McLaren 720S Spider: testa brauciens
Izmēģinam McLaren 720S Spider
2,9 sekundes līdz 100 km/h
7,9 sekundes līdz 200 km/h

.jpg)
Tagad - tehniskie dati. McLaren 720S Spider sver tikai 1332kg, tātad mazāk nekā Ferrari 488 Spider, un tikai 49kg vairāk, nekā kupeja. Un svara atšķirība nav traucējusi 720 ZS 4,0 V8 biturbo benzīna motoram nodrošināt 720S Spider tādu pašu 0-100 km/h paātrinājumu kā kupejai - 2,9 sekundes. Maksimālais ātrums - virs 320 km/h. Pat ar nolaistu jumtu.
.jpg)
Pārnesumkārba slēdzas zibenīgi, turklāt – jo augstāki ir motora apgriezieni, jo tās reakcija ir ātrāka, turklāt nav atšķirības vai tu tos maini pats, izmantojot sviras aiz stūres, vai arī ļauj tai darboties savā nodabā. Par motora skaņu – tas gan ir diezgan divdomīgs jautājums. Divām turbīnām aprīkotais V8 motors nerada tik smeldzīgu, nervus kutinošu troksni, kā, piemēram, Lamborghini Huracan Performante, taču tā dobjā rūkoņa nepārprotami liecina par iespaidīgo zirgspēku skaitu, kas atrodas zem motora pārsega. Ja tev tas patīk, tu vari nolaist stiklu, kas atrodas tieši aiz vadītāja un pasažiera galvām un izbaudīt šo akustisko pavadījumu vissīkākajās niansēs.
Tomēr fakts, ka motora skaņa nav pārspīlēti dramatiska, labi papildina vēl vienu pozitīvu šī superkāra īpašību – ar to iespējams arī mierīgi kreisēt pa šoseju, nenogurstoši veicot tālākus braucienus. Tas ir iespējams ne vien tāpēc, ka sporta sēdekļi ir pārsteidzoši ērti, interjers ir bagātīgi iztapsēts ar alakantaru un tajā, šķiet, nav nekā lieka. Arī tāpēc, ka McLaren 720S Spider ir komfortablāka gaita, nekā vairākiem citiem šīs klases pārstāvjiem. Tikai nedrīkst aizmirst par jau minētajiem zirgspēkiem - straujas kustības ar akseleratora pedāli jādara piesardzīgi, it īpaši, ja asfalts ir slapjš, kā mūsu testa brauciena laikā. 720S Spider aizmugure var izslīdēt bez brīdinājuma, un labi, ja šādos gadījumos tev ir vieta kursa izlīdzināšanas manevram.
Ja tu zini, ko tu dari, tad viss ir kārtībā – tas ir ļoti ātrs, aizraujošs un patiešām sakarīgs superkārs, kas nepārtraukti rosina tevi braukt vēl ātrāk un meklēt savu spēju robežas. Precīzā un informatīvā stūre piešķir pārliecību, ka tu vari izdarīt visu, ko esi iedomājies. Tajā pat laikā, tu vari nekur neskriet, bet baudīt sauli - jumtu var nolaist vai pacelt 11 sekundēs, kas ir ātrāk nekā 650S Spider, turklāt ātruma slieksnis šim manevram ir jau 50 km/h – tātad, lielāks, nekā 650S. Papildaprīkojumā pieejamais stikla jumts izpilda maģiskus trikus – nospiežot pogu, tas maina tonējuma intensitāti – no tumša līdz pat praktiski caurspīdīgam.
Vai to ir vērts pirkt?
Cenas sākas no apmēram 235 tūkstošiem eiro vēl pirms nodokļiem un papildaprīkojuma opcijām – taču, ja vari to atļauties, tas ir to vērts. 720S Spider ir fantastisks auto, vienlīdz dinamisks, kā kupeja, no kuras tas ir atvasināts, turklāt nolaižamais jumts to ir padarījis vēl iekārojamāku. Un, kā atzīst ne viens vien šīs jomas speciālists, McLaren šobrīd ir savā vislabākajā formā, tātad tā noteikti nebūs apšaubāma investīcija.
Karstākie piedāvājumi auto tirgū! Nepalaid garām iespēju ietaupīt...