Ziņas

Peugeot prezentē elektrisko e-Partner

275 kilometru sniedzamība
100 kW un 260 Nm elektromotors
Līdz pat 3,44 metriem gara grīda

Komercautomobiļa sniedzamība variē līdz 275 kilometriem, tam ir pieejama standarta un pagarinātā virsbūve, kā arī divu veidu tā dēvētie silueti jeb salona konfigurācijas. Tas nozīmē, ka e-Partner var būt furgons ar līdz pat trim sēdvietām vai arī automobilis ar padziļināto kabīni un piecām sēdvietām.

Jaunā Peugeot e-Partner vilktspēja ir 750 kilogrami, kravnesība – 800 kilogrami, savukārt kravas telpas maksimālā ietilpība ir 4,4 m3. Tā ir tieši tāda pati kā modelim ar iekšdedzes dzinēju.

Tā kā gandrīz 80% komercautomobiļu vadītāju dienā vidēji nobrauc mazāk nekā 200 kilometrus, Peugeot Partner elektriskā versija ir nenoliedzami laba izvēle, jo Partner priekšrocības ir saglabātas bez mazākajiem kompromisiem.Būdams būvēts uz modulārās platformas (EMP2), jaunais Peugeot e-Partner ir apgādāts 100 kW, 260 Nm elektromotoru. 


Tā kā maksimālais griezes moments ir pieejams jau no starta, automobiļa reakcija ir momentāna, bez vibrācijām, trokšņiem, ātrumu pārslēgšanas un CO2 izmešiem. Elektromobiļa akumulators atrodas zem grīdas un tādējādi ne mazākajā mērā neietekmē kravas telpas tilpumu. Akumulatora novietojums paaugstina mašīnas stingrību un nodrošina teicamu svara sadalījumu, kā rezultāts ir tāds pats prieks un gandarījums no braukšanas, kā Partner versijās ar iekšdedzes dzinēju.

Jaunais Peugeot e-Partner piedāvā 3 braukšanas režīmus: Eco (60 kW, 190 Nm), kas veicina ekonomiju un sniedzamību, kā arī braukšanas vienmērīgumu; Normal (80 kW, 210 Nm), kas ir optimāls ikdienas lietošanai; Power (100 kW, 260 Nm), kas optimizē veiktspēju, kad jātransportē smagas kravas.

Abas jaunā e-Partner versijas (standarta un pagarinātā) ir pieejamas ar 50 kWh litija jonu akumulatoru, kurš sastāv no 18 moduļiem. Atbilstoši Vispasaules harmonizētās vieglo auto testu procedūras (Worldwide Harmonized Light Vehicles Test Procedures (WLTP)) protokolam, kuram vēl nepieciešams apstiprinājums, e-Partner atkarībā no versijas nodrošina līdz pat 275 km gaitas rezervi.


Akumulatora termokontrole, kas ir savienota ar pasažieru salona apsildes sistēmu, ļauj ātri uzlādēt akumulatoru, optimizēt ar uzlādi nobraucamo attālumu un palielināt akumulatora kalpošanas laiku. Termokontrole arī dod iespēju izmantot lādētājus ar 100 kW jaudu un sasniegt 80% uzlādes 30 minūtēs.

Jaunais Peugeot e-Partner pieejams ar 5 kW apsildes rezistoru, kā arī apsildāmiem sēdekļiem (atkarībā no versijas). Tāpat tam pieejams trīsvietīgais Multiflex sēdeklis, kura centrālā sēdvieta ir lielāka, jo elektriskajam furgonam nav stāvbremzes sviras. 

Elektriskajam furgonam ir gluda grīda, kuras lietderīgais garums standarta versijā ir palielināts līdz maksimāli 3,09 metriem un līdz 3,44 metriem pagarinātajā versijā, kā arī nolokāma centrālā sēdekļa atzveltne ar mobilā biroja aprīkojumu.


To var pagriezt gan pret pasažieri, gan pret vadītāju, bet zem centrālā sēdekļa ir arī slēdzama mantu glabātuve. Plauktu un kastīšu kopējais tilpums ir 113 litri. 

Jaunais Peugeot e-Partner Baltijas valstu tirgos nonāks 2021.gada otrajā pusē. Modelis tiek ražots Peugeot rūpnīcā Vigo, Spānijā.

Karstākie piedāvājumi auto tirgū! Nepalaid garām iespēju ietaupīt...

Apskati What Car? sludinājumus šeit!

Saistītie raksti

Auto tests

Peugeot e-2008

What Car? Vērtē Novērtēts ar 4 no 5

Peugeot e-2008 ir bagātīgi aprīkots elektriskais krosovers ar lielisku interjeru, kas piedāvā lielu plašumu gan pasažieriem, gan viņu bagāžai. Ar vienu uzlādi veicamais attālums nav tik iespaidīgs kā Kia e-Niro un Hyundai Kona, tomēr Peugeot pārspēj abus konkurentus ar zemāku cenu. Ja nepieciešams relatīvi kompakts elektriskais SUV, e-2008 kandidatūru noteikti ir vērts izskatīt.