku ģimenes SUV 3008 un vienu no labākajiem lielajiem SUV – 5008. Tagad tas ir izmantojis līdzīgas sastāvdaļas, lai pagatavotu jaunu 2008, kam ir labas izredzes pacīnīties pret Q2, Nissan Juke un Volkswagen T-Cross.

KĀDS TAS IR?

Bez kautrēšanās koncentrējies uz jaunāko modi, tas izskatās ievērojami uzlabots iekšpusē, un būtiski pagarināta virsbūve ir mazliet palielinājusi bagāžnieku un devusi ievērojami vairāk vietas pasažieriem aizmugurē.

Dzinēju piedāvājumu veido benzīna turbomotori un dīzelis, ko zinām no Peugeot 208, plus pieejama modeļa elektriskā versija e-2008, kuras oficiālais nobraukums ir 310 kilometru.

Gaitā 2008 lielākoties ir patīkams, stabils un viegli vadāms. Stūre ir viegla, bet akurāta, tāpēc auto vadīšana rosīgās ielās ar aktīvu satiksmi norit bez stresa. Tiesa, auto ir mazāk savākts pie lielākiem ātrumiem, un virsbūve sasveras, ja līkumus izbraucat strauji. Ja esat braucējs, kas meklē izklaidi uz nomaļiem ceļiem, jūsu kaislību tas neuzkurinās; Q2 un Seat Arona šķiet izveicīgāki un stabilāki līkumos.

Par spīti tam, gaita pilsētas apstākļos ir visai stingra. Tā kļūst plūdenāka uz šosejas, kur 2008 šķiet stabilāks un labāk kontrolē virsbūves svārstības, bet visā visumā T-Cross ir komfortablāks. Lai vai kā, ikdienas scenārijos 2008 dabā nav nekā pa īstam kaitinoša.

Labāk pirktās versijas lomai ir izvirzīts Puretch 130 ar 1,2 litru benzīna turbodzinēju. Tas ir spēcīgs, elastīgs un ņiprs, bet, vadoties no pieredzes, mēs lēšam, ka lielākajai daļai automobilistu pietiks ar Puretech 100. Līdzīgā garā mēs iesakām palikt pie sešu pārnesumu manuālās kārbas, ja vien jums automāts nav obligāts, jo piedāvātā astoņu pārnesumu kārba ir dārga un dažkārt strādā saraustīti.

2008 ir viens no jaukākajiem interjeriem klasē. Salikšanas kvalitāte ir ļoti laba, un dizains ir daudz iedvesmojošāks nekā uz izteiktu funkcionalitāti orientētais konkurentu piedāvājums. Vienīgi pie skārienjutīgā infoizklaides displeja (8 vai 10 collu) būs jāpierod un jāiemanās tas lietot. Piemēram, tajā izvietota klimata vadība.

Pie 2008 stūres nevienam nevajadzētu izjust šaurību. Jā, kā vairums mazo SUV, 2008 ir knapi augstāks par parastu hečbeku, bet sēdekļi uzstādīti pietiekami augstu, lai jums dotu “dominējošu” sēdpozīciju. Vienīgais patiesais trūkums te ir mazā kvadrātveida stūre, kas dažu vadītāju skatienam aizsedz digitālo mērinstrumentu paneli.

2008 ir viens no lielākajiem automobiļiem klasē, un tāds tas šķiet, arī sēžot aizmugurē. Telpa galvai ir mazliet sašaurināta, ja ir uzstādīta panorāmas lūka, bet normāla, ja tās nav, un jūs varat izstiept kājas, turklāt pēdām ir pulka vietas zem priekšējiem sēdekļiem. Bagāžnieks nav gluži tikpat iespaidīgs, Renault Captur piedāvājot lielāku ietilpību. Taču nolaidiet aizmugurējos sēdekļus, un 2008, salīdzinot ar konkurentiem, būs kā aviācijas angārs.

VAI TO IR VĒRTS PIRKT?

Pircējiem ir pieejami četri aprīkojuma līmeņi, taču vienkāršākais Active piedāvā visu, ko vairākums vēlēsies. Tas arī palīdz noturēt cenu, jo modelis pieder klases nosacīti dārgākajam galam. Pilnībā aprīkota 2008 cena var sasniegt pat 30 000 €, bet tas jau ir gaumes jautājums. Taču, izvēloties kādu no pamata versijām, nav šaubu, ka mazo SUV vidū 2008 iemieso vienu no labākajiem un izdevīgākajiem pirkumiem.

Karstākie piedāvājumi auto tirgū! Nepalaid garām iespēju ietaupīt...

Apskati What Car? sludinājumus šeit!

Saistītie raksti

Auto tests

Peugeot 2008

What Car? Vērtē Novērtēts ar 4 no 5

Peugeot 2008 ir stilīgs krosovers gan eksterjerā, gan interjerā. Lai arī daži konkurenti uz ceļa uzvedas iedvesmojošāk, turklāt maksā lētāk, franču zīmolam izdevies patiesi kvalitatīvs mazais SUV. Mēs iesakām izvēlēties kādu no lētākajām versijām - tās ir pietiekami dāsni aprīkotas.