Ziņas

Peugeot e-Boxer papildina elektriskā komerctransporta klāstu

340 km nobraucamā distance
37 un 70 kWh akumulatori
Tirdzniecībā jau šogad

Peugeot Boxer ir komerciāli veiksmīgs modelis jau vairākās tā paaudzēs ar vairāk nekā 1,25 miljoniem pārdotu vienību 110 valstīs kopš tā debijas 1994. gadā. Esošās paaudzes modelis realizēts jau vairāk nekā 400 tūkstošos vienību.

Peugeot Boxer tagad ir pieejams arī elektriskajā modifikācijā, kurai pieejamas divas versijas ar sniedzamību līdz pat 340 kilometriem (WLTP ciklā, kā gala rezultāti vēl ir apstiprināšanas procesā).

Tam pieejami divu veidu energoietilpības akumulatori (37 kWh un 70 kWh), četri transportlīdzekļa kopgaruma un trīs virsbūves augstuma varianti, kravnesība līdz pat 1890 kg un kravas nodalījuma ietilpība tāda pati kā iekšdedzes dzinēja versijām – līdz pat 17 m3. Akumulatoru komplekts atrodas zem automobiļa grīdas, tādējādi neietekmējot kravas telpas ietilpību. 


100 % elektriskās tehnoloģijas Jaunajam Peugeot e-Boxer ir simtprocentīgs elektromotors ar maksimālo jaudu 90 kW (122 ZS) un griezes momentu 260 Nm, kas maksimālā apmērā pieejams jau no starta. Maksimālais braukšanas ātrums ir ierobežots pie 110 km/h atzīmes (pie 90 km/h četru tonnu versijām).

Ņemot vērā, ka aptuveni 80 % komerctransporta šoferu dienā nobrauc vidēji mazāk par 200 kilometru, Peugeot Boxer elektriskās versijas izvēle šādā gadījumā būtu vispiemērotākā. Elektriskais Boxer nepieļauj nekādus kompromisus kravas telpas ietilpībā, jo akumulatori ir novietoti zem transportlīdzekļa grīdas. 

Modeļa virsbūvei ir dažādas konfigurācijas, kas būs piemērotas jebkuram darbam. Izvēlei pieejamas trīs riteņu garenbāzes versijas (3 m, 3,45 m un 4,04 m), četras virsbūves garuma versijas (L1, L2, L3 un L4) un trīs augstuma varianti (H1, H2 un H3), kas nodrošina pavisam piecas virsbūves konfigurācijas ar 8 līdz 17 m3 kravas nodalījuma ietilpību un kravnesību līdz 1890 kg (atkarībā no versijas). 


Jaunais Peugeot e-Boxer ir pieejams arī īpašajās versijās, kas atbilst specifiskām profesionālajām vajadzībām – ar standarta kabīni, dubulto kabīni un bāzes šasiju.

Jaunais e-Boxer standartā ir aprīkots ar divkāršo uzlādes ligzdu (vienas fāzes 7 kW un trīs fāzu 22 kW). Uzlādes ilgums akumulatoram būs šāds:

  • no publiski pieejamām 50 kW stacijām 80 % uzlādes 37 kWh akumulatoram tiks sasniegti vienā stundā, bet 70 kWh akumulatoram – pusotrā stundā; 
  • pilna akumulatora uzlāde no 22 kW Wall Box tiks sasniegta 2 h (37 kWh akumulatoram) un 4 h (70 kWh akumulatoram) ar trīs fāzu lādētāju (22 kW); 
  • no 7,4 kWh Wall Box pilnai akumulatora uzlādei būs nepieciešamas 6 h (37 kWh akumulatoram) un 12 h (70 kWh akumulatoram) ar vienas fāzes (7 kW) lādētāju.
Tirdzniecībā Eiropā jaunais Peugeot e-Boxer nonāks 2020. gada pēdējā ceturksnī.

Karstākie piedāvājumi auto tirgū! Nepalaid garām iespēju ietaupīt...

Apskati What Car? sludinājumus šeit!

Saistītie raksti

Auto tests

Peugeot 208

What Car? Vērtē Novērtēts ar 4 no 5

Viens no labākajiem mazajiem auto, kas izceļas ar gaitas komfortu, interjera kvalitāti un augstvērtīgu skaņas izolāciju. 1,2 litru 100 ZS dzinējs ir atsaucīgs un nepatērē daudz degvielas. Jāatzīmē, ka tā cena gan nebūs zema, turklāt tādi konkurenti kā Ford Fiesta sagādās lielāku braukšanas prieku.