Ziņas

Lexus UX 300h prezentācija Francijā

Jaunais UX 300h krosovers
2,0 litru benzīna hibrīddzinējs attīsta 199 ZS
Sākumcena - 43 700 eiro

Tikko prezentētais modernizētais Lexus kompaktais krosovers UX 300h saņēmis piektās paaudzes pašuzlādes hibrīda sistēmu un vairākus citus uzlabojumus.

UX 300h jaunā pašuzlādes hibrīda tehnoloģija apvieno 2,0 litru benzīna dzinēju ar lielas jaudas elektromotoriem, palielinot sistēmas jaudu līdz 199 ZS/146 kW.

Jaunizstrādātajam litija jonu akumulatoram ir kompaktāka un vieglāka konstrukcija, taču par 15% lielāka jauda salīdzinājumā ar iepriekšējā UX 250h modeļa niķeļa-metāla hidrīda akumulatoru. Rezultāts ir par 8% lielāka sistēmas kopējā jauda, kas nodrošina labāku paātrinājumu un degvielas ekonomiju. Akumulatora novietojums zem aizmugurējā sēdekļa nodrošina plašu bagāžas nodalījumu, vienlaikus gādājot par zemu smaguma centru. 

Versijām, kas aprīkotas ar E-Four pilnpiedziņas sistēmu, aizmugurē ir jauns pastāvīgā magnēta liela griezes momenta motora ģenerators, kas ir piecas reizes jaudīgāks nekā iepriekšējais indukcijas tipa agregāts, kas ražo 30 kW (pret 5,3 kW) jaudu un 84 Nm griezes momentu (pret 55 Nm). 

Aizmugurējais elektromotors kalpo arī kā automašīnas reģeneratīvās bremzēšanas sistēmas ģenerators, palielinot kinētiskās enerģijas daudzumu, ko var savākt bremzējot vai palēninoties. Hibrīdsistēma var izslēgt benzīna dzinēju, lai auto darbotos ar elektrisko jaudu līdz pat 115 km/h ātrumam, piemēram, braucot pa garām nogāzēm.

UX 300h ar E-Four piedāvā arī labāku vadāmību, veicot pagriezienus, bremzēšanu un paātrinājumu uz ceļa seguma, kur abās automašīnas pusēs ir dažādi saķeres līmeņi, palielinot vadītāja pārliecību. Tas ir panākts, precīzi noregulējot piedziņas spēka sadales vadību. 

Transportlīdzekļa stabilitātes kontrole (VSC) automātiski optimizē piedziņas griezes momenta sadalījumu starp priekšējiem un aizmugurējiem riteņiem, nekavējoties piegādājot griezes momentu aizmugurējām asīm, kad tā konstatē saķeres zudumu priekšpusē. Stabilitāte pagriezienos ir uzlabota, regulējot aizmugurējo riteņu jaudu, lai palīdzētu novērst pārlieku un nepietiekamu pagriežamību.

Visos UX modeļos vadītājs var izmantot braukšanas režīma izvēli. Parastā režīma izvēle nodrošina vislabāko veiktspējas un degvielas patēriņa efektivitātes līdzsvaru; Eko režīms dod priekšroku energoefektivitātei, izlīdzinot droseles reakciju un regulējot gaisa kondicionēšanas darbību; Sport nodrošina straujāku paātrinājumu un piešķir stūrei stingrāku sajūtu.

UX 300h F Sport standartā ir aprīkots ar adaptīvo mainīgo balstiekārtu (AVS), kas ļauj izmantot papildu Sport S, Sport S+ un Custom braukšanas režīmus. Ar Sport šasijas iestatījumu, izvēloties Sport S+ vai Custom režīmus, tiek aktivizēti stingrāki amortizatoru iestatījumi, lai nodrošinātu dinamiskāku braukšanas sajūtu.

Atjaunotajam krosoveram tagad ir arī jauns digitālais vadītāja mērinstrumentu displejs un veikti papildu pasākumi trokšņa un vibrācijas slāpēšanai. Tāpat ir pieejamas plašākas interjera un eksterjera noformējuma krāsu iespējas. Ieviestas arī jaunas drošības sistēmu funkcijas un papildināts vadītāja asistentu klāsts.

UX kompaktais luksusa krosovers esot viens no Lexus vislabāk pārdotajiem modeļiem Eiropā, taču pie mums, kā zināms, krietni pieprasītāki ir lielākie Lexus krosoveri RX un NX. Ispējams, ka svaigākie uzlabojumi palīdzēs kopaktajam luksusa modelim paplašināt pircēju loku. Jaunā UX 300h sākuma cena ir 43 700 eiro.

Karstākie piedāvājumi auto tirgū! Nepalaid garām iespēju ietaupīt...

Apskati What Car? sludinājumus šeit!

Saistītie raksti

Auto tests

Lexus RX

What Car? Vērtē Novērtēts ar 4 no 5

RX demonstrē ļoti labu sniegumu, pateicoties tā izsmalcinātībai, greznajam salonam un iespaidīgajai hibrīda veiktspējai. Protams, arī uzticamība ir būtiska priekšrocība. Parastā hibrīddzinēja versija lieliski noderēs tiem, kam nav pieejama uzlādes iespēja mājās vai darbā. Lai gan sniedzamība elektriskajā režīmā plug-in hibrīda versijai nav tik iespaidīga kā dažiem konkurentiem, Lexus pieejams par saprātīgāku cenu.