Testa brauciens
Peugeot 5008 pirmais brauciens
Modernizētais Peugeot 5008
Īstā izvēle tiem, kam vajag minivenu
Sadarbībā ar Auto Ziņas
Zināt, ko es pamanīju pirmo, saņemot auto? Nevis to jaunā dizaina priekšu, bet gan to, ka visi uzraksti ir melnā krāsā. Šo dekoru Peugeot savukārt pārķēris no BMW Shadow Line un tamlīdzīgām noformējuma līnijām.
Melnajā pakotnē ietilpst arī tumši diski, melni spīdīga reliņu, sānlogu un aizmugures apdare. Iekšpusē lielais Peugeot maz atšķiras no 2017. gada izlaiduma, ja atšķiras vispār.
Papildināts vadītāja asistentu saraksts, piedāvājot nakts redzamības iekārtu tumšo gājēju laicīgai pamanīšanai.
Peugeot pagaidām negrasās ražot 5008 ar hibrīdmotoru kā 3008, toties lielajam modelim atstāts divlitru dīzelis ar 177 zirgiem. Kompaktniekam tāda vairs nav.
Vēl viena laba īpašība ir tā, ka Peugeot 5008 ir viegli vadāms. Dažkārt cilvēkiem ir bail no lielām mašīnām - kā es ar tādu braukšu, es pati jau Rīgā, bet pakaļējais logs vēl Cēsīs?
5008. ais ir ļoti viegli vadāms, un savi nopelni te ir arī mazajai stūrītei.
Peugeot 5008 ir ļoti praktiska un apjomīga automašīna. Taču 3008. vietā to ir vērts ņemt tikai tad, ja ir liela ģimene vai bieži jāpārvadā lielāki priekšmeti, īsāk sakot, jūs spēsit izmantot automašīnas izmērus pēc nopelniem.
Peugeot 5008 ir auto tiem, kam vajag minivenu, bet īstie miniveni nepatīk, un auto arī tiem, kam nepieciešams paaugstināts spēkrats, bet īstam visurgājējam nepietiek vai vienkārši negribas tērēt naudu. Nez, vai tā arī nav īsta mūsdienu krosovera definīcija?
Karstākie piedāvājumi auto tirgū! Nepalaid garām iespēju ietaupīt...