Ziņas

Jaunais Peugeot 308 nonācis atklātībā

Pirmais modelis ar jauno zīmola emblēmu
Pieejams gan uzlādējams hibrīddzinējs, gan benzīna un dīzeļa iekšdedzes motori
Tirdzniecībā Baltijas valstīs nonāks rudenī

Jaunais Peugeot 308 ir pirmais modelis, kas ieguvis zīmola jauno emblēmu. Tehnoloģiju ziņā tas piedāvā jaunākās paaudzes braukšanas atbalsta sistēmas, jauno Peugeot i-Cockpit® priekšējo paneli, kā arī intuitīvo i-Connect® Advanced izklaides sistēmu .

Jaunais Peugeot i-Cockpit®

Peugeot i-Cockpit® ir daļa no zīmola DNS. Ar katru jauno paaudzi tas tiek papildināts un modernizēts. Jaunajā kompaktajā stūrē ir sensori, kas spēj noteikt, vai vadītāja rokas ir uz tās, kad viņš izmanto kādu no jaunajām braukšanas atbalsta sistēmām.

Centrālais 10 collu augstas izšķirtspējas ekrāns ir pilnībā un vienkārši pielāgojams katra lietotāja vajadzībām. Tas atbalsta vairāklogu režīmu, ietver dažādus logrīkus un īsceļus, ir ārkārtīgi viegli lietojams un tam piemīt planšetdatoriem raksturīgais reakcijas ātrums.

Dabiskā balss atpazīšanas komanda “OK, Peugeot” var tikt lietota, lai ikdienā uzrunātu automobili un paaugstinātu drošību vai uzlabotu lietošanas ērtumu, jo tā ir ātrākais ceļš pie visu veidu funkcijām multimediju sistēmā.

Braukšanas atbalsta sistēmas

Jaunākās paaudzes braukšanas atbalsta sistēmas ir būtiska daļa no jaunajā 308 izmantotajām tehnoloģijām. Par platu soli tuvāk pusautonomajai braukšanai uzskatāma Drive Assist 2.0 pakotne (būs pieejama šā gada beigās), kas ietver adaptīvo kruīza kontroli ar Stop & Go funkciju (kombinācijā ar EAT8 automātisko pārnesumkārbu) un joslas saglabāšanas sistēmu, kā arī trīs jaunas funkcijas, kas noderēs uz ceļiem ar atdalītām brauktuvēm.

Viena no šīm sistēmām nodrošina pusautonomo joslu maiņu. Tas nozīmē, ka auto spēj apsteigt lēnāk priekšā braucošo un vēlāk atgriezties savā joslā. Šī funkcija darbojas ātruma intervālā no 70 līdz 180 kilometriem stundā. Otra funkcija ietver braukšanas ātruma pielāgošanu atbilstoši spēkā esošajām ceļa zīmēm un spēj automašīnas vadītājam ierosināt gan ātrumu samazināt, gan palielināt. Trešā funkcija pielāgo braukšanas ātrumu drošai braukšanai ceļa līkumos un darbojas līdz 180 km/h.

Jaunā Peugeot 308 priekšējos lukturos izmantotas LED tehnoloģijas jau no pirmā aprīkojuma līmeņa. GT/GT Pack aprīkojuma līmeņos modelim ir Peugeot Matrix LED tehnoloģiju priekšējie lukturi, kas efektivitāti un drošību ikdienā paaugstina vēl vairāk.

Salona atmosfēra

Jaunā Peugeot 308 sēdekļi ir veidoti, primāri domājot par komfortu, kā arī lai izceltu kvalitāti, kas piemīt izmantotajiem apdares materiāliem: evolucionārs, raibs audums, tehniskais siets, alkantara, reljefa āda un daudzkrāsu Nappa āda.

Pagarinātā riteņu bāze (+55 mm) vistiešākajā veidā paaugstina komfortu otrajā sēdekļu rindā, jo vietas pasažieru kājām ir vēl vairāk.

Bagāžas nodalījuma tilpums ir 412 litri, un vēl vairākas novietnes ar 28 litru tilpumu atrodas zem grīdas pārklāja. Nolokot aizmugurējo sēdekļu atzveltnes, maksimālais telpas tilpums ir 1323 litri.

Dzinēju izvēle

Jaunā Peugeot 308 dzinēju klāsts ietver divus dažādus uzlādējamos hibrīda dzinējus.

Jaudīgākais no uzlādējamajiem hibrīddzinējiem versijā Hybrid 225 sastāv no 180 ZS (132 kW) PureTech dzinēja un 81 kW elektromotora, kas savienots ar astoņpakāpju automātisko pārnesumkārbu e-EAT8. Ar Hybrid 225 lādējamo hibrīddzinēju aprīkota 308 CO2 izmešu daudzums ir no 26 g/km, savukārt 100% elektrorežīmā nobraucamais attālums sasniedz 59 km.

Hībrīdmodeļos uzstādītās litija jonu baterijas kapacitāte ir 12,4 kWh, savukārt tās lādēšanai standarta komplektācijā paredzēts 3,7 kilovatu vienfāzes lādētājs. Pēc klienta izvēles iespējams uzstādīt arī jaudīgāku 7,4 kW vienfāzes lādētāju.

Tāpat tas pieejams ar 1,2 litru benzīna turbomotoru (110 – 130 ZS) un 1,5 litru dīzeļdzinēju (130 ZS).

Automobilis tiks ražots Francija, bet tirdzniecībā Baltijas valstīs nonāks rudenī.

Karstākie piedāvājumi auto tirgū! Nepalaid garām iespēju ietaupīt...

Apskati What Car? sludinājumus šeit!

Saistītie raksti

Auto tests

Peugeot e-2008

What Car? Vērtē Novērtēts ar 4 no 5

Peugeot e-2008 ir bagātīgi aprīkots elektriskais krosovers ar lielisku interjeru, kas piedāvā lielu plašumu gan pasažieriem, gan viņu bagāžai. Ar vienu uzlādi veicamais attālums nav tik iespaidīgs kā Kia e-Niro un Hyundai Kona, tomēr Peugeot pārspēj abus konkurentus ar zemāku cenu. Ja nepieciešams relatīvi kompakts elektriskais SUV, e-2008 kandidatūru noteikti ir vērts izskatīt.